Nagaroth Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 I kupi trzeci cylinder, jeśli składać będzie tymi samymi rękami, co wcześniejsze dwa.Po takim dystansie,to on się dobrze nie rozgrzał, a już się zatarł :biggrin:Może nie chodzi o składanie tymi samymi rękoma, co docieranie tymi samymi rękoma :) Docierać też trzeba umieć - tuleja: 3 baki spokojnej jazdy bez mocnego odkręcania i mieszanka 200ml na 5l.Nicasil - 1 bak bez katowania, można odkręcać, ale bez przesady, troszke większa mieszanka niż zwykle, na 2 baku już mozna normalnie jeździć, po drugim to już petarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Taaa jasne to jest wyczyn tu żadnego docierania nie ma. Masz złożyć i jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 moim zdaniem w kazdym motorze po remoncie pierscienie powinny się dotrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 tak jak napisał wueska w wyczynie nie ma stwierdzenia docieranie, tam składasz i jeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Warto podkreślić,że w momencie gdy mamy wciśniętą tuleje w cylek,lepiej oszczędzać maszynę przez jeden bak po złożeniu Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 No tak pojecie brak docierania jest wtedy kiedy w cylku jest nicasil. Tuleja to już inna bajka. Trzeba pilnować temperatury i takie tam inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Tuleje trzeba docierać, nicasil też najlepiej, nawet w 4t nie katować na pierwszym baku. Temperatura jest najważniejsza przy docieraniu, tym bardziej jak na dworzu 30st. Tuleja po prostu puchnie od temperatury i tłok się przyciera dlatego trzeba odpowiednio dotrzeć. Nawet dotarta tuleja nie ma takiej wytrzymałości jak nicasil, bo żeliwo cały czas się rozszerza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Tuleje trzeba docierać, nicasil też najlepiej, nawet w 4t nie katować na pierwszym baku. Temperatura jest najważniejsza przy docieraniu, tym bardziej jak na dworzu 30st. Tuleja po prostu puchnie od temperatury i tłok się przyciera dlatego trzeba odpowiednio dotrzeć. Nawet dotarta tuleja nie ma takiej wytrzymałości jak nicasil, bo żeliwo cały czas się rozszerza. Tuleja wolniej się rozszerza,nagrzewa i zdecydowanie dłużej stygnie od nikasilu Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Dlatego łatwiej jest ją zatrzeć niż nicasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 czyli jak bede docierał swoją ceere , to 10-15 minut jazdy spokojnej na pierwszym baku, po 10-15 minutach stop orkiestra, stygnij moja żono ?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Nie katuj jej, zrób odpowiednią mieszanke i rób przerwy tak żeby się nie przegrzała, na drugim baku mniej więcej tak samo, ale możesz już odkręcać jej troche, na trzecim baku już mniejszą mieszanke i więcej możesz odkręcać, a po 3 już powinna być dotarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 im więcej oleju w paliwie tym większa temperatura denka tłoka .... je*ał go pies w docieranie skoro to ma żyć 30mth składasz i wiooooo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 30mth jak jeździsz na full manetce, a tak naprawde to większość wymienia po 40-50 mth i jeżdżą dalej, bo kto ci ciągle jeździ na full gazie na torze... zawodowcy tak naprawde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 składasz i wioo na tuleji? ja i tak zostaje przy zdaniu - w kazdym moto pierscienie powinny się ułożyć w cylindrze, nie wazne czy nicasil, tuleja czy ch*j wie co, ale moim zdaniem tak powinno byc.więc tak: mówcie ile gazu na konkretnym baku. wymienialem tłok, korbe , szlif tuleji był robiony. na 1 , 2 i 3 baku, ile manetki, jaka mieszanka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Dodatkowe 10-20mth nie wynika z tego że ktoś nie jeździ na full obrotach jest to taka sama bzdura jak zatarcie 2 suwa jednym hamowaniem. Myślę nawet że ten sprzęt bardziej ma pod górkę z amatorem niż zawodnikiem. Zwiększanie proporcji olejowej oraz jakieś zabiegi rodem z czeluści piekieł są dla mnie przeżytkiem i brakiem wiedzy. Jedyne co możesz zrobić w 2t to podnieść iglice na kilki pierwszych jazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.