Nagaroth Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 A można spytać jak długo tym silnikiem hamowałeś że aż motor się zatarł ? podejżana ta diagnoza.Jak miał bardzo wysokie obroty i puścił gaz na biegu to miał prawo się zatrzeć, tak po 5-10s, albo jak jechał ciągle na np. 5 biegu przez parenaście sekund na full gazie. Te motory lubią jak sie je kręci, ale ze zmianami biegów np. 1 gaz 2 gaz 3 gaz 4 gaz, pozniej jakis zakret czy cos to redukcja albo na sprzegle zwalniasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 powiem Ci tak, mialem tak ze u niego wszystko pieknie ladnie bylo, lecz juz u mnie, po pierwszej przejazdzcce kolo domu, w srodkowej fazie obrotów zaczął przerywać, nie wiem czego to była przyczyna, pojechałem do znajomych pokazać moto, i cisnełem go do końca na 5 , bez żadnej "zabawy gazem", poprostu jechałłem tak jak motorkiem 4t. potemm jeszcze z 200-300 metrów puscilem gaz, hamowalem silnikiem. gdy chcialem go odpalić znowu, na kopke nie dało rady, jakby na ciepłym silniku nie palił?! a u niego palił zaawsze za pierwszym na 5-6 odpalen.. cóż, na popych odpaliłem, ale nie zdąrzyłem pojechać na żwirownie, i koło tylnie sie zatrzymało, i koniec . To zdjęcie statora: http://zapodaj.net/cada62139f01a.jpg.html To zdjęcia modułu i cewki http://naforum.zapodaj.net/27ce23a29a1e.jpg.html http://naforum.zapodaj.net/4454da745893.jpg.html A to nowego (Używanego) statora który kupiłem http://naforum.zapodaj.net/1f4e4a7c7e2c.jpg.html A tak z ciekawości spytam, dobrze jeździła ta Twoja crk'a? miała kopa? xd na jaki kolor przypalała świeca, nie wiesz?moim zdaniem, prosciej by Ci było wysłać stator do cyklo motor elektryk, na naprawę. jeżeli nie miałeś oporu od 9-25 ohm, na orginalnym- przerwany obwód, nie zamyka się . i oni Ci przewiną cały stator, tak jak dla mnie, dawałem gdzieś tutaj zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 powiem Ci tak, mialem tak ze u niego wszystko pieknie ladnie bylo, lecz juz u mnie, po pierwszej przejazdzcce kolo domu, w srodkowej fazie obrotów zaczął przerywać, nie wiem czego to była przyczyna, pojechałem do znajomych pokazać moto, i cisnełem go do końca na 5 , bez żadnej "zabawy gazem", poprostu jechałłem tak jak motorkiem 4t. potemm jeszcze z 200-300 metrów puscilem gaz, hamowalem silnikiem. gdy chcialem go odpalić znowu, na kopke nie dało rady, jakby na ciepłym silniku nie palił?! a u niego palił zaawsze za pierwszym na 5-6 odpalen.. cóż, na popych odpaliłem, ale nie zdąrzyłem pojechać na żwirownie, i koło tylnie sie zatrzymało, i koniec . moim zdaniem, prosciej by Ci było wysłać stator do cyklo motor elektryk, na naprawę. jeżeli nie miałeś oporu od 9-25 ohm, na orginalnym- przerwany obwód, nie zamyka się . i oni Ci przewiną cały stator, tak jak dla mnie, dawałem gdzieś tutaj zdjęcie. Po prostu ją zatarłeś bo 2t nie hamuje się silnikiem ;p No wiem ten stator mógłbym im oddac do regeneracji ale koles co od niego kupilem inny stator chce mi pomoc to mi podesle sprawne czesci i zobacze bo moze faktycznie cos jeszcze mi padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 (edytowane) Ja sam nie wiem czy mam sprawny ten moduł, bo przyszedł do mnie zamówiony iskrownik, ale z czterema większymi cewkami, a tu jest osiem mniejszych i nadal nie ma iskry, a ten nowy iskrownik niby jest sprawny... A na pewno te gaszenie nie masz połączone z masą albo ze sobą?Te statory,który Ci sprzedali montowane są (według manuala,którego ja posiadam HAYNES) w rocznikach od 1992-1997 i ich rezystancja wynosi od 20-140 ohm i aby to hulało,potrzebujesz moduł z tych roczników Edytowane 7 Czerwca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Te statory,który Ci sprzedali montowane są (według manuala,którego ja posiadam HAYNES) w rocznikach od 1992-1997 i ich rezystancja wynosi od 20-140 ohm i aby to hulało,potrzebujesz moduł z tych roczników Dzięki... sam się zastanawiałem z jakiego rocznika ten stator. No nic zobacze bo typ mi wyśle i pewnie faktycznie moduł będę musiał dać jego, czyli stator i moduł jego, a cewka moja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zapomniałem o cewce-też jest inna do tego statora Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 No jo teraz to ciekawe ile bedzie chcial za cewke i moduł xd Chyba lepiej bedzie jak oddam mój do regeneracji, ale nie mam pewnosci czy mam sprawny moduł, ale i tak oni pewnie to sprawdzą w cyklo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 wyslij całą elektryke do cyklo, i powiedz ze nie ma iskry- powinni zrobić że iskra bedzie. tylko wyslij orginalny stator+ moduł + cewke + magneto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 (edytowane) Szczerze to ciężko mi uwierzyć że zarżnąłeś silnik jakimś jednym hamowaniem, mi się wydaje że poprostu kupiłeś sprzęt na wykończeniu a chłop ci troszke ściemnia. Takie mam zdanie bo już naprawdę różnych katów silnikowych widziałem i sprawny silnik to nawet chcąc, nie tak łatwo zarżnąć. Edytowane 7 Czerwca 2014 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dokładnie, to wyczynówka powinna przetrwać 30mth takiego katowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dzięki za wpis, teraz mam już pewność co do tej kwestii :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 to czemu kolega kupił już 2 razy nowy cylinder + tłok , i zaatarł się motor po 200-500 metrach jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Nie wiem czemu bez obejrzenia tłoka nic nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 mniejsza. tylko tak powiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 to czemu kolega kupił już 2 razy nowy cylinder + tłok , i zaatarł się motor po 200-500 metrach jazdy I kupi trzeci cylinder, jeśli składać będzie tymi samymi rękami, co wcześniejsze dwa.Po takim dystansie,to on się dobrze nie rozgrzał, a już się zatarł :biggrin: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.