Skocz do zawartości

brak iskry honda cr 125 2001


Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoń do mechanika,niech usuwa problem

nie mam ochoty juz do niego znowu wyslac silnik.. poniewaz kolega mowi ze to jest przyczyna malej usterki, magneto, iskrownik, jedynie tam ,bo on tam tylko mogl cos popieprzyc, bo modul,cewka , zostaly u mnie. nie chce juz zaadnych odpowiedzi dzwon do mechanika. moze mi ktos wytlumaczyc jak dla dziecka 5letniego co zobaczyc, jak zobaczyc .. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam ochoty juz do niego znowu wyslac silnik.. poniewaz kolega mowi ze to jest przyczyna malej usterki, magneto, iskrownik, jedynie tam ,bo on tam tylko mogl cos popieprzyc, bo modul,cewka , zostaly u mnie. nie chce juz zaadnych odpowiedzi dzwon do mechanika. moze mi ktos wytlumaczyc jak dla dziecka 5letniego co zobaczyc, jak zobaczyc .. ?

 

Po części cię rozumiem,ale to mechanik wziął kasę za swoją robotę i to on za nią odpowiada. Może i mała to usterka,ale usunięcie jej będzie na pewno droższe od wysyłki silnika z powrotem do mechanika

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra. widze ze łapiecie mnie za wszystko, i cały czas stoicie na mechaniku . a jezeli to nie magneto, czy iskrownik to wysyłka pójdzie na marne . więc mam pytanie. jak posprawdzać odejscie prądu od silnika, czy wogole on odchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

może ktoś mi powie czy widzi coś niepokojącego na tych zdjeciach? :)





jest tu ktoś jeszcze? dzisiaj był znajomy u mnie, i stwierdzil ze z silnika( magneta, iskrownika) nie wychodzi zaden prąd. może mi ktoś powiedzieć, juz nie chce mi sie w tym grzebać. ile kosztuje cały zaplon sprawny, honda cr 125 2001 , chodzi mi o magneto, iskrownik, moduł ten co na kierownicy mam, i cewke tą co kolo kabel wn odchodzi

Edytowane przez hondacr1252001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz czarny kabel z tego zdiecia http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html bezpośrednio do masy i zobacz czy jest iskra,nie wiem jak tu ale w starej cr masa na moduł szla z przełącznika na kierownicy.Jak twój znajomy stwierdził ze żadne prądy nie wychodzą? Zaglądałeś do iskrownika czy nic się nie uszkodziło,jakiś kabel nie oderwał?Nie ma sensu kupować wszystkiego skoro działało,jest jeszcze taka możliwość ze mechanik podmienił stator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz czarny kabel z tego zdiecia http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html bezpośrednio do masy i zobacz czy jest iskra,nie wiem jak tu ale w starej cr masa na moduł szla z przełącznika na kierownicy.Jak twój znajomy stwierdził ze żadne prądy nie wychodzą? Zaglądałeś do iskrownika czy nic się nie uszkodziło,jakiś kabel nie oderwał?Nie ma sensu kupować wszystkiego skoro działało,jest jeszcze taka możliwość ze mechanik podmienił stator.

narazie nic nie rozbierałem, w tygodniu sprawdze , zdejme magneto, bo nie mam sciagacza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie nic nie rozbierałem, w tygodniu sprawdze , zdejme magneto, bo nie mam sciagacza..

możesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ...

 

uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohm

impulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm

 

przyjrzyj się też połączeniu kabla WN

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ...

 

uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohm

impulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm

 

przyjrzyj się też połączeniu kabla WN

narazie ide spać, po szkole sprawdze to, te omy powinny sie wyswietlać bez kopania kopką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz serwisowke wyczytaj wartości jakie przejście powinno być na uzwojeniu cewki, multimetr w łapkę i mierzysz oczywiście na zgaszonym silniku i bez żadnego kopania.

W serwisówkach zazwyczaj jest podana wartość i procentowo ile może być tolerancji od tej wartości, jeżeli wszystko bedzie sie zgadzalo to sprawdz luty na kablach i czy mają przejście mozliwe ze kablel gdzies sie złamał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; )



a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; )

zamowilem sciagacz. jutro u mnie powinien byc. wstawie wam zdjecia, szczegolowe, moze ze zdjec dacie rade ocenic co jest nie tak. i wyzej tam, z tymi kablami co kolega napisal, tez jutro sprawdze, dzis nie mialem czasu



możesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ...

 

uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohm

impulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm

 

przyjrzyj się też połączeniu kabla WN

na uzwojeniu wzbudnym, nie ma zadnego ohm, ani nic. na impulsatorze, jest . od 30 minimum, do 230

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; )

 

zamowilem sciagacz. jutro u mnie powinien byc. wstawie wam zdjecia, szczegolowe, moze ze zdjec dacie rade ocenic co jest nie tak. i wyzej tam, z tymi kablami co kolega napisal, tez jutro sprawdze, dzis nie mialem czasu

 

na uzwojeniu wzbudnym, nie ma zadnego ohm, ani nic. na impulsatorze, jest . od 30 minimum, do 230

 

W jakiej pozycji miałeś przełączony miernik jak robiłeś ten pomiar ??? Na tej samej co impulsator ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W jakiej pozycji miałeś przełączony miernik jak robiłeś ten pomiar ??? Na tej samej co impulsator ?

impulsator mierzyłem na 200, i niebieski i biały na 200, nic nie zmieniane, a o to i zdjecia jak co mierzone, coś źle robie? poprawcie mnie. jestem zielony w elektryce ;s

 

mierzyłem impulsator , nastawionym miernikiem na 2000 , raczej o taki pomiar ci chodzilo, stała liczba, 233 ohm jest na impilsatorze, mierzonym tak jak na ostatnim zdjeciu, na ostatnim zdjeciu mierzony jest 200, wiec gdy dotykałem do immpilsatora, ponownie spadalo do liczby 1 ;D i tylko z impulsatora otrzymuje pomiar. z innego kabla nie idzie, chyba ze też coś źle robie, powiedz mi co jeszcze mam Ci zmierzyć, jutro raczejw stawie zdjecie zza magneta. to tak jak mówie, mów co mam mierzyć, ja pomierze , i moze jakoś pomożecie mi ;P może spotkamy sie kiedyś na zawodach to się odwdzieczę ;D

 

Edytowane przez hondacr1252001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...