arkes Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 (edytowane) odłącza cięgno zaworu wydechowego od mechanizmu odśrodkowego,który pod wpływem określonych obrotów (w cr125 jak się nie mylę po 9 rpm) otwiera zawór wydechowy Wielkie dzięki, czy takie coś muszę w sx 125 00 rocznik robić ? wiem jak tam mniej-więcej wygląda regulacja tego zaworu ale jeśli tak to mógłbyś powiedzieć co należy zrobić ? :) A i jeszcze powiedz mi, jeśli sobie zdejmie teraz cylinder w celu sprawdzenia w jakim jest stanie tłok i w jakim stanie tłok to mogę go zakręcić jak był, czy np uszczelki automatycznie muszę wymienić ? Edytowane 13 Lipca 2014 przez arkes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 (edytowane) Ten gwint nie jest w karterze tylko w pokrywie karteru. Możesz zdjąć całą pokrywe od sprzęgła i dać do jakiegoś warsztatu to Ci zrobią ten gwint. Wszystko powinno być uszczelnione. Śrube w cylindrze możesz dać dłuższą jak nie przeszkadza, to ma trzymaći tyle. Nie musi bardzo mocno trzymać, tylko po prostu tak żeby uszczelniało dobrze. Zaślepke tak samo musisz dać, tam oryginalnie jest gumowa taka, to musisz coś wymyśleć żeby to dobrze zaślepić. Na jednym zdjęciu widać słabo dokręconą pokrywe magneta. Tam musi być wszystko uszczelnione silikonem i ładnie przywierać, bo tam masz stator do którego nie może się dostać woda. Jak Ci urżnęło świece, to sprawdz gdzie jest ta koncówka, może nawet w wydechu, masz po prostu wszystko przeszukać czy nigdzie nic nie wpadło, czy do komory korbowej czy do wydechu, no wszędzie gdzie mogło. Edytowane 13 Lipca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Wielkie dzięki, czy takie coś muszę w sx 125 00 rocznik robić ? wiem jak tam mniej-więcej wygląda regulacja tego zaworu ale jeśli tak to mógłbyś powiedzieć co należy zrobić ? :) A i jeszcze powiedz mi, jeśli sobie zdejmie teraz cylinder w celu sprawdzenia w jakim jest stanie tłok i w jakim stanie tłok to mogę go zakręcić jak był, czy np uszczelki automatycznie muszę wymienić ? Pojęcia nie mam jak jest uchylany zawór w KTM-ie. Jeszcze nie miałem pomarańcza :)Może być uchylany mechanicznie (jak w przypadku cr-ki autora tematu), lub jak to ma miejsce w nowszych maszynkach poprzez silniczek krokowy,który sterowany jest z modułu zapłonowego.Uszczelki są jednorazowego użytku,więc nowe musisz kupić.Cylindra nie musisz demontować,aby zobaczyć w jakim jest stanie-wystarczy,że zrobisz pomiar sprężania i będziesz wiedział co w trawie piszczy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 od strony dyfuzora, tam co dyfuzor w cylinder wchodzi, byl dziwny olej, czarny , smierdzący starą benzyną... ogólnie smierdzi z tego cylindra starą benzyną, dlaczego? benzyna była kupowana nowa gdy drugi raz zatarlem..http://allegro.pl/komplet-uszczelek-gory-silnika-honda-cr-125-00-02-i4386138210.html dlaczego są tutaj dwie uszczelki pod cylinder? może głupie pytanie bo nawet nie rozebralem a pytam .. ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 (edytowane) Bo to są różnej grubości, nie kupuj na góre silnika uszczelek za 120zł. Komplet tłoka wraz z uszczelkami kup tutaj: www.wossner.pl Ale najpierw sciagaj cylinder i daj zdjecia Edytowane 13 Lipca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 A te uszczelki sam musze na grubość dobrać? Czy to nie.robi tak wielkiej różnicy? Ten gwint nie jest w karterze tylko w pokrywie karteru. Możesz zdjąć całą pokrywe od sprzęgła i dać do jakiegoś warsztatu to Ci zrobią ten gwint. Wszystko powinno być uszczelnione. Śrube w cylindrze możesz dać dłuższą jak nie przeszkadza, to ma trzymaći tyle. Nie musi bardzo mocno trzymać, tylko po prostu tak żeby uszczelniało dobrze. Zaślepke tak samo musisz dać, tam oryginalnie jest gumowa taka, to musisz coś wymyśleć żeby to dobrze zaślepić. Na jednym zdjęciu widać słabo dokręconą pokrywe magneta. Tam musi być wszystko uszczelnione silikonem i ładnie przywierać, bo tam masz stator do którego nie może się dostać woda. Jak Ci urżnęło świece, to sprawdz gdzie jest ta koncówka, może nawet w wydechu, masz po prostu wszystko przeszukać czy nigdzie nic nie wpadło, czy do komory korbowej czy do wydechu, no wszędzie gdzie mogło.jaka urwana swieca ? hm ? na tej swiecy jest cos urwane?;o i jeszcze sprzęgło.. gdy wcisne klamke sprzegła, pcham motor, to motor i tak jest na biegu , nie da rady pchać.. jak jeszcze hondzia jezdziła, to ciepły czy zimny tak samo było, gdy wrzucałem jedynke, i nie dodałem gazu, motor gasł . co jest do wymiany? tarcze sprzęgła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Kolego,dam Ci dobrą radę-kup używany sprawny silnik,bo reanimacja Twojego przekroczy wartość całego moto. Sam już się przekonałeś jakie to jest kosztowne- a to dopiero początek wydatków. Mogę Cię nakierować na handlarza,który ogarnie Ci cały piec i da gwarancję rozruchową na 2 tyg Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 odłącza cięgno zaworu wydechowego od mechanizmu odśrodkowego,który pod wpływem określonych obrotów (w cr125 jak się nie mylę po 9 rpm) otwiera zawór wydechowy nie podnosi ciśnienia wystarczy jedna wpadka w dobre błotko i przez nieszczelność przy dyfuzorze możemy zarżnąć tłok,ponieważ część spalin jest ponownie zasysana do komory spalania przy suwie ssania i razem z nimi zasie nam mułu i mamy remont dzięki za rozjaśnienie tematu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Kolego,dam Ci dobrą radę-kup używany sprawny silnik,bo reanimacja Twojego przekroczy wartość całego moto. Sam już się przekonałeś jakie to jest kosztowne- a to dopiero początek wydatków. Mogę Cię nakierować na handlarza,który ogarnie Ci cały piec i da gwarancję rozruchową na 2 tygile taki piec stoi? zdjełem góre silnika, zaraz wrzuce fotki . http://pokazywarka.pl/x373ze/ http://pokazywarka.pl/0vbgk4/ http://pokazywarka.pl/t4toak/ tutaj macie zdjecia, bardzo dużo opiłków jest w miejsach zaznaczonych kolorem fioletowym na 3 linku,w 3 linku też jest cylinder, zaznaczyłem na czarno śrubę .. jest tutaj z 0,1-2mm zapasci. bo zapomnialem w tamtych zdjeciach tego zaznaczyc . reszta jest zaznaczona zebyscie sie dobrze przyjżeli bo niepokoi mnie taki widok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 zdjęcia tłoka zrób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Zrobię jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 (edytowane) Kolego,dam Ci dobrą radę-kup używany sprawny silnik,bo reanimacja Twojego przekroczy wartość całego moto. Sam już się przekonałeś jakie to jest kosztowne- a to dopiero początek wydatków. Mogę Cię nakierować na handlarza,który ogarnie Ci cały piec i da gwarancję rozruchową na 2 tygChyba ćpałeś. Silnik do cr kosztuje pare tysięcy, a nowy tłok, szlif, uszczelki 500zł. Jak reszta jest w pełni sprawna to tyle wyniesie go naprawa, ale jeszcze zdjecia tłoka są potrzebne. Tak w ogóle, to chyba tu nic nie jest zatarte... Co to za śruba w tej tuleji, gdzie ta tuleja była robiona!? Czujesz palcem jakieś przerysowania na cylindrze, tłoku? A te wżery to od urwanej elektrody w świecy. Jak możesz to zrób ładne zdjęcie świecy to Ci powiem dokładnie czy to to. Sprawdź luz korbowodu. Edytowane 14 Lipca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Remont wyjdzie drożej niż liczysz bo tutaj do roboty na pewno jest wał, a jak już rozpołowisz to koszta są już inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 ile taki piec stoi? 2 tysie nowy tłok, szlif, uszczelki 500zł. Jak reszta jest w pełni sprawna to tyle wyniesie go naprawaNowy tłok na stronie wossner-a,która podałeś kosztuje 355 zł,za szlif położy od 50-80. Nawet nie zostanie na uszczelki za 120 zł,które mu odradzałeś :biggrin:Jakie i za ile Twoim zdaniem powinien kupić uszczelki ???Co jest nie tak z tymi za 120 ,które to odradzałeś ???Może opiszesz sposób sprawdzenia korbowodu,czy wytrzyma następny tłok -bardzo jestem ciekaw Twojej wypowiedzi w tej kwestii Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Remont wyjdzie drożej niż liczysz bo tutaj do roboty na pewno jest wał, a jak już rozpołowisz to koszta są już inne.w motor techu widzialem ze nie robia wału od hondy cr 125 itp itd .. jest gdzies jakas jeszcze firma która mi zrobi ten wał? i z jakimi kosztami za sam wał moge sie spotkać, moge kupić uzywany wał za 100zł do wymiany korba jest, czy jak przeloze korbe ze swojego wału do tego co bym kupił. pytanie: mozna tak ? czy to bedzie chodzic?2 tysie Nowy tłok na stronie wossner-a,która podałeś kosztuje 355 zł,za szlif położy od 50-80. Nawet nie zostanie na uszczelki za 120 zł,które mu odradzałeś :biggrin:Jakie i za ile Twoim zdaniem powinien kupić uszczelki ???Co jest nie tak z tymi za 120 ,które to odradzałeś ???Może opiszesz sposób sprawdzenia korbowodu,czy wytrzyma następny tłok -bardzo jestem ciekaw Twojej wypowiedzi w tej kwestii chętnie bym był ciekawy jak sprawdzić korbowód, czy wytrzyma następny tłok ; ) 1 2 3 4 567891011121314151617 zdjecie 11,12,13 jest to zdjecia starego tłoka, który siedział w pierwszym zatarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.