Skocz do zawartości

brak iskry honda cr 125 2001


Rekomendowane odpowiedzi

A można spytać jak długo tym silnikiem hamowałeś że aż motor się zatarł ? podejżana ta diagnoza.

Jak miał bardzo wysokie obroty i puścił gaz na biegu to miał prawo się zatrzeć, tak po 5-10s, albo jak jechał ciągle na np. 5 biegu przez parenaście sekund na full gazie. Te motory lubią jak sie je kręci, ale ze zmianami biegów np. 1 gaz 2 gaz 3 gaz 4 gaz, pozniej jakis zakret czy cos to redukcja albo na sprzegle zwalniasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak, mialem tak ze u niego wszystko pieknie ladnie bylo, lecz juz u mnie, po pierwszej przejazdzcce kolo domu, w srodkowej fazie obrotów zaczął przerywać, nie wiem czego to była przyczyna, pojechałem do znajomych pokazać moto, i cisnełem go do końca na 5 , bez żadnej "zabawy gazem", poprostu jechałłem tak jak motorkiem 4t. potemm jeszcze z 200-300 metrów puscilem gaz, hamowalem silnikiem. gdy chcialem go odpalić znowu, na kopke nie dało rady, jakby na ciepłym silniku nie palił?! a u niego palił zaawsze za pierwszym na 5-6 odpalen.. cóż, na popych odpaliłem, ale nie zdąrzyłem pojechać na żwirownie, i koło tylnie sie zatrzymało, i koniec .



 

To zdjęcie statora:

 

http://zapodaj.net/cada62139f01a.jpg.html

 

To zdjęcia modułu i cewki

 

http://naforum.zapodaj.net/27ce23a29a1e.jpg.html

 

http://naforum.zapodaj.net/4454da745893.jpg.html

 

A to nowego (Używanego) statora który kupiłem

 

http://naforum.zapodaj.net/1f4e4a7c7e2c.jpg.html

 

A tak z ciekawości spytam, dobrze jeździła ta Twoja crk'a? miała kopa? xd na jaki kolor przypalała świeca, nie wiesz?

moim zdaniem, prosciej by Ci było wysłać stator do cyklo motor elektryk, na naprawę. jeżeli nie miałeś oporu od 9-25 ohm, na orginalnym- przerwany obwód, nie zamyka się . i oni Ci przewiną cały stator, tak jak dla mnie, dawałem gdzieś tutaj zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak, mialem tak ze u niego wszystko pieknie ladnie bylo, lecz juz u mnie, po pierwszej przejazdzcce kolo domu, w srodkowej fazie obrotów zaczął przerywać, nie wiem czego to była przyczyna, pojechałem do znajomych pokazać moto, i cisnełem go do końca na 5 , bez żadnej "zabawy gazem", poprostu jechałłem tak jak motorkiem 4t. potemm jeszcze z 200-300 metrów puscilem gaz, hamowalem silnikiem. gdy chcialem go odpalić znowu, na kopke nie dało rady, jakby na ciepłym silniku nie palił?! a u niego palił zaawsze za pierwszym na 5-6 odpalen.. cóż, na popych odpaliłem, ale nie zdąrzyłem pojechać na żwirownie, i koło tylnie sie zatrzymało, i koniec .

 

moim zdaniem, prosciej by Ci było wysłać stator do cyklo motor elektryk, na naprawę. jeżeli nie miałeś oporu od 9-25 ohm, na orginalnym- przerwany obwód, nie zamyka się . i oni Ci przewiną cały stator, tak jak dla mnie, dawałem gdzieś tutaj zdjęcie.

 

Po prostu ją zatarłeś bo 2t nie hamuje się silnikiem ;p

 

No wiem ten stator mógłbym im oddac do regeneracji ale koles co od niego kupilem inny stator chce mi pomoc to mi podesle sprawne czesci i zobacze bo moze faktycznie cos jeszcze mi padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sam nie wiem czy mam sprawny ten moduł, bo przyszedł do mnie zamówiony iskrownik, ale z czterema większymi cewkami, a tu jest osiem mniejszych i nadal nie ma iskry, a ten nowy iskrownik niby jest sprawny... A na pewno te gaszenie nie masz połączone z masą albo ze sobą?

Te statory,który Ci sprzedali montowane są (według manuala,którego ja posiadam HAYNES) w rocznikach od 1992-1997 i ich rezystancja wynosi od 20-140 ohm i aby to hulało,potrzebujesz moduł z tych roczników

 

 

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Te statory,który Ci sprzedali montowane są (według manuala,którego ja posiadam HAYNES) w rocznikach od 1992-1997 i ich rezystancja wynosi od 20-140 ohm i aby to hulało,potrzebujesz moduł z tych roczników

 

 

 

Dzięki... sam się zastanawiałem z jakiego rocznika ten stator. No nic zobacze bo typ mi wyśle i pewnie faktycznie moduł będę musiał dać jego, czyli stator i moduł jego, a cewka moja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to ciężko mi uwierzyć że zarżnąłeś silnik jakimś jednym hamowaniem, mi się wydaje że poprostu kupiłeś sprzęt na wykończeniu a chłop ci troszke ściemnia. Takie mam zdanie bo już naprawdę różnych katów silnikowych widziałem i sprawny silnik to nawet chcąc, nie tak łatwo zarżnąć.

Edytowane przez IZO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czemu kolega kupił już 2 razy nowy cylinder + tłok , i zaatarł się motor po 200-500 metrach jazdy

 

I kupi trzeci cylinder, jeśli składać będzie tymi samymi rękami, co wcześniejsze dwa.

Po takim dystansie,to on się dobrze nie rozgrzał, a już się zatarł :biggrin:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...