hondacr1252001 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 witam.. dzisiaj przyszedl mi silnik od mechanika, lecz jest brak iskry.. wszystko pieknie podlaczylem.. przypomne że moduł i cewka, zostały u mnie, on dostał silnik z kablami wychodzacymi z niego. co moze być przyczyną ?;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dzwoń do mechanika,niech usuwa problem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dzwoń do mechanika,niech usuwa problem nie mam ochoty juz do niego znowu wyslac silnik.. poniewaz kolega mowi ze to jest przyczyna malej usterki, magneto, iskrownik, jedynie tam ,bo on tam tylko mogl cos popieprzyc, bo modul,cewka , zostaly u mnie. nie chce juz zaadnych odpowiedzi dzwon do mechanika. moze mi ktos wytlumaczyc jak dla dziecka 5letniego co zobaczyc, jak zobaczyc .. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 nie mam ochoty juz do niego znowu wyslac silnik.. poniewaz kolega mowi ze to jest przyczyna malej usterki, magneto, iskrownik, jedynie tam ,bo on tam tylko mogl cos popieprzyc, bo modul,cewka , zostaly u mnie. nie chce juz zaadnych odpowiedzi dzwon do mechanika. moze mi ktos wytlumaczyc jak dla dziecka 5letniego co zobaczyc, jak zobaczyc .. ? Po części cię rozumiem,ale to mechanik wziął kasę za swoją robotę i to on za nią odpowiada. Może i mała to usterka,ale usunięcie jej będzie na pewno droższe od wysyłki silnika z powrotem do mechanika Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 dobra. widze ze łapiecie mnie za wszystko, i cały czas stoicie na mechaniku . a jezeli to nie magneto, czy iskrownik to wysyłka pójdzie na marne . więc mam pytanie. jak posprawdzać odejscie prądu od silnika, czy wogole on odchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Moze ty coś źle podłączyłeś,albo o czymś zapomniałeś,bo jeśli na iskrowniku i przewodach nie ma uszkodzeń mechanicznych to mechanik nie miał za bardzo co tam popsuć podczas remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) http://www45.zippyshare.com/v/92572938/file.html http://www45.zippyshare.com/v/16872515/file.html http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html http://www45.zippyshare.com/v/8011730/file.html http://www17.zippyshare.com/v/70662095/file.html może ktoś mi powie czy widzi coś niepokojącego na tych zdjeciach? :) http://www45.zippyshare.com/v/92572938/file.html http://www45.zippyshare.com/v/16872515/file.html http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html http://www45.zippyshare.com/v/8011730/file.html http://www17.zippyshare.com/v/70662095/file.html może ktoś mi powie czy widzi coś niepokojącego na tych zdjeciach? :) jest tu ktoś jeszcze? dzisiaj był znajomy u mnie, i stwierdzil ze z silnika( magneta, iskrownika) nie wychodzi zaden prąd. może mi ktoś powiedzieć, juz nie chce mi sie w tym grzebać. ile kosztuje cały zaplon sprawny, honda cr 125 2001 , chodzi mi o magneto, iskrownik, moduł ten co na kierownicy mam, i cewke tą co kolo kabel wn odchodzi Edytowane 10 Maja 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Podłącz czarny kabel z tego zdiecia http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html bezpośrednio do masy i zobacz czy jest iskra,nie wiem jak tu ale w starej cr masa na moduł szla z przełącznika na kierownicy.Jak twój znajomy stwierdził ze żadne prądy nie wychodzą? Zaglądałeś do iskrownika czy nic się nie uszkodziło,jakiś kabel nie oderwał?Nie ma sensu kupować wszystkiego skoro działało,jest jeszcze taka możliwość ze mechanik podmienił stator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Podłącz czarny kabel z tego zdiecia http://www45.zippyshare.com/v/54985947/file.html bezpośrednio do masy i zobacz czy jest iskra,nie wiem jak tu ale w starej cr masa na moduł szla z przełącznika na kierownicy.Jak twój znajomy stwierdził ze żadne prądy nie wychodzą? Zaglądałeś do iskrownika czy nic się nie uszkodziło,jakiś kabel nie oderwał?Nie ma sensu kupować wszystkiego skoro działało,jest jeszcze taka możliwość ze mechanik podmienił stator.narazie nic nie rozbierałem, w tygodniu sprawdze , zdejme magneto, bo nie mam sciagacza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 narazie nic nie rozbierałem, w tygodniu sprawdze , zdejme magneto, bo nie mam sciagacza..możesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ... uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohmimpulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm przyjrzyj się też połączeniu kabla WN Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 możesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ... uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohmimpulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm przyjrzyj się też połączeniu kabla WN narazie ide spać, po szkole sprawdze to, te omy powinny sie wyswietlać bez kopania kopką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Bierz serwisowke wyczytaj wartości jakie przejście powinno być na uzwojeniu cewki, multimetr w łapkę i mierzysz oczywiście na zgaszonym silniku i bez żadnego kopania.W serwisówkach zazwyczaj jest podana wartość i procentowo ile może być tolerancji od tej wartości, jeżeli wszystko bedzie sie zgadzalo to sprawdz luty na kablach i czy mają przejście mozliwe ze kablel gdzies sie złamał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; )a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; )zamowilem sciagacz. jutro u mnie powinien byc. wstawie wam zdjecia, szczegolowe, moze ze zdjec dacie rade ocenic co jest nie tak. i wyzej tam, z tymi kablami co kolega napisal, tez jutro sprawdze, dzis nie mialem czasumożesz zrobić pomiary miernikiem,może nie trzeba będzie ścigać magneta ... uzwojenie wzbudne (niebieski z biały) 9-25 ohmimpulsator (zielono-biały z niebiesko-żółtym) 180-280 ohm przyjrzyj się też połączeniu kabla WNna uzwojeniu wzbudnym, nie ma zadnego ohm, ani nic. na impulsatorze, jest . od 30 minimum, do 230 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 a ma ktoś serwisówke po angielsku/polsku ewetualnie po niemiecku do tego modelu? honda cr 125 2001, zebyscie nie przewijali to jeszze raz napisalem ; ) zamowilem sciagacz. jutro u mnie powinien byc. wstawie wam zdjecia, szczegolowe, moze ze zdjec dacie rade ocenic co jest nie tak. i wyzej tam, z tymi kablami co kolega napisal, tez jutro sprawdze, dzis nie mialem czasu na uzwojeniu wzbudnym, nie ma zadnego ohm, ani nic. na impulsatorze, jest . od 30 minimum, do 230 W jakiej pozycji miałeś przełączony miernik jak robiłeś ten pomiar ??? Na tej samej co impulsator ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 (edytowane) W jakiej pozycji miałeś przełączony miernik jak robiłeś ten pomiar ??? Na tej samej co impulsator ?impulsator mierzyłem na 200, i niebieski i biały na 200, nic nie zmieniane, a o to i zdjecia jak co mierzone, coś źle robie? poprawcie mnie. jestem zielony w elektryce ;s http://www43.zippyshare.com/v/68859400/file.html http://www43.zippyshare.com/v/35162242/file.html http://www43.zippyshare.com/v/36878020/file.html http://www43.zippyshare.com/v/18717582/file.html http://www20.zippyshare.com/v/83499397/file.html mierzyłem impulsator , nastawionym miernikiem na 2000 , raczej o taki pomiar ci chodzilo, stała liczba, 233 ohm jest na impilsatorze, mierzonym tak jak na ostatnim zdjeciu, na ostatnim zdjeciu mierzony jest 200, wiec gdy dotykałem do immpilsatora, ponownie spadalo do liczby 1 ;D i tylko z impulsatora otrzymuje pomiar. z innego kabla nie idzie, chyba ze też coś źle robie, powiedz mi co jeszcze mam Ci zmierzyć, jutro raczejw stawie zdjecie zza magneta. to tak jak mówie, mów co mam mierzyć, ja pomierze , i moze jakoś pomożecie mi ;P może spotkamy sie kiedyś na zawodach to się odwdzieczę ;D Edytowane 14 Maja 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.