Skocz do zawartości

cross 86cc bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Siema, kupilem crossa po znajomosci wiedzialem o nim tylko pojemnosc ze 86cc. I na poczatku myslalem ze to 4 suw ale 2 osoby zmyliły mnie i mówiły że to 2 suw to przez 2 tygodnie lałem olej do 2 suwa ( teoretycznie sam sobie robił mieszanke)

Potem zaczely się problemy żeby go odpalic musiałem dodawac troche gazu (gdzie przy tym jak go kupilem nie musialem ani troche) jak stal na luzie i nie gazowalem go chociaz leciutko to spadaly obroty i gasł.

Poczytałem na necie troche i upewnilem sie ze to 4 suw to wymienilem olej i poczytalem ze wina tych dolegliwosci to moze byc gaznik to go rozebralem wyszcilem i przedmuchalem, poskladalem wszystko.

Odpalilem motor to zaczął dymic na niebiesko ( czuć olej ) benzyna w tłumiku i mniej więcej spod skrzyni biegów jak troche pochodzi leci dym, zostawiłem go na troche potem zgasiłem to z tłumika dalej leciał to po mału niebieski dym, i z miejsca gdzie jest bagnet ( które odkrecilem )

Osobiscie mysle ze to moze byc pierscienie + tlok+cylinder czego bym nie chcial ale pisze na tym forum zeby się upewnić.

Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać.

 

I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik?

 

Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz.



jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać.

 

I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik?

 

Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz.

edit. a jak z moca tak wgl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać.

 

I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik?

 

Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz.

 

edit. a jak z moca tak wgl?

Ja sam się nie znam za bardzo, tylko wujek mi mówił że to 2 suw i że on sam sobie robi mieszanke. Ale potem troche o tym poczytałem i jednak ja miałem racje. Mocy ma mniej, wchodzi na obroty a pozniej na nich zostaje, jak stoi na luzie to czasami sam tak jakby gazuje troche, i jeszcze przy wchodzeniu na obroty dymi jak sk***ysyn

Edytowane przez domel1024
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, kupilem crossa po znajomosci wiedzialem o nim tylko pojemnosc ze 86cc. I na poczatku myslalem ze to 4 suw ale 2 osoby zmyliły mnie i mówiły że to 2 suw to przez 2 tygodnie lałem olej do 2 suwa ( teoretycznie sam sobie robił mieszanke)

Potem zaczely się problemy żeby go odpalic musiałem dodawac troche gazu (gdzie przy tym jak go kupilem nie musialem ani troche) jak stal na luzie i nie gazowalem go chociaz leciutko to spadaly obroty i gasł.

Poczytałem na necie troche i upewnilem sie ze to 4 suw to wymienilem olej i poczytalem ze wina tych dolegliwosci to moze byc gaznik to go rozebralem wyszcilem i przedmuchalem, poskladalem wszystko.

Odpalilem motor to zaczął dymic na niebiesko ( czuć olej ) benzyna w tłumiku i mniej więcej spod skrzyni biegów jak troche pochodzi leci dym, zostawiłem go na troche potem zgasiłem to z tłumika dalej leciał to po mału niebieski dym, i z miejsca gdzie jest bagnet ( które odkrecilem )

Osobiscie mysle ze to moze byc pierscienie + tlok+cylinder czego bym nie chcial ale pisze na tym forum zeby się upewnić.

Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. :)

 

A gdzie ty ten olej wlewałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to chinol , to duzo nie zdzialasz , to sa jednorazowki , jak sie popsuje to odddajesz na skup metali :) .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem jak je sprawdzić, całe są w oleju tak powiem.

Jak odkrecalem pokrywke od dolnego zaworu to w niej tez był olej.

Jeszcze dodam że od tych zaworów gniazda są tak jakby powypalane

Edytowane przez domel1024
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrzostwo świata. Nie potrafić rozpoznać, czy moto jest 2 czy 4-suwem i robić kapitalny remont silnika. Życzę duuużo powodzenia i wielu udanych jazd :banghead:

 

Ps. co to jest "dolny zawór"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak je sprawdzić, całe są w oleju tak powiem.

Jak odkrecalem pokrywke od dolnego zaworu to w niej tez był olej.

Jeszcze dodam że od tych zaworów gniazda są tak jakby powypalane

Domel na Rany Chrystusa ,ze tak powiem zapodaj fotke tego silnika albo wskaz miejsce w necie gdzie go mozna zobaczyc(badz calego moto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buheh dobry temat...proponuje usunac do kosza :) - a pseudomechanikowi poczytac troszke literatury na temat silnikow - moze masz tam wankla :) , druga sprawa co znaczy tlok i pierscienie wygladaja dobrze ? mierzyles ? jakies dane z dokumetacji technicznej silnika ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zapodaj.net/a3c1d70ef49bf.jpg.html

http://zapodaj.net/0e372ea6cec63.jpg.html

http://zapodaj.net/314ca993dd180.jpg.html

http://zapodaj.net/e7f47a93e9ade.jpg.html

http://zapodaj.net/1d2a85432630b.jpg.html



Nitomen

nie chcesz to nie udzielaj się w tym temacie, napisałem że to 4 suw.

Dodam jeszcze że jak zmieniałem olej to najwidoczniej zalałem dużo za dużo i mechanik mówił że na 100% rozwaliło simeringi.

Sherman

Rozkręcić i poskładać to chyba nie jest aż taki problem. Tylko żeby naprawić to trzeba mieć wiedzę którą może ktoś z was ma.

Dolny zawór - chodziłem mi o ten wylotowy tylko nie wiedziałem jako go nazwać.

Edytowane przez domel1024
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...