Skocz do zawartości

domel1024

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Cross 86cc
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Barczewo

Osiągnięcia domel1024

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. <a href=http://zapodaj.net/8e333e582b513.jpg.html>Zdjęcie0081.jpg</a> Chodzi mi o tą pokrywę co zaznaczyłem na czerwono. Próbowałem śrubokrętem ale nie szło.
  2. Mogę go mieć bo kumpel ma, mam jeszcze jedno pytanie, otóż odkręciłem wszystkie śruby obudowy gdzie wchodzi kopniak i sprzęgło i nie mogę jej ściągnąć mam w nią walić młotkiem i przecinakiem czy jakoś sposobem ? I tak przy okazji możesz mi powiedzieć co tym kluczem będę musiał dokręcać.
  3. http://zapodaj.net/a3c1d70ef49bf.jpg.html http://zapodaj.net/0e372ea6cec63.jpg.html http://zapodaj.net/314ca993dd180.jpg.html http://zapodaj.net/e7f47a93e9ade.jpg.html http://zapodaj.net/1d2a85432630b.jpg.html Nitomen nie chcesz to nie udzielaj się w tym temacie, napisałem że to 4 suw. Dodam jeszcze że jak zmieniałem olej to najwidoczniej zalałem dużo za dużo i mechanik mówił że na 100% rozwaliło simeringi. ShermanRozkręcić i poskładać to chyba nie jest aż taki problem. Tylko żeby naprawić to trzeba mieć wiedzę którą może ktoś z was ma. Dolny zawór - chodziłem mi o ten wylotowy tylko nie wiedziałem jako go nazwać.
  4. Nie wiem jak je sprawdzić, całe są w oleju tak powiem. Jak odkrecalem pokrywke od dolnego zaworu to w niej tez był olej. Jeszcze dodam że od tych zaworów gniazda są tak jakby powypalane
  5. Siema, rozebrałem silnik. Tłok, cylinder i pierścienie wyglądają dobrze, ponawiam pytanie czemu może brać olej ?
  6. Ja sam się nie znam za bardzo, tylko wujek mi mówił że to 2 suw i że on sam sobie robi mieszanke. Ale potem troche o tym poczytałem i jednak ja miałem racje. Mocy ma mniej, wchodzi na obroty a pozniej na nich zostaje, jak stoi na luzie to czasami sam tak jakby gazuje troche, i jeszcze przy wchodzeniu na obroty dymi jak sk***ysyn
  7. Siema, kupilem crossa po znajomosci wiedzialem o nim tylko pojemnosc ze 86cc. I na poczatku myslalem ze to 4 suw ale 2 osoby zmyliły mnie i mówiły że to 2 suw to przez 2 tygodnie lałem olej do 2 suwa ( teoretycznie sam sobie robił mieszanke) Potem zaczely się problemy żeby go odpalic musiałem dodawac troche gazu (gdzie przy tym jak go kupilem nie musialem ani troche) jak stal na luzie i nie gazowalem go chociaz leciutko to spadaly obroty i gasł. Poczytałem na necie troche i upewnilem sie ze to 4 suw to wymienilem olej i poczytalem ze wina tych dolegliwosci to moze byc gaznik to go rozebralem wyszcilem i przedmuchalem, poskladalem wszystko. Odpalilem motor to zaczął dymic na niebiesko ( czuć olej ) benzyna w tłumiku i mniej więcej spod skrzyni biegów jak troche pochodzi leci dym, zostawiłem go na troche potem zgasiłem to z tłumika dalej leciał to po mału niebieski dym, i z miejsca gdzie jest bagnet ( które odkrecilem ) Osobiscie mysle ze to moze byc pierscienie + tlok+cylinder czego bym nie chcial ale pisze na tym forum zeby się upewnić. Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...