domel1024 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Siema, kupilem crossa po znajomosci wiedzialem o nim tylko pojemnosc ze 86cc. I na poczatku myslalem ze to 4 suw ale 2 osoby zmyliły mnie i mówiły że to 2 suw to przez 2 tygodnie lałem olej do 2 suwa ( teoretycznie sam sobie robił mieszanke) Potem zaczely się problemy żeby go odpalic musiałem dodawac troche gazu (gdzie przy tym jak go kupilem nie musialem ani troche) jak stal na luzie i nie gazowalem go chociaz leciutko to spadaly obroty i gasł.Poczytałem na necie troche i upewnilem sie ze to 4 suw to wymienilem olej i poczytalem ze wina tych dolegliwosci to moze byc gaznik to go rozebralem wyszcilem i przedmuchalem, poskladalem wszystko.Odpalilem motor to zaczął dymic na niebiesko ( czuć olej ) benzyna w tłumiku i mniej więcej spod skrzyni biegów jak troche pochodzi leci dym, zostawiłem go na troche potem zgasiłem to z tłumika dalej leciał to po mału niebieski dym, i z miejsca gdzie jest bagnet ( które odkrecilem )Osobiscie mysle ze to moze byc pierscienie + tlok+cylinder czego bym nie chcial ale pisze na tym forum zeby się upewnić.Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać. I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik? Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz.jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać. I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik? Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz.edit. a jak z moca tak wgl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel1024 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) jak mozna nie rozpoznac tego czy jest to 2t czy 4t? przecież to odrazu widać. I jak to możliwe że Teoretycznie sam sobie robił mieszankę? czyżby miał dozownik? Mozliwe ze pierscienie się przytarły i są do wymiany rozbierzesz to zobaczysz. edit. a jak z moca tak wgl?Ja sam się nie znam za bardzo, tylko wujek mi mówił że to 2 suw i że on sam sobie robi mieszanke. Ale potem troche o tym poczytałem i jednak ja miałem racje. Mocy ma mniej, wchodzi na obroty a pozniej na nich zostaje, jak stoi na luzie to czasami sam tak jakby gazuje troche, i jeszcze przy wchodzeniu na obroty dymi jak sk***ysyn Edytowane 5 Maja 2014 przez domel1024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jak nie potrafisz rozpoznać czy to 2t czy 4t to sam za dużo nie zdzialasz. Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel1024 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 To jest 4 suw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Siema, kupilem crossa po znajomosci wiedzialem o nim tylko pojemnosc ze 86cc. I na poczatku myslalem ze to 4 suw ale 2 osoby zmyliły mnie i mówiły że to 2 suw to przez 2 tygodnie lałem olej do 2 suwa ( teoretycznie sam sobie robił mieszanke) Potem zaczely się problemy żeby go odpalic musiałem dodawac troche gazu (gdzie przy tym jak go kupilem nie musialem ani troche) jak stal na luzie i nie gazowalem go chociaz leciutko to spadaly obroty i gasł.Poczytałem na necie troche i upewnilem sie ze to 4 suw to wymienilem olej i poczytalem ze wina tych dolegliwosci to moze byc gaznik to go rozebralem wyszcilem i przedmuchalem, poskladalem wszystko.Odpalilem motor to zaczął dymic na niebiesko ( czuć olej ) benzyna w tłumiku i mniej więcej spod skrzyni biegów jak troche pochodzi leci dym, zostawiłem go na troche potem zgasiłem to z tłumika dalej leciał to po mału niebieski dym, i z miejsca gdzie jest bagnet ( które odkrecilem )Osobiscie mysle ze to moze byc pierscienie + tlok+cylinder czego bym nie chcial ale pisze na tym forum zeby się upewnić.Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. :) A gdzie ty ten olej wlewałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) A moze lepiej wrzuc fote albo zapodaj jakiegos linka tego silnika bo jakos Ci nie wierze.2T z dozownikiem musi miec zbiornik na olej przeciez. Edytowane 5 Maja 2014 przez danielpotas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 jesli to chinol , to duzo nie zdzialasz , to sa jednorazowki , jak sie popsuje to odddajesz na skup metali :) . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel1024 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Siema, rozebrałem silnik. Tłok, cylinder i pierścienie wyglądają dobrze, ponawiam pytanie czemu może brać olej ? Edytowane 13 Maja 2014 przez domel1024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A zawory jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel1024 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Nie wiem jak je sprawdzić, całe są w oleju tak powiem.Jak odkrecalem pokrywke od dolnego zaworu to w niej tez był olej.Jeszcze dodam że od tych zaworów gniazda są tak jakby powypalane Edytowane 13 Maja 2014 przez domel1024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mistrzostwo świata. Nie potrafić rozpoznać, czy moto jest 2 czy 4-suwem i robić kapitalny remont silnika. Życzę duuużo powodzenia i wielu udanych jazd :banghead: Ps. co to jest "dolny zawór"? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie wiem jak je sprawdzić, całe są w oleju tak powiem.Jak odkrecalem pokrywke od dolnego zaworu to w niej tez był olej.Jeszcze dodam że od tych zaworów gniazda są tak jakby powypalane Domel na Rany Chrystusa ,ze tak powiem zapodaj fotke tego silnika albo wskaz miejsce w necie gdzie go mozna zobaczyc(badz calego moto). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 buheh dobry temat...proponuje usunac do kosza :) - a pseudomechanikowi poczytac troszke literatury na temat silnikow - moze masz tam wankla :) , druga sprawa co znaczy tlok i pierscienie wygladaja dobrze ? mierzyles ? jakies dane z dokumetacji technicznej silnika ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel1024 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) http://zapodaj.net/a3c1d70ef49bf.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/0e372ea6cec63.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/314ca993dd180.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/e7f47a93e9ade.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/1d2a85432630b.jpg.htmlNitomennie chcesz to nie udzielaj się w tym temacie, napisałem że to 4 suw.Dodam jeszcze że jak zmieniałem olej to najwidoczniej zalałem dużo za dużo i mechanik mówił że na 100% rozwaliło simeringi. ShermanRozkręcić i poskładać to chyba nie jest aż taki problem. Tylko żeby naprawić to trzeba mieć wiedzę którą może ktoś z was ma.Dolny zawór - chodziłem mi o ten wylotowy tylko nie wiedziałem jako go nazwać. Edytowane 13 Maja 2014 przez domel1024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.