ketchupvfr Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Vitam, wymieniłem właśnie zestaw napędowy w moim moto. Po :buttrock: 200km, musiałem naciągnąć łańcuch 8O . W związku z tym mam pytanko - czy to normalne :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 W/g mnie normalne.Nowy łańcuch z zębatkami musi sie "ułozyć" więc to że siadł po 200km to nic dziwnego. Kontroluj luz na bieżąco i podciągaj.Myslę że po ok500km wszystko sie ustabilizuje. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 28 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 hm, nowy łańcuch do nowych zębatek :?: że się trochę naciągnie to coś tam słyszałem, ale mam wrażenie, że się nierówno naciąga.postawiłem na centralce i jest pewna różnica. to, że się naciągają nierówno to wiem ale od razu od nowości :eek2: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Jaki to lancuch i jakie zebatki, czy oryginalne Hondy??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 28 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 zębatki są PBR, a łańcuch Okinoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2004 Jezeli jest to aftermarket to sprawdz tylna zebatke czy jest napewno centrycznie przykrecona, czesto robione sa one w taki sposob ze nie maja mozliwosci centrowania na piascie kola i wtedy krzywo sa przykrecane.Sprawdz - ja zostalem kilka razy nieprzyjemnie zaskoczony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 30 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 w VFR zebatka jest spasowana wewnetrzną częścią, tzn nie śróby ją centrują.ale oczywiście sprawdzę, ustawię koło tak aby łańcuch był najbardziej naciągnięty i wtedy popuszczę śróby mocujące zębatkę do kołnierza. porobocie zabieram się do tego.Dzięki i NARA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 niestety, manewr się w sumie nie powiódłw sumię bo mam wrażenie, że jest trochę lepiej, ale może to tylko wrażenienarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Musisz dokladnie sprawdzic co sie dzieje, motocykl tak podeprzec zeby tylne kolo bylo w gorze, zastosowac jakis staly punkt, np z drucianego wieszala na ubrania mocowany do ramy, tak zeby sprawdzic bicie zebatki na boki i gora / dol i wowczas zabrac sie do regulacji. Oczywisci powinno sie zastosowac czujnik zegarowy, ale nie sadze ze go masz.Jednoczesnie obserwuj dokladnie lancuch, czy wszystkie ogniwa sa w porzadku i np nie nastepuja zatarcia na samych rolkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 postawiłem na centralce, zaznaczyłem na zębatce w którym miejscu jest najbardziej napięty, obróciłem o 360 stopni zębatkę i nie był już tak naciągnięty - czyli żle wycentrowana żebatka odpada , oczywiście nie posiłkowałem się żadny przyrządem oprócz miarki,teraz zrobię dowrotnie - czyli zaznaczę jakoś te miejsca na łańcuchu, np na dolnej części w połowie łańcucha zapodam PK :mrgreen: , obrócę tak aby ten punkt znalazł sie na środku górnej części, obserwując zębatkę, czy przypadkiem nie obróciła się o 360, może w ten domowy sposób coś wymodzęnarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A ja pierwszą jazdę na nowym zestawie napędowym zmuszony byłem odbyć w deszczu. :) Mam nadzieję, że nie wpłynie to znacząco na jego przyszłą eksploatację, chociaż zapewne lepiej by było, gdyby łańcuch z zębatkami dociarał się przy ładnej pogodzie. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 nie wydaje mi się żeby to miało znaczenie, a wręcz, chyba nawet miał lepsze chłodzenie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 W sklepie gdzie kupiłem poprzedni łańcuch ChMWD zgłośiłem reklamacje na wyrób - i co uwzględnili, zaproponowali tej samej firmy nowy, ale odmówiłem, więc zaproponowali DiD'a - dopłaciłem różnicę i mam wreszcie porządny łańcuch :mrgreen: A w jakim to sklepie to już w innym dziale.naRka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxcv Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 mysle ze masz łancuch do dupy .Sa rzeczy na których sie nieda oszczedzic reklamuji kup cos firmowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.