Gałas1 Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Wszyscy piszą że po zmianie wydechów należy wyregulować gaźniki, tylko nikt nie podaje konkretów. W moim moto mam tłumiki z tylko jedną przegrodą. W czasie jazdy pojawiają się wystrzały z wydechu po zamknięciu gazu i/lub na bardzo niskich obrotach (zbyt uboga mieszanka?????). Wystarczy tylko regulacja śrubą składu mieszanki czy jest to bardziej skomplikowana sprawa??? Moje moto to Drag Star 1100 jeżeli miałoby to jakiekolwiek znaczenie. Pozdro Krzysiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Wszyscy piszą że po zmianie wydechów należy wyregulować gaźniki' date=' tylko nikt nie podaje konkretów. [/quote'] Stary tych konkretów jest tyle, że starczy na kilka grubych książek :buttrock: Poszukaj jakiejs listy dyskusyjnej o Drag Starach i tam znajdziesz konkretne informacje. W moim moto mam tłumiki z tylko jedną przegrodą. W czasie jazdy pojawiają się wystrzały z wydechu po zamknięciu gazu i/lub na bardzo niskich obrotach (zbyt uboga mieszanka?????). Wystarczy tylko regulacja śrubą składu mieszanki czy jest to bardziej skomplikowana sprawa??? Znajdź strone Dyno Jet i znajdź odpowiedni zestaw do XVS 1100. Przeczytaj w instrukcji (jest dostępna na stronie www) ile obrotów należy wykręcić śrubę składu mieszanki (wg. Dyno Jet). Powinno pomóc. Chociaż czasami (zalezy od wersji' date=' filtrów powietrza itp) całkiem pusty wydech np: w VS 1400 wymaga zmiany ustawień iglic. Moje moto to Drag Star 1100 jeżeli miałoby to jakiekolwiek znaczenie. Teoria jest zawsze taka sama. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 przerobilem wydech na bardziej skąpy i co.....gaznikow niepoprawialem a spalanie wyraznie spadlo. w miescie moj rekord to niecale 5l /100 silnik pracuje tak samo jak wczesniej, a mniej pali....pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 No i wszystko sie zgadza, bo jezdzisz na ubozszej mieszance - musi minac troche czasu zanim odbije sie to na silniku.Do Pompki :Wartosci dysz i ksztalt iglic Dyna jest zupelnie inny niz oryginalne Mikuni / Keihin i ciezko powiedzic, czy mozna sie oprzec na ich wartosciach w ustawieniu srub wolnych obrotow jak nie masz zamontowanego ich zestawu.Ja wole ustawiac to sugerujac sie kolorem swiec i praca silnika na wolnych obrotach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Adam M. -> zgadza się że iglice i dysze z Dyno Jet mają inne parametry/kalibrację niz oryginały.Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Podana przez DJ ilośc wykręceń śruby składu mieszanki jest dobrym punktem wyjścia przy regulacji. Najlepiej jest posłużyć się analizatorem spalin, albo sprawdzac świece. Ja w swoim motocyklu regulowałem skad mieszanki przy pracującym silniku. Wkręcając i wykręcając śrubę słychać jak silnik zaczyna przerywać czy przyśpieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.