Skocz do zawartości

Moto z Francji, podejrzanie niska cena, ogłoszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie wiem czy trafiłem z działem - z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.

 

Przymierzam się do kupna większego sprzętu. Motocykl musi mieć wbite w papierach max 35kW - koniecznie. To jest wymóg na A2 które posiadam.

Moja uwaga skupiła się na tych dwóch ogłoszeniach:

http://otomoto.pl/suzuki-sv-650n-2008-mt03-fz6-gsf-a2-25kw-M3993377.html

http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-650n-kat-a2-25kw-super-dodatki-M3981060.html

 

Oba moto są sprowadzone z Francji. Ten sam rocznik, podobna cena, stosunkowo niedaleko ode mnie. Rzecz w tym czemu taka cena ? SVki z tego rocznika chodzą od 11 do 13 tysięcy. Bandyty podobnie. Zakładając że moto nie jest po czołówce z tirem - co może być powodem zaniżonej ceny? Są problemy z rejestracją z Francji?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszno jest 3 paki od szczecina . Jeśli posiadasz helikopter to rzeczywiście niedaleko :D

 

Znajdź w pobliżu podobne "wycacane" i drogie egzemplarze , oberzyj , porób fotki , potem leć zbadac promocje.



Ten bandit - co on ma qrwa na baku ? Wyglada jak atak syfilisu pomalowany sprejem.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodem zaniżonej ceny jest

że moto po czołówce z tirem

 

średnio 2x w miesiącu jestem we Francji i jeszcze ani razu nie widziałem żeby Polacy ściągali sprzęty w całości, czy to samochody czy motocykle, wszystko po dzwonie, innego się nie opłaca ściągać, w jedną stronę jest najmniej 1000km

sam chciałem sobie coś ściągnąć ale dobry, nie zajeżdżony sprzęt jest droższy niż u nas

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Leszno jest 3 paki od szczecina . Jeśli posiadasz helikopter to rzeczywiście niedaleko

Kolejną SVke mam 450km dalej. Więc Leszno i Gostyń są stosunkowo niedaleko :D w dodatku starą SVke i za 6 tys zł.

Konkretnie: http://olx.pl/oferta/suzuki-sv650-zarej-na-a2-gotowy-do-sezonu-CID5-ID4PJfp.html#181f43a66b

Na dniach będzie sprawdzana przez znajomą ogarniaczke tematu (miała kilka lat taką samą sv). Przez telefon wiem, że odda za 6tys (pewnie odda za mniej bo ogłoszenie już miesiąc stoi) i opona tył do wymiany. Opone mam na stanie, więc tego nie licze w koszta.

 

Wracając do tematu. Licze się z tym, że przy kupnie trzeba będzie uważać, bo można łatwo trafić na minę. Z drugiej strony jest to 5 letni, a nie 15 letni sprzęt. W dodatku nowy model. Korci.

 

Bardziej myślałem w kierunku problemów z rejestracją. Czytałem, że może być wpis w dowodzie że moto nie jest dopuszczone do ruchu i nie zarejestruje tego w PL. Prócz tego są jakieś inne miny? Bo co szkodzi gościowi zarejestrować u nas moto? Od razu wzrośnie cena i sprzeda za więcej.

Chyba że nie rejestruje u nas bo wtopił na składanie po szlifie :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do ogladania nie potrzeba żeby moto było A2 , wejdź do salonu/komisu u siebie z używkami w normalnej wersji i cenie . Będziesz miał punkt odniesienia .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francja nie robi wpisów zakazujących rejestracji moto w innych krajach UE .

Robia wpisy ale tylko one dotycza francuzów i rejestracji we Francji .

poszukaj w dowodzie francuskim wpisów RSV VEI i RIV ,

VEI to najgorszy trup

RSV to troszke lepiej ale nie za dobrze

no i RIV to powierzchowne uszkodzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt odniesienia mam za znajomych, którzy posiadają aktualnie starą i nową SV. Wiem jak powinno jeździć i wyglądać (jedno i drugie). Jakbym jechał oglądać to tylko z nimi ;) Po fotkach nic nie mogę powiedzieć, jedynie bandyt ma coś kombinowane z bakiem. Rozdarte siedzenie i wymienione sety oraz ciężarki na kierownicy sugerują szlifa. W SV (tej nowej) zmieniona kierownica. Ładnie ukryta przeszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie sprzęty po przejściach, wykupione z Ubezpieczalni w stanie takim w jakim były ..... naprawione domowym sposobem i na sprzedaż. Kiedyś nadziałem się na CBFkę z Belgii, z zewnątrz pinkna a później sie okazało że owiewki spawane, półki krzywe, troszke kasy wydałem żeby sprzęt doprowadzić do porządku, na szczęście rama była prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj owiewek zbyt dużo nie ma....

Po fotkach widać że SV ładnie doprowadzone do ładu. O ile rama jest prosta, silnik zdrowy i jedzie prosto, to chyba bym się baardzo zastanowił czy jej nie wziąć.

Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że nie ma opcji aby 15 letni sprzęt ani razu nie leżał. Mam na myśli oczywiście SV z postu #4. Więc sytuacje mamy podobną.

Spróbuję w tygodniu zorganizować spotkanie. Wtedy się dowiem co jest na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza svka powinna miec logo S na ziorniku zbiornik lakierowanay albo zalozony od starszego modelu do 2004roku. tylne naklejki tez krzywo naklejone. golenie powinny byz srebrne tez pewnie laikerowane. Brak chromowanej ramki wokol zegara oraz owieki nad lampa z szybka. nieorginalna dziwniga zmiany biegow ze zamiennika. brak oslonek na goleniach. Podnozki orginalne ciezkie do dostani i drogie wiec sa akcesoryjne bo tansze. Ogoilnie svka z tego rocznika powinna kosztowac grubo ponad 10 nie kombinowana.

 

 

 

bandit jakis podleczony po wypadku nie chce mi sie opisywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pieciu za odpowiedź. Liczyłem się z takim obrotem sytuacji.

Póki co nie dzwoniłem do tej svki/bandita bo znalazłem o wiele lepszą ofertę. Normalna cena, normalny przebieg, super sprzęt i bez porównania do tych składaków. http://otomoto.pl/kawasaki-er-6n-er6n-abs-kat-a2-25kw-zde-M3959653.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ER6n bedzie nudnawy w porównaniu do bulgoczącej SV-ki czy mocnego bandita :D (zaraz polecą zjeby że mowa o A2 ).Aczkolwiek to jest jedno z 3 modeli kawasaki które mi się podoba :P

Może odwróc kolejność (nie zorientowany jestem w temacie ) i kupić full power przed pierwszym przeglądem i go zdławić .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nic mnie bardziej nie znudzi jak 40tys km przelatane na cbr 125 :D

Latałem kilkanaście godzin ER6n, naprawdę fajny sprzęt, spełnia moje wygórowane wymagania. Dlatego pierw mój głos leci na kawe i będę próbował ją przytargać do domu ;)

 

Odwrócić kolejność..... teoretycznie jest opcja, a w praktyce idziesz do urzędu i nie wiedzą o co chodzi. W dodatku żaden diagnosta nie chce podbić kwitu że moto jest zdławione, bo - tutaj teraz cytuję " po ch*j mam ryzykować za marne 60zł " . Tak to u nas wygląda. Wolę kupić wbite w papierach 25kW niż męczyć się z debilami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten er6 wyglada ok poza dwoma boczkami na chlodnicy naklejki nie sa naklejone w odpowiednim miejscu wiec pewnie lakierowane. Nieorginalne koncowki kierownicy ale to szczegol. podnozki kierowcy nowe ze zamiennika. Dolny plug w orgianlen jest szary w macie nigdy w kolorze motocykla.

Edytowane przez pieciu7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...