Zino R Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam!Proszę o pomoc w podjęciu decyzji...Muszę wymienić,naprawić lagi w moim motocyklu,gdyż mają luz poprzeczny,okazało się,że nie ma w tym roczniku (99)tulei wymiennych...I teraz pytanie:Czy bawić się i zamawiać nowe górne golenie,co nie będzie tanie,czy kupić kompletne używane lagi?. Ktoś mi doradzał,że pasują od Rn 09.Proszę o jakieś wskazówki,może ktoś przerabiał temat?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie da się kupić zestawu naprawczego? Tobie nie są potrzebne nowe golenie tylko panewki. To się powinno dać kupić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Budowę lag znam na podstawie tego rysunku,ale nie widzę tam tulei wymiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 To by było dziwne, ale faktycznie nie widać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Bo sa w kpl z golenia, nie wystepuja jako oddzielna czesc. Tylko po rozmiarze dokupi. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czyli można to zregenerować,dorobić takie tuleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Mozna kupic nowe, ale potrzeba wyjac stare i zmierzyc. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Panewke masz tylko w goleni od dolu, gore (rowniez wkladu) stabilizuje kapsel. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W Motojama zrobicie mi taką operację? Wysyłam lagi,aWy robicie pełen serwis(w jednej jest uszkodzony dolny regulator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Tak Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 naprawdę nie widzieliście jeszcze lag bez panewek ślizgowych? Nic się nie da z tym zrobić, albo trzeba taki luz zaakceptować, albo wymienić golenie. Luz musi być, bo inaczej laga by nie mogła pracować, pytanie jak duży jest to luz i czym mierzony w jaki sposób. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Terz to już zgłupiałem.Luz jest na tyle duży,że wyczuwalny gdy jedną ręką trzymamy za goleń,a drugą poruszam za koniec lagi(słychać,że coś puka).Pukanie mi nie przeszkadza,ale podczas hamowania cała czacha wpada w wibracje,że lusterka prawie odpadająŁożyska główki zmienione,przekładałem inne koło od sprawnego motocykla-nic to nie zmieniło.Zaczęło tak się pierdzielić pod koniec zeszłego sezonu po wynianie uszczelniaczy i oleju w lagach.Problem był narastający,a teraz nie da się już jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Az dzisiaj sprawdze tez zawias. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Przede wszystkim należy sprawdzić czy lagi są proste, zarówno rury nośne jak i golenie. Luz o jakim mówisz przy całkowicie wysuniętej ladzie nie jest niczym nadzwyczajnym. I mówię Ci to ponieważ rozbierałem dziesiątki teleskopów. Na czym polega Twój problem nie jestem w stanie stwierdzić na odległość, tez zacząłbym od wyważenia koła, łożysk kół oraz główki. Również tarcze mogą być krzywe, albo zwyczajnie czacha nie jest przykręcona;) Jak brałeś koło od drugiego moto to trzeba było chwycić za lagi i porównać. Ewentualnie teraz, podnieś przednie koło by swobodnie się obracało ( podnośnik pod miskę, albo kolektory) , złap za obie lagi równocześnie i zobacz czy w takiej konfrontacji jest luz- nie powinno być. Może też zwyczajnie lagi za mocno tłumią. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Prawie dwa sezony jeździłem bez problemu,potem jedna z lag zaczęła sie smarkać,poleciłem osobnikowi o wątpliwej jak okazało reputacji wymianę uszczelniaczy i oleju.Po niedługim czasie po tej operacji,najpierw przy jeździe w dwie osoby zaczęły pojawiać się te je*ane drgania,oczywiście udałem się do typa celem wyjaśnienia sytuacji.Przejechał się,pocmokał i stwierdził,że nima tragedii...To była ostatnia wizyta w jego"serwisie"!Inni czarodzieje stawiali na 200% tarcze.Może się mylę,ale moim zdaniem tarcza nie krzywi się bez powodu ot tak.Jak już pisałem problem się poglębiał,więc krzywiła się jeszcze bardziej?Łożyska główki zmieniałem w innym serwisie,gdzie wykluczyli wadę tarcz i udostępnili koło na próbę,moje koło zostało wyważone.Mam możliwość zakupu lag od R1 z 2003,koleś mieszka nie daleko mnie i zgodził się na przymiarkę,jeżeli będą pasować i problem zniknie,to obecne lagi ugotuje sobie w kapuscie i nie chce wiedzieć jaki h#j tam nocował!Oczywiście o postępach będę informowałPozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Uszkodzone lagi nie pomoże zmiana samych rur. W niektórych przypadkach można(bo jest na tule materiału) dorobić tuleję. Materiał to nieśmiertelny ertalon 6 LFX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.