Lesio17 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 WitamMam do was pytanie mam problem w mojej kawie LTD 454 z rozrusznikiem nie ma siły przekręcić wału i teraz moje pytanie czy od kawy GPZ EX pasuje rozrusznik? Jeśli nie to od jakiego modelu przypasuje oprucz ltd 454 ?Słyszałem że od EN 500 może też pasować bo to takie same silniki ale o innej pojemności.Pomóżcie mi coś dobrać.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A może zestaw naprawczy do Twojego rozrusznika? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie wiem czy on pomoże a koszt chyba taki sam jak używany bym kupił :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Pod warunkiem że będzie pasował. I też nie wiesz jak długo pochodzi. A tak wkładasz nowe części i będzie hulać. Poza tym nie wiadomo czy to w ogóle wina rozrusznika. Może aku już nie domaga. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Montowane były bardzo podobne w niektórych rocznikach jednak różniły się detalami i sprzedawca niekiedy nie do końca pewny rocznika bo tak się zdarza sprzeda Tobie nie taki jak potrzebujesz. Pytałeś mnie również przez allegro o ten rozrusznik. Wrzucisz fotę plus wymiarowanie to może coś dobiorę mogę go Tobie też zregenerować więc jakby co to dawaj na priv lub e-maila...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ok dzięki zastanowię się czy regenerować czy komplet naprawczy kupić,tylko czy on pomoże ako wziąłem od auta także ako wyklucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Ja bym oddał do weryfikacji stary i czekał na diagnozę oraz wstępny kosztorys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Z tymi nowymi częściami i ich żywotnością Limo, to nie do końca prawda niestety. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To też racja, zwykle żeby regeneracja była opłacalna musimy stosować zamienniki dziwnej produkcji. Robię alternatory i rozruszniki samochodowe i po prostu niektóre zamienniki to dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Nieraz na używanym dłużej pojeżdżę ( z dobrego źródła ) nisz na regenerowanychOczywiście to jest loteria z jednej jak i z drugiej stronyZrobię jak ,,wueska,, pisze dam do weryfikacji i czekał będę na werdyktDzięki chłopaki za porady,szerokości wszystkim :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.