kamilk223 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Cześć mam 18 lat i szukam czegoś do lasu i na asfalt poniewaz robie a2 niestety tylko 125 bo moto będzie za pieniądze rodziców a przynajmniej za część, budzet dość mały bo tylko 2500, i teraz co mi doradzicie, bo myślałem o mtx 125 ale o nim ciezko sie cokolwiek dowiedzieć odnośnie mocy spalania i awaryjnośći i mnie troche odstrasza ich wiek bo ponad 20 lat to sporo, przy dr 125 troche mało mocy moze być choć wcześniej jeździłem aeroxe w fullsporcie wiec to dr zabardzo niebędzie mi odskakiwać i to mnie martwi, a w przypadku dt i kmx to znowu słyszałem historie ze potrafia spalić przy normalnej jeździe bez katowania powyzej 6 litrów i za te 2.5k to chyba niedorwe uczciwej sztuki. coś mozecie polecić lub są jakieś inne propozycje? ps. moto było by uzywane na oponach enduro ( zadnej kostki) większość jazdy po asfalcie, ale chce tez polatac po lasach i troche poskakać bo niedaleko mam pusty poligon, moto niezobaczy błota ani toru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uraz Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Najrozsadniejsza pcja dozbieraj pare zlotych i szukaj dt 125 i bedziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilk223 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 z dt nieudało mi sie znaleźc nic na chodzie z papierami za te pieniądze jedynie taki bliźnik dt ale czy on : http://allegro.pl/sachs-zx-125-yamaha-dt-125-tanio-okazja-szybko-i4139369767.html byłby lepszy np od tego? : http://otomoto.pl/honda-mtx-125-M3979006.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 oba moto fajne z tym że ten sachs zx to w zasadzie kopia DT , wygląda trochę sponiewierany, kiedyś za 2 z hakiem szło kupić z papierem ale być może poszły w cenie...........tłok cylinder pasuje od dt 125 więc części są..... natomiast mtx 125 to zajebisty motocykl bardzo oszczędny , trwały ,słabszy od sachsa/dt ale z jedną wadą -jest już bardzo kiepski dostęp do części do nich , a ASO ceny bierze z kosmosu czyniąc jakąkolwiek naprawę nieopłacalną.....owszem tłoki są coprawda chińskie ale np wał ?? zapomnij chyba że ASO..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Mój synek ciśnie od 3 lat na DR 125. Tani w eksploatacji i w zasadzie bezobsługowy czterosuw. Wiadomo, że słaby, ale coś za coś. I za 2,5 kupisz. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilk223 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 z częściami do mtx niemiał bym problemu, bo gość który to sprzedaje zapewnia dostęp do używanych części ze szwajcari w rozsądnych cenach, i wątpie zeby padł mi wał bo planuj naprawde dbać o ten motocykl i niekatować bezsensownie, pozatym jest wiele firm które oferują regeneracje wielu częśc wiec jakos bym dał rade a pozatym to stara japońska produkcja, kolega ma honde lead nh50 skuter z 87 rok i sam przekręcił licznik 6 razy a licznik do 10k i orginalny cylinder ma ( tłok tez byłby orginalny ale zmarł w wyniku tuningu :D) a z tymi dt, kmx i sachs to sie boje ze za te pieniądze nietrafie fajnej sztuki jak w ogóle trafie cos na chodzie a pozatym honda oszczędniesza :D i chyba na nią padnie mój wybór :d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 weź też pod uwagę że mtx 125 jest najsłabszy z klasy 125 2T dual sport , te bez zaworu wydechowego ATAC to chyba nawet 20KM nie miały, i był odczuwalnie słabszy od np dt 125 czy sachsa ..........akurat ta z linku ma ATAC.... ale fakt moto cholernie trwałe , i proste , ze spalaniem to słyszałem że przy spokojnym lataniu to nieraz się w 3.5/100 mieści szczerze to aż mi się wierzyć nie chce :D dzwoniłeś do gościa -przygotowana do rejestracji to rozumiem jest tak że pozostaje tylko rejestrować , przegląd zerowy i wszelkie tłumaczenia VAty zrobione ?? oni mają w ofercie co chwila jakiegoś mtxa , za przyzwoitą cenę zauważyłem.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilk223 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 niekontaktowałem sie z gościem bo jeszcze nieotrzymałem dopłat za pola więc srodków na zakup niemam :D, i własnie to spalanie i możliwosć zrobienia duzoego przebiegu bez awari mnie przekonuje do tej hondy, a czy ja wiem, czy nawet te 20 km to mało? w 2t są one oddawane chyba ta ze po przesiadce ze skutera to powinienem czuć ogromną różnice, :D i pisałem z cobro tech, i oni jak coś są w stanie zrobić wszystko z części silnikowych, za w maire ogarnięte pieniądze bo szlif z tłokiem wossnera to by mnie kosztowało 500 zł z robocizną lub 600, zalezy a wątpie ze bym to potem zajeździł :D, jak sie skontaktuje z gościem i będe wiedział wiecej o tej rejestracji napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Co do mtx-a, te z systemem ATAC to były mocniejsze wersje, lepiej szły od dołu niż zwykłe.Ja bym nie brał tego zabytku, z tyłu nawet nie ma tarczy, o ile jest w super stanie to bierz, 2500 to wcale nie tak mało kasy, kolega za tyle kupił moto po 2000r, przód tarcza, tył tarcza, moc koło 30km, z papierami, ja ostatnio dorwałem tsr125/50 za 2200, włożyłem 50zł na uszczelkę pod głowicą i mam moto na lata, szukaj okazji, nie ma sensu kupować eksponatu muzealnego za 2500, jak za tyle można dorwać już dość fajne moto i pamiętaj nigdy nie ufaj sprzedawcom, jak moto ci się spodoba, silnik będzie w dobrym stanie, rama będzie prosta i zdecydujesz się go kupić to pamiętaj, masz (chyba) dwa tygodnie na zwrot, przez ten czas sprawdzaj wszystko co się da, żeby potem nie żałować, wiem z własnego doświadczenia, sam teraz tego tsr-a sprawdzam na każdy sposób co może być nie tak, bo 2200 za takie moto to podejrzana cena, ale okazje się zdarzają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.