pawelpawel51 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam, Przejdę od razu do tematu... A więc potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniu problemu. Posiadam Suzuki RM 250 i napotkałem się z problemem takim iż przy wbijaniu 3 biegu motocykl przestaje ciągnąć a ze skrzyni wydobywa się dźwięk jak by tryby przeskakiwały, Wiem tylko tyle że wszystkie zębatki są całe... W serwisie powiedzieli mi że za samo rozebranie silnika 500 zł -_- więc im podziękowałem i postanowiłem napisać o tu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Wiem tylko tyle że wszystkie zębatki są całe no chyba niebardzo jak przeskakuje samo rozebranie silnika 500 zł kup narzędzia i rozkręcaj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpawel51 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Silnik już rozebrany i stąd wiem że zębatki całe... I to jest tylko taki dźwięk że przeskakuje ( jak by to był rower bym pomyślał że z łożyska w tylnim kole kulki powypadały ) nie wiem co jest ale na pewno nie przeskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Może masz kły na trybach 3 biegu półokrągłe i jak wbijasz bieg to one wyskakują i wydają ten dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elocod Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 dopadł mnie ten sam problem, nie wiecie co to może być ? Tryby są całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal19885 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Takie problemy najczęściej powoduje zużycie sprzęgieł kłowych, czyli elementów odpowiedzialnych za sprzęganie poszczególnych biegów. Na skutek zużycia dochodzi do zmiany kątów kłów, co powoduje, że działające siły powodują wypadanie biegów. Naprawić to można poprzez wymianę kół zębatych lub szlifowanie powierzchni kłów. Zwrócić uwagę trzeba na stan wodzików. Cytuj http://www.kredytbialystok.pl/Kredyt hipoteczny, mieszkaniowy, ubezpieczenia. Na zakup mieszkania, budowę domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Naprawić to można poprzez wymianę kół zębatych lub szlifowanie powierzchni kłów. Takie naprawy są krótkotrwałe.Szlifowanie samych kłów to nie wszystko. Należy zająć się też wpustami na współpracującym kole.Przerabiałem temat nie jeden raz i za każdym razem kończyło się na wymianie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.