Rafi13 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam jakiś miesiąc temu zrobiłem remont silnika w Hondzie ns1, wymieniłem cylinder (od mbx), tłok,uszczelki na całym silniku, uszczelniacze na wale, lecz brakowało mi gaźnika to silnik stał. Dziś przyszedł gaźnik odpaliłem motor,a tu jeden dym. Zostawiłem go żeby sobie pochodził na wolnych obrotach na kilka minut, a później jak przegazowałem to sam biały dym dookoła (nawet się nie chciał wkręcać bo nie nadążał z wywalaniem dymu). Myślałem że uszczelka pod głowicą lecz płynu ledwo co ubyło a troche chodził. Jakby miał ktoś pomysł co by mogłobyć przyczyną proszę o odp. Z góry dzięki PS. Przed remontem było tak samo dlatego wymieniłem te części. Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Rafi13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Sprawdź uszczelniacz na wale od strony sprzęgła Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 A w w NS1 jest możliwość ustawienia zapłonu bo słyszałem, że tak ale nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 jeśli dym się długo unosi w powietrzu i nie śmierdzi glikolem to ciągnie simmeringiem olej ze skrzyni, albo żle założony/niewłaściwy kierunek/wytarty rowekzapłon zostaw w spokoju Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ok dzięki już zamówiłem oryginalny simering jak będzie wporządku to napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Simering wymieniłem i już nie dymi, pojeździłem troche i zauważyłem że nie chce się wkręca na wysokie obroty maksymalnie 7 tys obrotów i więcej nie pójdzie ale jak włącze ssanie to kręci się maksymalnie do 13 tys. Próbowałem dać więcej paliwa na igilcy, regulowałem ale nic nie daje, co może być ? PS. Na dotraciu mam zrobione już około 300-400 km Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Rafi13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzMarki Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 masz gażnik do regulacjijak wymieniłeś uszczelniacz to uszczelniłeś dolna komorę w której wstepnie sprężana jest mieszankapo wmianie masz inny skład mieszanki bo już nie ciągnie ze skrzyni ani oleju ani powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.