Tomek232 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam, w weekend jadę kupić Kawasaki KLR 600 do remontu. Chciałbym dostać od was kilka wskazówek. Na co zwrócić uwagę na głowicę ? Sprzedawca mówił ze minimalny luz jest na wałkach rozrządu i dodał że nie zna się na tym, ale może to być luz montażowy.W okolicy nie mam żadnych mechaników. Chciałbym się spytać czy ten silnik jest "prosty" ? Jakieś tam mam pojęcie o silnikach 4t (bawiłem się kiedyś w rozbiórki silnik chińskim w 4t). Ile taka Kawasaki ma mocy? słyszałem ze około 45. Co możecie powiedzieć o tym crossie ? jak spisuję się np. w lesie ? Proszę o sensowne odpowiedzi, z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W takim razie co jest do remontu ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek232 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Gość mówi z stanęły pierścienie na tłoku. Mówił ze troche wałki są zdarte. Może wiesz ile remont takiej głowicy kosztuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dokładnej ceny Ci nie podam,ale wstępnie szykuj 3 do 4 koła na remont.Lepiej będzie jak kupisz coś na chodzie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mocy ma wystarczająco. Myślę, że przesadziłeś z tym 3-4k, choć z drugiej strony nie wiem co jest do roboty. Musi pojechać, ktoś kto się zna. Za ile chce sprzedać? Choć myślę, że do tych 3k może dojść(głowica, wałki, tłok, szlif, łańcuch rozrządu o uszczelkach i innych rzeczach nie wspominająć), nie brnąłbym w to, jeśli nigdy nie grzebałeś i nie wiesz na co zwracać uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek232 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) za klr'a chce 1000zl. patrzyłem teraz wałki rozrządu to znalazłem za 350zł stan idealny. Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Tomek232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wałki zatarte ,pierścienie zatarte = kupujesz piec na chodzie :D Same sie nie zatarły , smarowanie zdechło. Jesli ma iskre to jescze pół biedy ale jesli nawet tego nie sprawdzisz to brałbym tylko do nauki mechaniki albo na złom. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Podepnę się Jaka jest masa Kawasaki klr 600 z 1990r. bez i z paliwem ? jest ktoś w stanie odpowiedzieć, to co jest wypisane na niektórych stronach z danymi lubi wprowadzać w błąd, ciekawi mnie jeszcze wysokość siedziska, czy przy wzroście około 172cm ten motocykl będzie ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 ja mam klr 600 około 85r w dowodzie jest wbite masa własna 172 kg zbiornik paliwa mam akcesoryjny wchodzi 20L paliwa ale nie czuc tej wagi a co do siedziska powinieneś dostać jeszcze zależy do czego chcesz go wykorzystać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.