Skocz do zawartości

honda cr 125 2001 łożyska na wale?


hondacr1252001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a jezeli ja swoim okiem po rozbiórce ocenie ze jest ok, to co moze byc przyczyną cieżkiego kopania? podpowiem ze po tej fazie motor nastepnego dnia odpalilem, ale odchodzily dziwne odglosy z silnika, i odrazu zgasiłem.

 

i pytanie. jeżeli są to łożyska wału, +tłok , cylinder do honowania/nowa tuleja. ile mnie to wyniesie?

Edytowane przez hondacr1252001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje?



o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje?

tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,.



o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje?



tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,.

uszczelke mam, ale przewin temat na pierwsza strone, i na zdjeciu widać że nie mam srubki po prawej dolnej stronie, jest tam zerwany gwint, ale dałem troszeczkę dłuższą śrubę i podkładkę, i jest git, długość śruby raczej jest moze tylko o 2 milimetr, pół wieksza od starej . czy to w czymś przeszkadza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje?

 

tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,.

 

uszczelke mam, ale przewin temat na pierwsza strone, i na zdjeciu widać że nie mam srubki po prawej dolnej stronie, jest tam zerwany gwint, ale dałem troszeczkę dłuższą śrubę i podkładkę, i jest git, długość śruby raczej jest moze tylko o 2 milimetr, pół wieksza od starej . czy to w czymś przeszkadza?

 

W takim razie nie znasz zasady pracy silnika 2T. Popatrz na google jak działa 2T z komorą rezonansową ,to zrozumiesz o czym pisze enduromaster i może mieć racje

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...