hondacr1252001 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) a jezeli ja swoim okiem po rozbiórce ocenie ze jest ok, to co moze byc przyczyną cieżkiego kopania? podpowiem ze po tej fazie motor nastepnego dnia odpalilem, ale odchodzily dziwne odglosy z silnika, i odrazu zgasiłem. i pytanie. jeżeli są to łożyska wału, +tłok , cylinder do honowania/nowa tuleja. ile mnie to wyniesie? Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 odświeżam, moze ktos bedzie mial pytanie co było. zatarłem go , to przeciez bylo pewne. ale wymienialem tłok, korbe, szlif tuleji, koszt +/- 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 nie rozumiem robiłeś mieszankę 1:40 i go zatarłeś!? dosypywałeś piasku do paliwa czy o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 A zdjęłeś ten cylinder w końcu? Jeżeli nie, to większość odpowiedzi już padła w tym temacie. Poczytaj jeszcze raz. np post 5 i 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 nie wiem jakim cudem no.. ale jakos zatarłem, cisnełem go na 5 biegu z 3-5-10 s max bez bawienia sie manetką, gdy zwalnialem, puściłem gaz, i nie wcisnełem sprzegła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 i jak miałeś nieszczelny wydech to zassało piachu do cylindrastandard Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje? o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje? tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,.o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje? tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,.uszczelke mam, ale przewin temat na pierwsza strone, i na zdjeciu widać że nie mam srubki po prawej dolnej stronie, jest tam zerwany gwint, ale dałem troszeczkę dłuższą śrubę i podkładkę, i jest git, długość śruby raczej jest moze tylko o 2 milimetr, pół wieksza od starej . czy to w czymś przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 (edytowane) o.0 jak mi mogło piachu zassać ? przecież motor nie wciaga powietrza,tylko je wydmuchuje? tylko teraz inny problem jest. brak iskry . jest to w drugim temacie, zeby jak juz ktos inny bedzie szukal takiego tematu, to zeby bylo, bo ja to nie moge znalesc akurat do hondy takiego problemu jaki ja mam ,. uszczelke mam, ale przewin temat na pierwsza strone, i na zdjeciu widać że nie mam srubki po prawej dolnej stronie, jest tam zerwany gwint, ale dałem troszeczkę dłuższą śrubę i podkładkę, i jest git, długość śruby raczej jest moze tylko o 2 milimetr, pół wieksza od starej . czy to w czymś przeszkadza? W takim razie nie znasz zasady pracy silnika 2T. Popatrz na google jak działa 2T z komorą rezonansową ,to zrozumiesz o czym pisze enduromaster i może mieć racje Edytowane 15 Maja 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Zajade do domu, chętnie poczytam o tym. Bo akurat o takim czymś.nie.wiedziałem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 fakt zasysa z wydechu... w sumie dyfuzor w 2t to tak jakby część silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 coś nie moge znaleść tego jak dziala 2t z komorą rezonansową.. dobrze to napisałeś w ogóle? znalazlem tylko 4t z komorami rezonansowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.