Gawron Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Temat jest taki:Nic dziwnego ani nie prawidłowego się nie działo. Motor śmigał aż miło. Rano kumpel próbował znaleźć luz i odpalić. Odpala bez problemu ale luzu nie ma. Lewarek działa nie prawidłowo, ma większy skok. Podczas jazdy biegi wyskakują. Nie działają wszystkie biegi...Jeżdżę tyle lat ale problemu takiego w żadnym motocyklu nie miałem. Silnik w poniedziałek będzie wyciągnięty i rozebrany. A taki przynajmniej jest plan...Jakieś propozycję co mogło się stać? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zanim wyciągniesz silnik ściągnij duży dekiel sprzęgła i obejrzyj mechanizm zmiany biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) a dokładniej widełki na wałku- sprężynaalbo pękła albo coś podeszło obejdzie się bez rozbiórki całości Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 nooo takich odpowiedzi oczekiwałem. Jutro podjadę do kumpla i będziemy szukać nieprawidłowości pod deklem sprzęgła :) Jak ktoś by miał jeszcze jakieś sugestie to będę wdzięczny. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Biegi się zacinają lub coś podobnego się dzieje? Sprawdź kosz sprzęgłowy czy nie ma wybitych dużych rowków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Trochę to trwało ale jest odpowiedźSprzęgło i kosz nie miało tu nic do rzeczy.Pod koszem sprzęgłowym też wszystko było ok.Poluzowała się śruba od bębenka sterującego wodzikami. Podobno częsta sprawa... Niestety uległ on zniszczeniu tak samo jak jeden wodzik. Koszty części 800zł... Przy okazji będzie zrobiony pełen remont dołu silinka. Wszystko było by spoko gdyby nie to że to jest motocykl na którym ja jeździłem i sprzedałem kumplowi jako stan perfekt i nic nie trzeba robić...Duł silnika był zrobiony rok wcześniej przez znanego mechesa a ja przed sprzedażą po roku tłoka wymieniłem na sel B bo cylinder był prawie nowy. Zero luzu na korbie itpA tu teraz kumpel kupił ode mnie i po 2 tygodniach świeca się rozpadła i zablokowało tłoka... Czyli remont góry silnika a teraz 2 miesiące po sprzedaży ta skrzynia się znowu rozpadła... Chyba nie warto niczego kumplom sprzedawać... Maszyna była na prawdę pewna a tu dwa razy totalny pech i teraz trochę głupio.Na szczęście kumpel ogarnięty i wyrozumiały Edytowane 2 Maja 2014 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.