_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 To jak próbujesz odpalać ten motocykl? Na biegu? Z wciśnięta klamką sprzęgła? Czy jak? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Mam podniesiony motocykla na podnośniku na tylnym kole. Stopka złożona. Palę normalnie przez przyciśnięcie start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Na luzie? bo wcześniej napisałeś, że nie.Jak nadal nie radzisz sobie to przechyl motocykl na prawą strone, zdejmij dekiel prądnicy, weź klucz i obróć wałem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Mnie sie zdaje ze klemy aku nie sa porzadnie skrecone, albo zasniedzialy- moze tez polaczenie masowe od klemy minusowej zasniedzialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Przekaźnik sprawdziłem poprzez zwarcie kluczem i było to samo tzn. tyknięcie i nic.Sprawdzę przewody i masę.Może powinienem dodać, że miałem mały ślizg na jesieni, dosłownie 30 km/h na lewą stronę. Poszedł mi dekiel alternatora, który musiałem wymienić.Ale motocykl po ślizgu normalnie kręcił, bo chciałem sprawdzić czy wszystko jest w porządku.Ale całą zimę stał i nie był palony. Dodam, że ściągnąłem osłonę rozrusznika i zwarłem styki przekaźnika. I rozrusznik kręci.Jak założę osłonę to już nie zakręci. Tylko tyk i tyle.Wygląda na to, że rozrusznik nie może zakręcić silnikiem. Włączyłem akumulator do ładowania. Mam akumulator 12V 7ah. Jeszcze raz przeczytałem Twoje spostrzeżenia.Odpowiedz mi na pytanie bo za mało konkretnie piszesz.Czy rozrusznik był wkręcony do silnika gdy zdjąłeś z niego osłonę (jaką osłonę ? ) i zaczął kręcić?Podłączałeś drugi akumulator na lejce?Szybka diagnostyka:bierzesz samochodowy aku, (Twój jest cały czas podłączony do motocykla)bierzesz lejce (przewody rozruchowe)podłączasz z dostawionego aku minus akumulatora do masy SILNIKA lub ROZRUSZNIKA czarnym przewodem rozruchowym !!!czerwony przewód rozruchowy podłączasz do plusa dostwionego aku a drugim końcem dotykasz do śruby przekaźnika (do tego końca, który idzie do rozrusznika)jeśli nie zakręci to plusowym przewodem dotykasz bezposrednio do klemy plusowej rozrusznika.Po tym teście będzie będzie wszystko wiadomo.Postaraj się bo trwa to tyle, ze można by zrobić remont generalny wahadłowca Columbia a w sumie diagnostyka Twojej usterki to 10 minut.. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Masz rację, trwa to długo i zapewne jestem niedokładny w tym co piszę. Więc powoli, posłużę się fotkami.Rozrusznik był wkręcony do silnika - została ściągnięta tylko osłona (nr 1 na zdjęciu). Pod tą osłoną jest wirnik rozrusznika, do tego 2 koła zęgate, które zapewne przez system innych przekładni przekręcają wałem. Podłączałem akumulator samochodowy kablami, ale nie do tego akumulatora który mam, lecz do kabli z motocykla. Zrobię ten test o którym mówisz i sprawdzimy co jest grane. Przeczyszczę również klemy i połączenie z masą.Spróbuję ściągnąć osłonę alternatora i zobaczyć czy obrócę wałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Przy takim podłączeniu pamiętaj, ze rozłączenie kabli może spowodować wysypanie sie regulatora. Lepiej jednak podłącz swój stary aku i do niego kablami drugi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Sprawa się wyjaśniła, dziękuję wszystkim za pomoc.Powód tego, że nie zakręcił wynikał z błędu w złożeniu osłony alternatora (do środka dostała się śruba, i nie mógł zakręcić)Teraz odpala i działa, choć zapewne będzie trzeba wyregulować gaźniki bo coś się dławi przy dodawaniu gazu.Wszystkim dziękuję za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.