adu Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) Trzeba jakieś Kulikowisko zrobić na Bemowie...Edycji jesiennej w stolycy jeszcze nie było. O taaaaak! Bo to krakowskie to cos naszym motocyklowym Krakowianom nie wyszlo...... To kiedy??? :biggrin: Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez adu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novtell Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 "Tam jedziesz gdzie patrzysz dlatego na pobocze wole sie nie patrzec a do srodka" dla zainteresowanych wiecej o tym zjawisku opisano na stronie: http://motorcycles.about.com/gi/dynamic/of...g%2FTIP116.html Pozdrawiam Ps. a tak na marginesie to musze sie pochwalic :-) dzisiaj byl moj pierwszy samodzielny dzien na moto :-)tak wiec:pierwsze 59 km pierwsze zakretypierwsze muchy na reflektorze i...pierwsza pani za kierownica ktora chciala mnie staranowac (i tutaj skladam wilekie dzieki Davidowi Hough i jego Strategiom Ulicznym - sytuacja dokladnie z tej ksiazki..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Chodzi mi o to jak składacie się w zakręcie i jaki zochowujecie odstęp od pobocza lub pasa oraz jaki wasz jest tor jazdy? Chcę zasięgnąć waszej rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Chodzi mi o to jak składacie się w zakręcie i jaki zochowujecie odstęp od pobocza lub pasa oraz jaki wasz jest tor jazdy? Chcę zasięgnąć waszej rady.Generalnie od zewnętrznej do wewnętrznej i spowrotem na zewnątrz. Jest to szczególowo i obszernie opisane w "Motocykliście doskonałym". http://www.motorcycle.com/images/content/P...cient_02(1).jpg http://www.motorcycle.com/images/content/P...ficient_02b.jpg http://www.foreven.com/trackdod/NoviceGuide/image051.gif ... i takie tam pozdr Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 podstawa to przeciwskręt, zjawisko które występuje samo przy skręcaniu ale dopiero jego zroumienie i opanowanie pozowli nam bawić się zakrętami tu masz wszystko ładnie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=ST&f=10&t=70897 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Tor jazdy w zakręcie jest s umie tylko jeden słuszny, chyba że sytuacja Cię zmusza to trochę inaczej się jedzie. Temat rzeka - przeciwskręt, nacisk na podnóżki, ułożenie ramion, ucisk zbiornika kolanami i zmiana pozycji na siedzeniu, odpowiednie wjescie w zakręt, na odpowiednim biegu i gazie itd to wszytko się składa na idealny tor jazdy. Zażyj lepiej tą książkę o której mowa powyżej bo turdno to tłumaczyć, trza by poprzeć też rysunkami dla ułatwienia itd. Jesli masz moto ze swego opisu czyli Simson to w sumie niewiele z tej techniki będzie Ciebie dotyczyło. Ale teoria przyda się na przyszłość. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.