luca0305 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Witam,Chciałbym adaptować oświtlenie w sporciaku. Kierunki mam ok. (brak obrysówek), ale nie mam postojówek :huh:Można zrobić to przerabiając istniejącą instalację czy muszę wymienić okablowanie? Nigdy wcześniej nie robiłem czekoś takiego a nie chcę namieszać i narobić sobie problemów. Obejdzie się bez elektryka czy jest to zadanie bardziej skomplikowane?Proszę o sugestie i podpowiedzi. Może jakiś manual :wink:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 A masz w lampie z przodu miejsce na żarówkę do światła pozycyjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luca0305 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Otworu i gniazda nie ma ale jest tyle miejsca, żeby ją dołożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbit Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ale reflektor masz symetryczny.Pozycja to jedno, a światło mijania powinno być asymetryczne.Jak robić to z prawidłowym wkładem asymetrycznym, bo jak trafisz na jakiegoś co ci będzie chciał dowód zabrać to sama pozycja ci nic nie da.A jak ci to wisi to po co ci pozycja?Priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luca0305 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 (edytowane) Czyli bez dodatkowych części się nie obejdzie. Muszę bardziej zgłębić temat.Priv. Edytowane 16 Marca 2014 przez luca0305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo01 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 80 % H-D w pl. pomyka bez euro- postojówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpikerHD Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Mam wersję amerykańską (FLHRC 2009). Ale chcę mieć motocykl w miarę możliwości spełniający europejskie wymagania i nie stresować się przy każdym rocznym przeglądzie czy kontroli drogowej. - Wstępnym krokiem było wyłączenie "obrysówek" w kierunkowskazach. Teraz likwiduję też pomarańczowe światło na przednim błotniku - ktoś założył, ale mam już zakupiony właściwy oryginalny emblemat bez elektryki. - Teraz przednia lampa - kupiłem w sklepie MalyHD wkład lampy z postojówką (zamiennik), niby z homologacją europejską (są oznaczenia E..), ale ... symetryczny. Co jest? Oddać, wymienić?W lampie znalazłem zaizolowaną wtyczkę do postojówki, która daje napięcie przy IGN (chyba) i ACC (na pewno). - Ale jak zrobić postojówkę z tyłu? Trochę znam się na elektryce i mam pewne pomysły ... ale może ktoś już ten temat przerabiał i ma gotowe mało ingerujące w instalację rozwiązanie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpikerHD Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 (edytowane) On 7/11/2018 at 2:04 PM, SpikerHD said: jak zrobić postojówkę z tyłu? Sam sobie odpowiem ;). Najtaniej: we wtyczce od kabla żarówki trzeba zamienić miejsce niebieskiego przewodu z ostatniego slotu na przedostatni, tak jak na załączonym rysunku. Wówczas w lewej i w prawej pozycji stacyjki mamy światło postojowe z tyłu. Bardziej profesjonalną, ale droższą metodą jest wymiana całej wiązki tylnej żarówki na wersję nieamerykańską. Edytowane 19 Lipca 2021 przez SpikerHD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.