cyborg78 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Mam taki problem w Virago 535 - otoz tuleja mocujaca membrany, ta która jest wcisnieta w przepustnice od gory (i dociska podkładki plastikowe miedzy którymi jest membrana) , jest luzna. Tzn potrafi sama się wysunąć z przepustnicy w czasie jazdy i wtedy przepustnica w jednym gaźniku nie jest podnoszona przez membrane. Jak zabezpieczyć ja przed wysuwaniem? Myslalem o jakims kleju ale będzie problem jeśli kiedyś będzie trzeba wymienić membrane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Sprawdź czy silikon do obrabiania kibla albo płytek lub silnikowy będzie się trzymał . Połóz kropelkę na powierzchnę jedną i druga i sprawdź po zaschnięciu czy się trzyma . Jesli tak to potem niewielką ilościa (tak by można było to rozdzielić później ) sklej. Jak rozumiem do kupienia nie były membrany z przepustnicami tylko sama guma ? Edytowane 13 Marca 2014 przez janosikkk Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Sprawdź czy silikon do obrabiania kibla albo płytek lub silnikowy będzie się trzymał (może być tez silnikowy .) . Połóz kropelkę na powierzchnę jedną i druga i sprawdź po zaschnięciu czy się trzyma . Jesli tak to potem niewielką ilościa (tak by można było to rozdzielić później ) sklej. Jak rozumiem do kupienia nie były membrany z przepustnicami tylko sama guma ? Silikon się rozpuści w kontakcie z benzyną.Zamawiałem kiedyś same membrany do Shadow-a i w zestawie był specjalny klej, ale niestety tubka była bez żadnego opisu i nie wiem co był za klej ale trzymał jak trzeba Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Co? :blink: A to czym jest olej silnikowy w kontakcie z dekoracynym popularnych czerwonym (czarnym) "wypełniaczem porów " pod deklem ? Tyz COOH tylko z innego pięterka rafinerii ... Silikon się rozpuści w kontakcie z benzyną. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Co? :blink: A to czym jest olej silnikowy w kontakcie z dekoracynym popularnych czerwonym (czarnym) "wypełniaczem porów " pod deklem ? Tyz COOH tylko z innego pięterka rafinerii ... Przerabiałem temat. Jeśli chcesz się sam przekonać,to zrób doświadczenie bo ja robiłem ich kilka bo nowe membrany to wydatek (którego chciałem uniknąć) minimum 350 zika za 2 sztAby silnik pracował należycie membrany muszą mieć tą samą "sztywność" w przeciwnym razie nie wyregulujesz poprawnie gaźników, więc łatanie jednej jest poronionym pomysłem Edytowane 13 Marca 2014 przez zikowski Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ziko doczytaj temat powoli i ze zrozumieniem ;] Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ziko doczytaj temat powoli i ze zrozumieniem ;]Wiem o co chodzi autorowi :flesje: otoz tuleja mocujaca membrany, ta która jest wcisnieta w przepustnice od gory (i dociska podkładki plastikowe miedzy którymi jest membrana) , jest luzna mój znajomy użył do tego celu zgrzewarki punktowej Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tak sobie mysle, chyba jednak zastosuje jakiś klej do lozysk o najmniejszej mocy, do polaczen demontowalnych.. W razie "W" pewnie da się to rozlaczyc, co nie nastapi w najbliższym czasie bo membrana jeszcze calkiem miekka i nie sparciala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tak sobie mysle, chyba jednak zastosuje jakiś klej do lozysk o najmniejszej mocy, do polaczen demontowalnych.. W razie "W" pewnie da się to rozlaczyc, co nie nastapi w najbliższym czasie bo membrana jeszcze calkiem miekka i nie sparciala zrób test na kontakt z beną abyś nie musiał później ponownie rozkręcać Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Cyborg membrana podskakuje non stop do tego jest z tworzywa a nie z bloku raczej nieruchomego i nieelastycznego aluminium . Glut musi być bardzo elastyczny . Ewentualnie mocowanie mechaniczne - skręcenie góry z dołem (gdzieś już takie fabryczne coś widziałem , nie pamiętam ) z tym że warto wówczas dociązyć drugą membranę identyczną masą ew. sprawdzić synchronizację po obrotach przed i po dodaniu masy -brak różnic to nie trzeba nic dodawac . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Janosikk, nie do końca zrozumiales z czym mam problem.. Chce wkleic stalowa tulejke w aluminiowa przepustnice, bo ona się wysuwa. Membrany nie dotykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 A to ok , tylko nie nalej za dużo bo bedzie "po ptokach " przy nastepej wymianie ;] Większośc przepustnic podciśnieniowych jakie widziałem byla z tworzywa . Zresztą silikon w wiekszości naniesiony w miejscu ścisku membrany i nieznaczną ilośc na płaszczyzny przylegania tulejek siłą łatwiej zerwać bo klej do łozysk jak złapie to przy tak delikatnym elemencie jak składany uchwyt membrany oznacza późniejsza wymianę całości . Nie chodzi o troskę o nastepnnego właściciela tylko jak się Tobie za pierwszym nie uda żebyś z gunwem i petardą w ręku nie został. :biggrin:Rozklejanie kleju beztlenowego to tylko temperaturą a to może oznaczać zniszczenie membrany . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Jeżeli będę musial rozlaczyc polaczenie to tylko ze względu na zniszczenie membrany - wiec nie problem. A druga sprawa - takie polaczenie da się tez rozlaczyc poprzez udar - wiec chyba jednak zaryzykuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 kup sobie używkę ogólnie gaźniki do 535 są drogie le to ze względu na problem z korpusami wiec można je dostać w częściach a tym samym tanio wychwycić element, który Cie interesuje Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Tak z ciekawości, co dzieje się z korpusami gaznikow w 535? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi