Szewiec Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 WitamPanowie mam problem ze swoją maszyną, motocykl gaśnie. Niedzieje się to każdo razowo, powiedzmy temp zewnętrzna 14st latam około 80km zjeżdzam na stacje na 5 min na hot doga ruszam dalej i motocykl pochwili szarpie(lub się wydaje że szarpie) i się wyłancza przy próbie odpalenia nie słychac pompy (nie podaje paliwa),lecz np po 5 min czekania pompa zaczyna chodzic i motocykl odpala, co zauważyłęm to to że np motocykl odpali gdy temp 75~ to przejade kawałek i sytuacja się powtarza, lecz jak zejde poniżej 60 st to już moge zaś śmigac. Wymieniłem moduł przekaźnikowy ale nic nie dało, mam przedłużaną instalacje przy samym kompie (niewiadomo po co podejrzewam że było to związane z powercomanderem) ale zrobione porządnie na termokurcze i z tego co mierzyli na warsztacie to nie ma jakiś mocno różniącyh się oporności. Co może powodowac takie zachowanie motocykla?Proszę o rady.Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Sprawdzałeś luzy zaworowe? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewiec Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) heyluzów nie sprawdzałem bo na płytkach a to moją wiedze przerasta, ale nie słychac żeby klepało. Dziś rozebrałem i mam wrażenie że nieodcina pompki lecz częśc ktora podczas przekręcenia kluczyka słychac z prawej strony przy cylindrach że coś się testuje(nr części SHP-35D1003, No. 27X41). Wydaje mi się żę to to się odcina.Podobnie do tego się dzieje Edytowane 12 Marca 2014 przez Szewiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 To co słychać to jest druga przepustnica sterowana elektrycznie. Na gaśnięcie raczej nie ma wpływu. Jak dla mnie to albo immobiliser albo pompa. Ja miałem coś podobnego i okazało się że był to naderwany pod izolacją kabel blisko wtyczki od pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 heyluzów nie sprawdzałem bo na płytkach a to moją wiedze przerasta, ale nie słychac żeby klepało. nie o to chodzi problem dzieje się gdy nie słychać zaworów a zdiagnozować go możesz tylko przez kontrole luzów którą należy wykonywać przy przebiegach określonych przez serwisówke... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewiec Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Niby kable ok ale jeszcze raz sprawdze, mam wersje bez imo.Kolego JanuszK30 a czemu obstawiasz zawory? Niedziało by się to zawsze przy określonej temp? Bo u mnie największym problemem jest to że nie dzieję się to każdo razowo aczkolwiek jest to chyba związane z temp zewnętrzna również, bo częściej się to zdarza jak wyższa temp otoczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Nie obstawiam zaworów bo to nie one tym razem. Odniosłem się tylko do Twojej wypowiedzi związanej z tym czy je słychać czy tez nie. Obstawiam natomiast z pewnym prawdopodobieństwem czujnik nóżki bocznej może wpływ temperatury jest zbiegiem okoliczności Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewiec Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) ok sprawdze czujnik nóżki, to jest zwyczajny stycznik impulsowy prawda?Tyle że na biegu jałowym powinien wtedy odpalic a u mnie nie ma reakcji kolego. Edytowane 13 Marca 2014 przez Szewiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.