kivi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Gdzie wszędzie? FM to jeszcze nie wszystko.One juz maja najmniej kilkanaście lat. Swiat idzie do przodu i sa nowsze i lepsze konstrukcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Przecież na FM wyznaje się tdi a swoje stwierdzenie opieram o inne fora, i jakoś mało kto pisze że te silniki to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No tak tylko one powoli zaczynają mieć dość i nie są juz tymi samymi co 10 lat temu. Są juz lepsze silniki.Wszystko ma swój koniec, a ta technologia komukolwiek dziękować nie jest juz rozwijana:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Faktycznie kupa złomu :biggrin:Klient ma w swojej Octavi II 1.9 105 KM najechane raptem 640 tys km i nic nie wskazuje na agonie silnika! Pewnie do bańki dokręci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 640 tysięcy przebiegu to istotnie kupa złomu-tu sie zgadzamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zdziwiłbyś się... i to bardzo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mnie w tej kwestii nic nie zdziwi. A juz na pewno nie zajechana skoda na gnojówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Przecież na FM wyznaje się tdi a swoje stwierdzenie opieram o inne fora, i jakoś mało kto pisze że te silniki to porażka.To może pisz na podstawie własnych doświadczeń, a nie na podstawie innych forów. Kivi, jasne że wszystko się zużywa. Bez sensu jest jednak porównywać nowe auto do starego; lepiej jedną kupę złomu do drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ale dla mnie argument że 105-konna skoda dojechała do 640 kkm, jest z pogranicza ociężałości umysłowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 No tak tylko one powoli zaczynają mieć dość i nie są juz tymi samymi co 10 lat temu. Są juz lepsze silniki.Wszystko ma swój koniec, a ta technologia komukolwiek dziękować nie jest juz rozwijana:) Spoko myślałem że porównujemy silniki z tego samego okresu. To może pisz na podstawie własnych doświadczeń, a nie na podstawie innych forów. To po co całe to gadanie. Jest tu pare kumatych gości to pytam, czy jak na swoje czasy Jtd to był udany silnik czy kibel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ale dla mnie argument że 105-konna skoda dojechała do 640 kkm, jest z pogranicza ociężałości umysłowej.Moja dojechała do 550 przed sprzedażą. Pół miliona kilometrów zgrubsza bezawaryjnej jazdy nie może swiadczyc o niczym innym jak o niezawodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) kivi - to może jakieś konkrety jak dla "ociężałego umysłowo". Podaj przykłady innych równie dobrych silników z tej samej epoki i w podobnej cenie... I nie "dojechała", a dalej jeździ - i to całkiem sprawnie... Edytowane 7 Stycznia 2015 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Bonhart a tu się mylisz, Octavkę biorę ostatnio pod uwagę ale II RS z 2.0tdi 170km, znowu dwie osoby mi zrobiły mętlik w głowie , że ponoć 2.0tdi 170km jest duzo bardziej udane niż 140 ... a V70 d5 też jest na liście, najlepiej 185km i 6 biegów ale o to ciężko ... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie wiem, mojemu ojcu zatarł się przy 230 k km. Ten sam silnik, wpakowany do superba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 troche smutek , a Ojciec wymienił ten jak to nazwać "popychacz" - napęd pompy oleju? Bo niby sprawa wygląda tak, że napęd pompy sie rozlatuje , pompa nie podaje oliwy i nieszczęscie gotowe Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.