Skocz do zawartości

Gilera rx125 arizona informacje


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, chciałem zapytać czy ktokolwiek wie coś o tym motocyklu, mam zamiar go kupić.
W internecie szukałem i nie ma prawie żadnych informacji. Interesuje mnie głównie to ile ma mocy, czy ma zawór wydechowy, czy ma elektryczny zapłon (ktoś napisał, że ma, ja nie wierzę, może ktoś tu wie). Ciekawi mnie też czemu ma obrotomierz wyskalowany tylko do 10k obr/min ?!
No i czy w ogóle się opłaca kupować.. Jeździ kosmetyka do poprawy, licznik do kupienia, kanapa do obszycia, 1400zł.
Mam jeszcze do wyboru mtx125, tarcza z przodu, niby wszystko z nim ok, tylko nie ma linki i manetki i jakaś blaszka przy sprzęgle do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź lepiej tego mtxa -nie ma co się pchać w sprzęty o których nie ma żadnych informacji bo nie kupisz części albo będą drogie......

 

do mtxa 125 też robi się cienko z częsciami ale napewno lepiej niż do tej gilery....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gilera jest za 1400 i mam dodatkowo drugi silnik z cylkiem 160ccm, do mtx-a trzeba dołożyć jeszcze jakieś 100-150zł żeby jeździł, poza tym dużo osób mówi, że się dość szybko sypią. Do gilery mogę sobie dokupić jakby co jeszcze jeden silnik, bo stoi na tablicy za coś koło 300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mtx się sypie to ja nie mam pytań......a gilera się sypie ?? pewno się nie sypie bo nikt go nie ma :D

 

mtx dopóki nie naprawiają go polscy wiejscy kowale w szopie rzeźbiąc tłoki z wueski na tokarce to jest najbardziej bezawaryjne moto świata -prosty elastyczny niewysilony 2T o niewielkim spalaniu....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałby mocy ale byłby bezawaryjny , i z przeciętnym dostępem do części w razie uszkodzenia czegoś ......

 

natomiast jak ci się posypie ta gilera i czegoś nie będziesz miał w tym drugim silniku i nie da się dorobić od innego moto to pójdzie na żyletki....

 

akurat moc nie jest w enduro najważniejsza a zdrowy mtx125 wiele potrafi....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszła mi linka gazu dzisiaj, prawdopodobnie nie zmieniana od nowości, zrobiłem swoją i wszystko ok :) brakuje mi w niej mocy na niższych obrotach, bo ma nich niezłego muła, a jak złapie wysokie to jedzie jak szalona. Z tego co widziałem jest tam zawór wydechowy, da się go jakoś przestawić żeby przy niższych obrotach miał kopa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawidłowo to właśnie zawór wydechowy ma dawać kopa na niskich obrotach......

 

z racji że kupiłeś sprzęt którego prawdopodobnie nikt nie miał z forum i nie ma, musisz szukać serwisówki tam powinno być co i jak......

 

jak nie ma serwisówki to nic nie wymyślimy, będziesz musiał kombinować na czuja, albo całkiem wywalić zawór i wtedy w dolnej parti będzie mega muł...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich małych pojemnościach to zawór za dużo nie pomoże w kwestii mocy na niskich obrotach. Krzywa momentu może być różna w zależności od tego czy zawór otwiera się zero - jedynkowo lub płynnie zależnie od obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem, w sumie było tak od początku, bez ssania nie da się odpalić czy zimny czy ciepły, ze ssaniem bez problemu odpala, czasami na wyższych obrotach brakuje mocy, nie chce się wkręcać, możliwe że dostaje za mało paliwa?

Edytowane przez aaa1321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimna ma palić tylko ze ssaniem -tak jest prawidłowo i 90% 125 2T tak ma , moja crm nie paliła bez ssania zimna kumpla dt też....

 

 

 

jaki kolor świecy ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sprawdzę świecę, próbowałem regulować gaźnik, jest trochę lepiej, ale to dalej nie to. Mam tam stożkowy filtr, niestety.... Czasami jak odpalam to strzela, w sumie to chyba zawsze, nie wiem czy to wina kompresji czy tego syfiastego filtra, przed regulowaniem też tak było. Problem polega nie tylko na strzelaniu, ale także na tym, że mam jakby nie pełny zakres obrotów, na przykład jadę na jedynce i dokręca do pewnych obrotów, a dalej już nie chce, na dwójce jest chyba lepiej, ale czy do końca dobrze to nie wiem, ostatnio zakręciłem kranik i jak kawałek przejechałem i jak wrzuciłem na jedynkę to wydawało mi się, że wyżej się dokręcił, może to tylko wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...