piotrek0590 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam , jeśli to zły dział to z góry przepraszam :) mam pytanie dotyczące cynkowania elementów mianowicie amortyzatorów tylnych , czy podczas cynkowania może dojść do uszkodzenia elementów , tłoka czy czegoś innego . Pozdrawiam :) jeśli ktoś zna temat to proszę o jakieś informacje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Oczywiście że nie dojdzie do uszkodzenia tłoka- pod warunkiem że rozbierzesz go na części pierwsze :) Nikt ci go w całości do takiej kąpieli nie zapakuje i nie poklepie po ramieniu że będzie dobrze. Musisz go kompletnie rozbebeszyć i cynkować tylko to co potrzebne. Edytowane 27 Lutego 2014 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek0590 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Właśnie w tym problem że nie mogę rozebrać na części pierwsze , są zbite w całośćMoże ktoś wie jak rozebrać taki o to amortyzator :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 już wygląda na ocynkowany :biggrin: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Wygląda jak sprayem a'la chrom pomalowany i koledze pewnie chodzi nie o ocynk ale o chromowanie... Może taniej i szybciej będzie używki dokupić z niezniszczoną powłoką chromu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Pokaż zdjęcie od góry. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek0590 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 prześle od razu dwa zdjęcia :biggrin: został przyśnięty na kolor cynk , chciałem zobaczyć jak będzie wyglądał :) a chce rozebrać na części pierwsze bo chce dać je do cynkowania ogniowego , by była trwała powierzchnia , jest blisko mnie firma która chromuje części lecz tylko dla firm , nie dla szaraków :sad: więc chciałbym je ocynkować :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 To jest część do tego czegoś co masz w stopce ? Jeśli tak to gwarantuje jednorazowosc i koniecznsć zakupu drugiego amorka z niezniszczonym chromem . Nikt w cynkowni ogniowej nie wsadzi ci do pieca części która ma oleum w środku bo to po prostu zamieni się w granat ręczny .Normalnie sprężyne ściągało się od góry , trzeba ją było ścisnąc i usunąc podkladkę blokującą , zresztą jeśli pod sprężyną tam gdzie wchodzi bolec nie masz nakretki lub czegokolwiek co mogło by dac się zdemontowac to parz pierwsze zdanie - rzucić za psem najlepiej razem z całym tym "pseudocyklem" . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Tylko kupno nowego, szkoda czasu na naprawę tego "amortyzatora" Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek0590 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 haha mam dwa granaty w domu i policja o tym nie wie :laugh: ale dzięki za informacje , to pozostaje mi samemu pomalować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.