MaciekV Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 to leciwy sprzęt i myślę że nie ma się zbytnio czym martwić. Moja cbr tez tak stukała ale po dłuższym katowaniu, latałem tak ok roku i nic się nie pogorszyło.porównaj z inna cbr z tego rocznika może to ich przypadłość jak szumiące sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Mialem idetyczna cbr 2 lata temu i nie zauważyłem podobnego objawu aczkolwiek był tam akcesoryjny wydech i mimo ze nie był bardzo głośny to mogl to zagłuszyć. Przeglądając filmiki mojej poprzedniej cbr nie slychac podobnego dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zauważyłem ze sporo wody nagromadzilo się w wydechu ale czy to przez to? Dzwiek jest wyraznie dosyć ciezki i pukajacy aczkolwiek niezbyt głośny. Cichnie pod obciążeniem. Wydaje mi się że nie cichnie tylko jest przytłumione przez hałas. Żeby wykluczyć napinacz możesz odkręcić tę małą śrubkę na środku, włożyć tam malutki śrubokręt płaski i na chodzącym silniku minimalnie przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. To spowoduje mocniejsze napięcie łańcuszka i jeśli w tym tkwi przyczyna to hałas ucichnie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Napinacz sprawdzony, niestety w miarę podkręcania nie cichnie niepokojący dźwięk, narasta natomiast szum, "grzechotanie". Dźwięk jak by niesie się tłumikiem zauważyłem to przykładając tkaninę, wtedy cichnie. Jutro podjadę do serwisu motocyklowego, może coś podpowiedzą. Po odkręceniu korka oleju słychać wyraźnie kosz sprzęgłowy, nieco dziwny taki dzwoniący odgłos, trochę jak by dwie metalowe tarcze ocierały o siebie, jednak co do działania samego sprzęgła nie mam zastrzeżeń. Na innym forum znalazłem osobę, która ma podobny problem i mimo, że nie znalazła przyczyny przejechała przeszło 10kkm z tą przypadłością i ani się poprawiło ani pogorszyło. http://forum.scigacz.pl/about87916-0-asc-0.html Edytowane 27 Lutego 2014 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Kup uszczelkę pod dekiel , jedx do mechanika niech ci zrzuci dekiel i sprzęgło , porób fotki kosza i porównaj z serwisówką . Widząc stan motocykla to bedziesz musiał wywalic troche grosza na nówke bo używki w dobrym stanie nie znajdziesz . Zresztą w hundach kosze tak miały , ale jak chcesz mieć "lizaka" to wymień . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Raczej bym sprawdził ten wydech dokładnie, może gdzieś jest przedmuch. A najlepiej zamienić się z kimś jeśli jest taka możliwość. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) Nowe informacje. Byłem dzisiaj w serwisie, panowie na poczekaniu osłuchali i nie potrafili do końca stwierdzić co się dzieje.. Może kosz sprzęgłowy może łożysko w skrzyni, dziwne w każdym bądź razie.Powiedzieli, że już odpłatnie mogli by na spokojnie zdiagnozować ale dopiero w przyszły piątek. Postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce bo tydzień to nieco długo. Rozebrałem częściowo sprzęgło i stwierdziłem luz między samym koszem a kołem zębatym i teraz ze względu na brak doświadczenia nie wiem czy ten luz jest technologicznym zabiegiem czy może jednak tu leży problem. Proszę o podpowiedz. Przemieszczenie między zaznaczoną kropką a koszem.http://www.fotoszok.pl/upload/db32fb1e.jpgWygląda na to, że to mój kosz jest winowajcą całego bałaganu aczkolwiek przekonany na 100% nie jestem. Dobrze by było uruchomić silnik całkiem bez kosza ale napędza on pompę oleju. Zamieszczam poniżej filmiki, porównajcie sobie. Po rozebraniu sprzęgła potrząsając koszem słychać luźne sprężyny. Edytowane 1 Marca 2014 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Kosz możesz zdjąć. To za nim jest zębatka napędzająca pompę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Niestety ale kosz napędza tą zębatkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 W zeszły weekend wyjąłem całe bebechy z silnika F2 więc coś tam się orientuję. Zębatka jest za koszem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Tak zębatka jest za koszem ale to kosz napędza tą zębatkę, dalej łańcuszkiem i pompę. http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/506ca99cf870023420a40017/clutchElement 1 ma sześć wypustów, które zazębiają się z podstawą kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Faktycznie, zapomniałem o tych wypustkach, mój błąd :flesje: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Masz może pod ręką ten kosz od f2 ?Jest taki sam jak w f3. Możesz sprawdzić w jakim jest stanie? U mnie sprężynki grzechoczą jak się potrząśnie po za tym kosz przesuwa się względem koła zębatego (trzeba użyć nieco siły). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Nie mam. Jest u brata 30km od Warszawy. Ale ten silnik miał spory przebieg więc pewnie nie jest w lepszym stanie. U Ciebie ten luz to też efekt zużycia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Tylko że ten silnik ma aktualnie 36kkm w pełni udokumentowanego przebiegu i dziwi mnie taki klekot. Inne elementy sprzęgła które mogłem porównać z serwisówką mają spory zapas do limitu serwisowego...:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.