Maciek_k03 Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 czesc:moja ecia strasznie duzo pali. mam zamiar obniżyc iglice, czy dać ją wyżej (tą blaszke) czy niżej ? :P dodam tylko ze poniżej 3 tyś obrotów nie da sie prawie jechać, co chwile szarpie. mam też padnięty aku, ale narazie odpalam na pych i chodzi :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 zeby miala mniejsze spalanie to blaska musi isc wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Akumulator jak ma juz wiecej niz 2 latka to lepiej wymienic nie zastanawiać sie :P Ja miałem taki aku ze jak go naładowałem to po jednej nocy jak moto stał to padał i trza go było od nowa ładować :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 24 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 dzięki za info odnoście tej blaszki, dałem ją o oczko wyżej, i powinna mniej palić, oraz zauwazylem, ze na niższych obrotach sie lepiej zbiera :P teraz jest chyba na 2 od góry :P Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Elo!! Ej a co z filtrem powietrza?? Moja przy ostrzejszej jezdzie potrafiła palić 6,5 l/100 jak zmieniłem na nowy filtr to średnie to 4,5l/100 a lubie ją czasami depnąć :P napisz co z tym zuzyciem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 25 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 nie wiem jak jest teraz, w każdym razie, jak udało mi sie ustalić, paliła koło 8-9 litrów 8O . mam nadzieje ze opuszcznie iglicy pomoze, filtr powietrza jest w dobrym stanie, ale jesli to sie nie zmieni, to go wymienie. narazie nie trzyma mi obrotów, bo mam padnięty aku (juz niedlugo kupie nowy :P), i nie wiem jak jest narazie z regulacją gaźnika, bo jak nie trzyma obrotów, to nie da sie go wyregulować :P . mam zapłon elektroniczny Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Nie trzyma obrotów?? Ja też miałem rozdupcony akumulator, ale jak na pych zaskoczył to wszystko było OKi. Ty a połączenia filtr-gaźnik-cylinder może fałszywe powietrze??Ej ale zresztą moim zdaniem to filtr i może coś w gaźniku, bo jak ci pali 8-9l to nie jest dużo tylko w h..j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysza Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Zeby trzymała obroty, to najpierw trzeba ustawić zapłon, a dopiero później brać się za gaźnik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 26 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 zapłon mam elektroniczny, takze sie napewno nie przestawił :buttrock: dopisane: po ustawieniu blaszki na iglicy wyżej (czyli mniejsze spalanie) spalanie spadło do ok. 6.5-7 l. na 4 litrach zrobiłem około 60-62 km. czyli nie jest źle :crossy: musze jeszcze tylko akumulator kupić (bo poniżej 2 tyś obrotów zdycha - dlatego nie trzyma obrotów) i wymienie chyba filtr powietrza jak mi radził Przem, pozniej tylko wyregulować idealnie gaźnik i powinno być ok. chłopaki, dzięki za pomoc :evil: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.