Skocz do zawartości

MZ ETZ


Gość grzesiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej zrobisz jak zajrzysz do jakiegos supermarketu. Tam sobie mozesz poogladac wszystkie czasopisma. Po prostu wez sobie dlugopis i pospisuj z nich interesujace cie oferty.

Jednak na twoim miejscu raczej zainteresowal bym sie 250 lub 251. 150 to troche malo( chyba ze masz prawko A1). Oczywiscie to jest tylko moje zdanie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie zgodzę. 250 pali przy ostrym bucie więcej, niż moje 805ccm. Mój Ojciec miał TS250 pięciobiegową, przy ostrym dawaniu w dupę dojeżdżała do 9-10 litrów. Kupił nową i dbał. Była jak zegarek.

Ja miałem TS150 jak miała 12 lat (a później jeszcze przez chyba 4 latka) i stwierdzam, że paliła do 5 litrów. Nigdy więcej.

 

Fakt, że osiągi nie te, ale czy warto? 110 pociskałem, na początek wystarczy. Na 250 polecisz może koło 130, 140. Taka duża różnica. W odejściu większa, ale coś za coś.

 

Wszystkie MZ sa super. Zwłaszcza TS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytan do Szanownych Kolegow:

1.Czemu mz sa takie tanie?

2.Czy latwo mozna kupic 150 ccm w stanie idealnym?

3.Jaki przebieg jest dopuszczalny?

4.Czy mz 150 sa trwale i niezawodne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm na moje oko MZ (typy z tych motocykli) wcale tanie nie są....porównujac JAWE, CZ to MZ wypada drogo.....

 

Co do ideału 150......jak poszukasz to możesz taki kupić. Jak pisałem wcześniej nieraz na wsiach sa MZ prawie idealne nieraz z bardzo niskim przebiegiem, gdzie wskaźnik obrotomioerza nie widziałe żółtego pola :-) a prędkościomirze moze na 80 był....Zazwyczaj starsze ososby końcem lat 80 kupowali MZ a z racji późniejszego nabycia samochodu MZ odstawili do lamusa.....Nieraz są też którzy mimo dojazdu tylko do pracy MZ wycieraja szmateczka, każdy wyciek niwelują, po prostu dbają. A są też MZ tak skatowane ze gościu myka na niej na maxa cały czas...nawet na postoju wykręca ja na największe obroty....

 

Różnie z tym jest....Ale częsci do MZ sa tanie więc ideał też można zrobić samemu.

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie zgodzę. 250 pali przy ostrym bucie więcej, niż moje 805ccm. Mój Ojciec miał TS250 pięciobiegową, przy ostrym dawaniu w dupę dojeżdżała do 9-10 litrów. Kupił nową i dbał. Była jak zegarek.

Ja miałem TS150 jak miała 12 lat (a później jeszcze przez chyba 4 latka) i stwierdzam, że paliła do 5 litrów. Nigdy więcej.

 

Fakt, że osiągi nie te, ale czy warto? 110 pociskałem, na początek wystarczy. Na 250 polecisz może koło 130, 140. Taka duża różnica. W odejściu większa, ale coś za coś.

 

Wszystkie MZ sa super. Zwłaszcza TS.

 

No to z kolei ja sie nie zgodze. Moja ETka pali niecale 5 l. Przy takiej normalnej jezdzie, jesli czasem cos ostrzej sie dolozy to nie ma to zbyt duzego wplywu na spalanie. Nie sprawdzalem jeszcze ile pali przy naprawde ostrej jezdzie, ale sadze ze do 9 nie dojdzie!

Jesli chodzi o pojemnosc to uwazam, ze 250 jest lepsza, nie przez to ze sie szybciej zbiera czy tez ma wyzsza Vmax, ale dlatego ze tak nie slabnie przy jezdzie pod gore na przyklad. Zawsze wieksza moc to wieksza moc.

 

Zgadzam sie, ze wszystkie Mz sa super!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytan do Szanownych Kolegow:

1.Czemu mz sa takie tanie?

2.Czy latwo mozna kupic 150 ccm w stanie idealnym?

3.Jaki przebieg jest dopuszczalny?

4.Czy mz 150 sa trwale i niezawodne?

 

Jesli chcesz sie cos wiecej dowiedziec, to najlepiej przegladnij dzial Mechanika - Mz technika,porady ... . Byc moze znajdziesz odpowiedzi na zadane tu pytania.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że Mz 250 czy 251 jest lepsza od Mz 150. Po pierwsze jest bardziej trwała. Mniejszy silnik w motocyklu będzie częściej przebywał w zakresie mocy maksymalnej, aby zapewnić odpowiednie osiągi. Silnik 250 ccm ma przeniesienie napędu ma poprzez koła zębate a nie łańcuchem jak w Mz 150 który co jakiś czas trzeba wymieniać i trochę bardziej hałasuje niż koła zębate. Po drugie większy motor lepiej się nadaje do turystyki. Szybciej się zbierze i na przykład wyprzedzanie będzie przebiegało szybciej. Po trzecie Mz 250 lub 251 nie pali znowu tak dużo. Przy normalnej jeździe około 5 litrów (nie za wolno i nie za szybko)

Miałem i jeden i drugi motocykl wiec myślę że mogę tą sprawę ocenić obiektywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche jeżdziłem Mz 150 a teraz jeżdze MZ251 i też uważam że lepiej większą.Pali nawet przy dynamicznej jeżdzie najwyżej ok.6 litrów a napewno le[iej przyspiesza,jeżdzi z pasażerem itp.No i wizualnie zawsze troche masywniejsza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...