Skocz do zawartości

Ktoś coś wie na temat łańcuchów marki Unibear ? Ktoś jeździł, jakieś opinie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

niedawno byłam na spotkaniu, gdzie prezentowano właśnie markę UNIBEAR i powiem Ci, że zrobiło to na mnie wrażenie. W Polsce ta firma dopiero wchodzi, także troszkę minie zanim ludzie nabiorą zaufania i nie będą ślepo zapatrzeni w DID-a. Łańcuchy unibear-a produkują w Chinach, ale w fabrykach, które posiadają najnowsze technologie, w sumie dopiero rok temu te łańcuchy przywędrowały do nas, ale ludzie, którzy zdecydowali się zakupić je byli zadowoleni i z jakości i z ceny. Póki co do każdego łańcucha masz w opakowaniu zakuwkę i zapinkę, więc nie musisz dodatkowo kombinować.

Jakościowo - porównywalne np: do RK ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej maszynie Unibear. Kupiłem go dwa lata temu i jestem zadowolony. Zapłaciłem za niego niewielkie nieniądze i jest wporządku. Jak go kupowałem to sprzedawca powiedział że jest to najlepszy łańcuch z tanich marek, ale jakościowo dórównuje najlepszym. Pokazywał mi specyfikacje łańcucha Unibear i łańcuców już nie pamiętam jakich marek ale tych dobrych i wytrzymałości były porównywalen a nie raz Unibear był lepszy od japończyków nie mówiąc o łańcuchach czeskich czy też niby niemieckich. Z resztą nawet na pudełku miałem napisane że japońska technologia. Ja jestem bardzo zadowolony z tego lańcucha z resztą mam bardzo fajny sklep w którym mi zawsze dobrze doradzą na czym mogę zaoszczędźić a na czym nie warto poskąpić grosza. Sprzedawca powiedział że sprzedał ich już bardzo dużo i klienci byli zadowoleni i to mnie przekonało, wiec bez obaw bierz Unibear.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Rozchodzi się o to czy przez około 10-15 tyś może się zerwać trwałośc nie jest dla mnie najwazniejsza. Motor tu jest tu sprzedany więc wiadomo

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest nowy to się nie zerwie, ale może się rozciągnąć po przykładowo 5 tys. km. i wtedy jest takie niebezpieczeństwo. Po prostu trzeba wymienić jak się skończy i tyle.



Motor tu jest tu sprzedany więc wiadomo

 

 

 

Ale co wiadomo? Że chcesz przyoszczędzić kosztem nowego właściciela?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A broń boże. Tylko weź potem kup jakiegoś sprzęta regularnie serwisowanego. No bo po co wydawać na serwis jak i tak za dwa lata będzie szedł do żyda, niech się następny właściciel martwi.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

No ja jeżdżę już trzeci sezon na tym. Przejechałem ok 13000km i już mi się powoli kończy możliwość naciągania w moim FZ6. Może do końca sezonu jeszcze dotrwa. Smarowałem uczciwie co 500km albo i częściej. Na koło nie stawiam. Niezbyt agresywna jazda do pracy i do domu. Z pasażerem też rzadko jeździłem. Wydaje mi się, że przy wolnej jeździe na jedynce czuję że się nierówno wyciągnął ale może to tylko odczucie. Kupiłem wraz z zębatkami JT komplet za 299zł więc chyba warto. Ale do R1 to bym tego nie założył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...