piotrek1281 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 np. yamahy z lat 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Możesz podać przykład ?Wiekszosc skuterów 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 dobra wracając do tematu . pomoże coś wyjęcie i przeczyszczenie gaźnika wraz z wszystkimi rurkami srurkami itp ? czy jesli krannik podaje paliwo , bo leci normalnie z rurki to znaczy że z kranikiem wszystko ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jeśli leci całą średnicą wężyka,to z kranikiem jest wszystko dobrze i nie musisz z nim nic robić Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 daj zdjecie tego moto i gaxnikow Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 narazie nie mam czasu zrobić zdjęć ale gaźniki to mikuni corp tak jest napisane na obu gaźnikach jeden ma po lewej stronie takie czarne coś domyslam się ze to jest ssanie mozna je wyciągniąć oczywiście nie do końca i wciśnąć , aa moto wstukaj w google grafika yamaha rz 250 ;d http://motorcyclegiant.net/yamaha-rz250-ypvs-rd250-ypvs/ coś identycznego tylko te na zdjęciach jak narazie w lepszym stanie ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 krótko i na temat ! czy jeśli mam dwa gaźniki i jeden kranik to czy potrzebuje to jakiegoś ciśnienia zeby dopchać paliwo do obu gaźników dodam ze przy pierwszym gaźniku jest taka rodzielka z jednej strony wchodzi rurka od gaźnika w dół idzie rurka do lewego gaźnika a w prawo idzie rurka poziomo do prawego gaźnika ? czy zwykły grawitacyjny kranik by to ogarnął czy trzeba jakiegoś z ciśnieniem nie wiem jak to nazwać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 zwykły grawitacyjny ogarnia Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ok dzięki jutro zobaczę co i jak i dam znać! ;)chyba bez rozebrania silnika się nie obędzie przeczuwam simering na wale puszcza , bo niby rok stała ale kilka razy juz ją odpalałem tak po 5 sekund tyle co w gaźniku było i nadal ostro kopci na biało i do tego śmierdzą te spaliny , fakt ze w baku mam mieszanke i podłączoy dozownik , ale jak odepnąłem od jednego gaźnika (prawego) przewód od dozownika bo od lewego nie dałem rady zdjąć to nadal tak samo kopcił moze przez chwile mniej (oczywiście patrzułylem na prawy wydech) w dodatku jak świece wyjąłem to na świeca była mokra i to chyba benzyna ale taka jasno brązowa !? więc przypuszczam ze simering pusza olej z silnika ? jak myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 i to wszsytko sprawdziłeś przez 5 sekund pracy(i tak kilka razy). Zdolny jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 dzięki zawsze wiedziałem że jestem zdolny hah :D nie no ale przez te pare sekund bylo widac ze się sączy olej od dozownika ;d i i dym jeszcze do mnie doleciał i czuć go było :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 może się powtórzę ale: napraw kranik, sprawdź, ewentualnie wyczyść i wyreguluj gaziorki, przejedź się, rozgrzej motor i wtedy szukaj awarii. I dokładnie sprawdż ten dozownik bo w takim wieku różnie to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 ok kranik juz nie cieknie ;d przekręcona śruba byłaa i nie dało się dokręcić śruby od doły silikon pomógł trochę ! ;)dobra brak pomysłow już mam sprawa wygląda tak : moto nie odpala , odkręcam świecę mokra czyli paliwo dochodzi ! ale nie odpala , pomyslalbym ze źle zapłon ustawiony , ale kiedy wleję benzynę do gaźników czy też do cylindrów to bez problemu zapali ;x jakieś pomysły ? myślałem ze aku za słabe bo wziętę na chwile z 50-tki 4,5ah więc nie wiem ale raczej aku wystarcza jak odpala po wlaniu pod świecę lub go gaźników ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) ok kranik juz nie cieknie ;d przekręcona śruba byłaa i nie dało się dokręcić śruby od doły silikon pomógł trochę ! ;) dobra brak pomysłow już mam sprawa wygląda tak : moto nie odpala , odkręcam świecę mokra czyli paliwo dochodzi ! ale nie odpala , pomyslalbym ze źle zapłon ustawiony , ale kiedy wleję benzynę do gaźników czy też do cylindrów to bez problemu zapali ;x jakieś pomysły ? myślałem ze aku za słabe bo wziętę na chwile z 50-tki 4,5ah więc nie wiem ale raczej aku wystarcza jak odpala po wlaniu pod świecę lub go gaźników ... Silikon się rozpuszcza w kontakcie z benzyną A może Ci ją zalewa-wyciągnij gaźnik i zobacz jakie masz w nim dysze,czy ssanie działa prawidłowo i jaki masz poziom paliwa na pływaku .Zobacz też filtr powietrza w jakim jest stanie-możesz spróbować ODPALIĆ bez filtra Edytowane 16 Lutego 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysepka Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 moze i rozpuszcza ale narazie nie cieknie , chodzilo mi o to aby tylko gwint silikonem przesmarować ponieważ był przekręcony .. próbowałem bez filtra to samo a z filtru mam tylko obudowe muszę gąbkę dokupić ;d co mi da że wyjmę te dysze jak nie wiem jakie prawidłowe powinny być (nie moge znaleźć serwisówki dokładnie do tego moto) a wiem że u poprzedniego właściciela działał tylko się wyje***ł odstawił go i po roku już nie odpalał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.