Skocz do zawartości

Suzuki rm 250 2t nie pali


brylu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mój problem polega na tym że moja rm nie chce odpalić..świeca jest mokra,paliwo dochodzi iskra jest po zdjęciu świecy ale jak ją wkręce i sprawdzałem na drugiej świecy to jest iskra co 3-5te kopnięcie i strasznie słaba od kopnika nie odpali niema takiej opcji na popych próbowałem to strzela w tłumik na chwilę załapał ale zgasł.moim zdaniem to wina którejś z cewek tylko której prosił bym o szybką pomoc z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ngk wlasnie mialem stara tez ngk i niechcial odpalic zalozylem nowa i odpalil od kopa,teraz juz nie pali..za 7mym kopnięciem strzela w tłumik sprawdzalem iskre wykrecilem swiece iskra jest ale trzeba strasznie mocno kopnąć i wydaje mi sie ze jest za slaba.wkręciłem świece i drugą włożyłem do fajki żeby sprawddzić iskre iskra jest o 3-5 kopnięcie słaba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz jak wyjme swiece to jest iskra a jak wkrece to moto nie pali a swieca jest mokra.dobra skoro zle cos robie to prosze mi powiedziec jak to zrobic nie jestem fachowcem.wydaje mi sie ze uszkodzona jest ktoras z cewek w zaplonie skoro paliwo dochodzi i niechce odpalic ale to tylko moje zdanie dlatego napisalem prosze o pomoc skoro ktos jest doswiadczony i wie jaka moze byc przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sruba od mieszanki jest wykrecona 1.5 obrotu

Co nie znaczy,że jest poprawnie. W każdej cross-ówce gaźnik ustawia się pod panujące temperatury i wysokość n.p.m.

 

Zobacz jakie masz dysze w gaźniku i porównaj je z serwisówką a następnie wkręć jakie wymaga serwisówka w warunkach jakich chcesz użytkować moto.

 

Wyczyść filtr powietrza lub wymień

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjąłem cylinder a więc tak pierwsze co mi nie pasuje to podkładka pod cylinder grubości 4mm ja ja wyjąłem i założyłem żeby sprawdzic to tłok wychodzi poza cylinder czyli jest nie od tego pozatym luz między cylindrem a tłokiem(pierścieniami też mi nie pasuje..tłok jest założony strzałka w stronę wylotu?niewiem czy tak powinien być..po przyłożeniu do gaźnika ręki moim zdaniem powinien zaciągać paliwo a on je wydmuchuje w stronę filtra niewiem cylinder mam zdjęty niewiem czy robić szlif i kupić nowego tłoka i jak zmierzyć ile ma ten cylinder?i jaki tłok do tego dobrać



na tłok oprócz strzałki są takie oznaczenia:0022DA 22501-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...