spiwor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Mam uszkodzony wałek dźwigni biegów w miejscu styku z uszczelniaczem. Jest plan zrobienia dłuższego uszczelniacza, wstępnie gość się zgodził. Zależy czy się uda dorobić. Wtedy ten dystans plastikowy między obudową zębatki skrócę, czy w jakiś sposób można przygotować na to wałek? Polerka albo czymś go wysmarować, ewentualnie zostawić i zobaczyć jak wyjdzie? Zmiana wałka nierealna, Trzeba cały silnik rozbierać. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wymiana samego uszczelniacza pomoże na chwilę. Chcąc pozbyć się problemu musicie wymienić dźwignię. Zima jest,czasu mnóstwo -można grzebać Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wymiana samego uszczelniacza pomoże na chwilę. Chcąc pozbyć się problemu musicie wymienić dźwignię. Zima jest,czasu mnóstwo -można grzebać Powiem szczerze, że chciałbym zrobić to jak najtańszym kosztem, cieknie to za dużo powiedziane, po 4-5 dniu zostawia kropki oleju na asfalcie, na razie zobaczę co z tego wyjdzie. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Najtańszym kosztem to będzie chyba dolewanie oleju do max poziomu i częstsze jego sprawdzanie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie, a może lepiej było by założyć ciaśniejszy simmering.Miałem sim 14x28x7 i podobny problem, wiec założyłem 13x28x7...co wy na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jeśli dźwignia jest uszkodzona w miejscu pracy uszczelniacza,to uszkodzą się wargi nowego uszczelniacza-efekt końcowy będzie podobny-plama :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Wałek jest delikatnie wgnieciony.Myślę, że warto spróbować z tym uszczelniaczem. Wymiar to jest: średnica wewnętrzna x średnica zewnętrzna x grubość? Nigdzie nie mogę znaleźć wymiarów do fazerki. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Wymiar to jest: średnica wewnętrzna x średnica zewnętrzna x grubość? Zgadza się Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jeśli miałbyś wytarty wałek w miejscu styku z simmeringiem to raczej mały problem. Niży lub wyższy uszczelniacz i bym ominął wyrobienie. Wgnieciony .... to zależy jak i w którą stronę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wgnieciony .... to zależy jak i w którą stronę :) spiwor, przyznaj się,że poleciała Ci fazka na lewą stronę :) -na fotach widać wgniotkę na baku Stąd pewnie problemy z dźwignią Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 w tym mechanizmie zmiany biegów są nawet 3 uszczelniacze z czego 2 zewnętrzne, jeśli je oba wymienisz to nie powinno lecieć... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Poleciała mi na prawą, w sumie było takie złożenie, że po prostu się położyłem przy około 60km/h.Sunęła na boku, było pod górkę, po czym zaczepiła przednią gumą o asfalt, wyleciała w powietrze, wylądowała do góry kołami waląc przednią owiewką i kierownicą o glebę, rzuciło ją na lewą stronę, zrobiła jeszcze fikoła i wylądowała w rowie na prawej stronie. W sumie nie pamiętam czy od tego czasu zaczęło cieknąć. Pierwszy raz jak wyciągnąłem uszczelniacz okazało się, że na wałku jest delikatne wgłębienie. Jutro się za to zaczynam zabierać ale z tego co pamiętam to jeden jest w bloku a drugi na osłonie zębatki, ale ten nic nie uszczelnia, po prostu jest. Oprócz uszczelniacza wałka zębatki i szpilki sprzęgła jest tam jeszcze jakiś uszczelniacz? Może to z innego jeszcze miejsca cieknie? Ale nic tam innego nie widziałem. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Może to z innego jeszcze miejsca cieknie? Wyczyść,wymyj i popatrz dokładnie.Po wyczyszczeniu odpal ją,niech się rozgrzeje (jeśli warunki pozwolą to puść się wokół komina) wtedy olej będzie rzadszy i szybciej się wyciek pokaże Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Notatnik: Rozebrałem, no i tak naprawdę nie wiem gdzie cieknie, zapaskudzone wszystko olejem, uszczelniacz wałka zębatki można wykluczyć..Uszczelniacz wałka biegów jest 12x22x6 , rozebrałem jeszcze coś po lewej stronie od wałka, jakiś czujnik, jest pod nim O-ring. Jadę po części, dam znać co z tego wyszlo. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Ten czujnik jest pewnie od kontrolki biegu jałowego (neutral) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.