miki22ss Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam,Zabieram się do wymiany uszczelniaczy, wiec zostały wymontowane. Okazało się, że jedna praktycznie nie trzymała wcale, więc pierwsza trafiła na warsztat. I tu pojawił się problem. Jak wyciągnąć stary? Wiem z czym co się je, ale tu zupełny "zonk" bo uszczelniacz jest w środku, nie tak jak w większości przypadków na wierzchu (wtedy można go delikatnie podważyć i ściągnąć), to na dodatek zabezpieczony jest jakimś metalowym pierścieniem. Przyglądając się wygląda na to, że pierścień jest częścią uszczelniacza. Dorzucam foto, z góry przepraszam za jakość. Ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 oddaj to do pobliskiego warsztatu bo narobisz bigosu i kosztów ogromnych Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki22ss Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Myślę, że wielkiej szkody nie zrobię. Szukając foto jak to jest przy innym moto trafiło mi się jedno, ale na nim widać, że uszczelniacz jest cały gumowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Po fakcie będzie za późno i zapomnij o "delikatnym podważaniu" :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki22ss Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) Było delikatne pociągnięcie i rura wyszła z golen'ia :unsure: i co lepsze nic tam nie ma :icon_eek: Możliwe, że te uszczelniacze mogą być "od nowości" oryginalne? Na zdjęciu widać, że przy innej ladze jest inny. Edytowane 11 Stycznia 2014 przez miki22ss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 wyciagasz pierscien zabezpieczajacy uszczelniacz i mocnym szarpnieciem za rure nosna i koncowke lagi wyciagasz bebechy cala filozofia..oddaj do serwisu lagi ;/ 200-400 zl a masz zrobione perfekt. kolejny czytam temat i każdy chce sam naprawić motocykl... później taka osoba go sprzedaje i następnie taki motocykl przyprowadza klient bo nie wie co z nim jest nie tak bo takiego kupił... ręce opadają jak powieki po flaszce... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.