Skocz do zawartości

miki22ss

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    R-m

Osobiste

  • Płeć
    Kobieta

Osiągnięcia miki22ss

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Było delikatne pociągnięcie i rura wyszła z golen'ia :unsure: i co lepsze nic tam nie ma :icon_eek: Możliwe, że te uszczelniacze mogą być "od nowości" oryginalne? Na zdjęciu widać, że przy innej ladze jest inny.
  2. Myślę, że wielkiej szkody nie zrobię. Szukając foto jak to jest przy innym moto trafiło mi się jedno, ale na nim widać, że uszczelniacz jest cały gumowy
  3. Witam, Zabieram się do wymiany uszczelniaczy, wiec zostały wymontowane. Okazało się, że jedna praktycznie nie trzymała wcale, więc pierwsza trafiła na warsztat. I tu pojawił się problem. Jak wyciągnąć stary? Wiem z czym co się je, ale tu zupełny "zonk" bo uszczelniacz jest w środku, nie tak jak w większości przypadków na wierzchu (wtedy można go delikatnie podważyć i ściągnąć), to na dodatek zabezpieczony jest jakimś metalowym pierścieniem. Przyglądając się wygląda na to, że pierścień jest częścią uszczelniacza. Dorzucam foto, z góry przepraszam za jakość. Ktoś coś podpowie?
  4. A co sądzicie "w razie czego" o napisaniu drugiej umowy? Typu, że ja kupuję tę ramę od niego, żeby w razie jakichkolwiek problemów mieć jakiś dowód na to?
  5. miki22ss

    Moja Honda

    Z tego co się orientuje to 4 lat, przy czym zmieniali nieco stylistykę, wychodziły w dwóch wersjach silnikowych 250 i 400
  6. miki22ss

    Moja Honda

    Honda CB 250 T Starszy model lata 80
  7. miki22ss

    Moja Honda

    Jeszcze trochę serca i czasu i motorek jak "talala"
  8. Aktualnie ma części do niego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...