Skocz do zawartości

YAMAHA DTR 125 PROBLEM


sasecka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM mam taki problem z moją tdr. więc tak leci tylko 120km/h we 2 czy jak jade sam bez zależności czy pod górke czy z górki nie da rady więcej. a gość co kupowałem od niego mówił ze odblokowana ze moduł nowy no i fakt bo podobno zablokowane jadą tylko 90km/h. a ja do 100km/h to mam tyle co 1-2-3 bieg i mam sto więc moc ma . a na 6tym biegu jak by coś już blokowało nawet jak jade z górki. zębatkę kupiłem większą o 2 zęby do przodu . i nic nie dało. a podobno te motorki jadą rozblokowane nawet do 160km/h. więc co może być przyczyną ???

może tłumik ? jak odkręcę i przejade sie bez niego nic sie nie stanie???

mam tą wersje belgrade (mocniejszą podobno)

 

 

 

JESTEM NOWY JAK COŚ TO SORY ZA BŁĘDY !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo "podobno".

Pewnie masz używany motocykl więc nie wymagaj od niego osiągów jak przy nowym motocyklu. Ewentualnie delikatnie da coś regulacja gaźnika. Ustawić najpierw na standardowe ustawienia a potem jak nie będzie lepiej to spróbować np. podnieść iglicę o oczko.


Możesz jeździć bez tłumika, ale nie polecam bo cały syf od razu leci Ci w cylinder.

Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja chciał bym zobaczyć czy to coś da czy to jest zależne od tłumika jak tak to bym kupił inny.

a ja słyszałem ze mogą pierścienie popękać ...

a wybebeszenie dyfuzora da coś??jak tak to jak to i czy wszystko wywalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo "podobno".

 

Pewnie masz używany motocykl więc nie wymagaj od niego osiągów jak przy nowym motocyklu. Ewentualnie delikatnie da coś regulacja gaźnika. Ustawić najpierw na standardowe ustawienia a potem jak nie będzie lepiej to spróbować np. podnieść iglicę o oczko.

 

 

Możesz jeździć bez tłumika, ale nie polecam bo cały syf od razu leci Ci w cylinder.

Przemyśl nastepnym razem zanim napiszesz takie bzdury...Bez wydechu ten moto w ogole nie będzie miał mocy ponieważ jest tam dyfuzor który jest NIEZBĘDNY do prawidłowego działania silnika 2T po drugie regulacja gaźnika nie przyspieszy moto o 40km/h. Tłumik możesz zdjąc tylko końcowy i sie przejechać może jest zatkany, zmierz też ciśnienie w cylindrze może być że na 6 już nie ma siły.Ja miałem też taki objaw jak nie miałem smarowania (dozownik sie zaciał) problem był w TZR 80 do 100 szła normalnie a potem 6 bieg i zwalniał.

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiesz o wybebeszeniu dyfuzora??

czy to mu coś pomoże czy jeszcze pogorszy??

bo tam podobno jest jakaś zwężka czy coś co blokuje spaliny...

a ty jeszcze piszesz o dozowniku ja robię mieszanke.więc to nie to

:(

ale to też nie ciśnienie na pewno bo tak jak pisze ze pod górke czy z górki sam czy w 2osoby..

Edytowane przez sasecka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie , masz 20 lat i trzeba po 2-3 razy czytać post żeby załapać o co chodzi.

 

Po pierwsze zmierz ciśnienie w cylindrze, to powinna dać podgląd mniej więcej w jakiej kondycji masz silnik.

 

Po drugie, napisałeś że moto odblokowane a za chwile że masz zwężki w dyfuzorze. W końcu jak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie , masz 20 lat i trzeba po 2-3 razy czytać post żeby załapać o co chodzi.

 

Po pierwsze zmierz ciśnienie w cylindrze, to powinna dać podgląd mniej więcej w jakiej kondycji masz silnik.

 

Po drugie, napisałeś że moto odblokowane a za chwile że masz zwężki w dyfuzorze. W końcu jak jest ?

tak gość co kupowałem od niego mówił ze odblokowany moduł !!!! i tak jak pisze bo nie wiem czy ma zwężkę napisałem : bo tam podobno jest jakaś zwężka . bo nie wiem i dlatego pytam .

więc czytaj dokładnie . i pisz jak masz coś do powiedzenia ciekawego a nie czepiaj się ...

blokowane jadą tylko 90km/h a mi leci 120km/h więc musi być rozblokowany na module jak gadał gość ale musi też mieć jeszcze gdzieś blokade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ypvs może się nieotwierać całkowicie musisz sprubować podregulować albo coś w tym stylu bo jak ona była zablokowana to ypvs też był zablokowany masz tu filmik jakbyś nie wiedział jak to wygłąda

Edytowane przez damianos1922
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to wyregulować tymi linkami??

 

prosze o opisanie krok po kroku jak odblokować ten ypvs niech ktoś napisze co rozblokowywał/ustawiał i czy to pomogło .

prosił bym o zdj jak wygląda ta zwęzka bo ja w kolanku od wydechu mam od razu od początku taką siateczke metalową a w dyfuzorze coś tam jest i sie rusza jak potrzepie coś metalowego .

Edytowane przez sasecka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra już wszystko wiem .

ile bd mnie kosztował remont silnika tzn.tłok cylinder i reszta?

i czy poprawi się moc i prędkość ?

czy bd można dać większe zębatki?>

ile poleci pełna rozblokowana po remoncie i po zdjęciu wszystkich blokad.??

a co do tego dyfuzora to jedni piszą zeby go nie ruszać a inni żeby wybebeszyć więc jak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyśl nastepnym razem zanim napiszesz takie bzdury...Bez wydechu ten moto w ogole nie będzie miał mocy ponieważ jest tam dyfuzor który jest NIEZBĘDNY do prawidłowego działania silnika 2T po drugie regulacja gaźnika nie przyspieszy moto o 40km/h. Tłumik możesz zdjąc tylko końcowy i sie przejechać może jest zatkany, zmierz też ciśnienie w cylindrze może być że na 6 już nie ma siły.Ja miałem też taki objaw jak nie miałem smarowania (dozownik sie zaciał) problem był w TZR 80 do 100 szła normalnie a potem 6 bieg i zwalniał.

 

A to przepraszam, myślałem że tdr to 4t. Moje niedopatrzenie. Po pierwsze, troche szacunku, to że jesteś w anonimowy nie powinno skutkować takim podejściem, ale co forum to napinacze :). Po drugie nie napisałem że regulacja gaźnika zwiększy jego prędkość o 40km ale tu już czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Ciężko ocenić użytkownika po paru zdaniach ale wydaje mi się że autor tematu nie jest zbytnim znawcą mechaniki więc najlepiej zacząc od podstawowych przyczyn zamiast mierzyć ciśnienie w cylindrze...
Co do wybebeszania dyfuzora w cr 250 to próbowałem 2ch opcji, wybebeszony i z wnętrznościami. I motocykl lepiej chodził na, że tak powiem "zregenerowanym" dyfuzorze :)

 

i czy poprawi się moc i prędkość ?

Jeśli Twój stary zestaw jest zużyty i rozszczelniony to tak.

 

czy bd można dać większe zębatki?>

 

Zawsze możesz wstawić większe zębatki, to tylko kwestia przełożenia mocy. tutaj masz możliwe opcje zębatek http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2260

 

ile poleci pełna rozblokowana po remoncie i po zdjęciu wszystkich blokad.??

fabrycznie 140. Ze zmianą przełożenie osiągniesz swoje wymarzone 160 ale stracisz na przyspieszeniu, to jasne.

Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozkręciłem i musze kupić nowy kompklet tłok pierścienie itp.

"zregenerowanym" czyli wybebeszonym??

a nie wiek ktoś gdzie najbliżej robią szlify cylindrów kolo wadowic i jak to wygląda ze wyszlifują i dopasują tłok? ile takie coś kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wybebeszania dyfuzora w cr 250 to próbowałem 2ch opcji, wybebeszony i z wnętrznościami. I motocykl lepiej chodził na, że tak powiem "zregenerowanym" dyfuzorze :)

Nie widzialem jeszcze cr 250 z "wnetrznosciami" w dyfuzorze,maja raczej fabrycznie puste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...