sasecka Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) dobra dzięki za odpowiedzi czkam teraz ile może potrwać taki szlif?a jeszcze takie mógł by ktoś dać link do jakiejś fajnej końcówki tłumika??bo nie wiem jak wpisać jak wpisuje to mi wyskakują takie po 1000zł z dyfuzorem nowe a mi chodzi o coś taniego moze być uzywane . Edytowane 12 Stycznia 2014 przez sasecka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (...) wydaje mi się że autor tematu nie jest zbytnim znawcą mechaniki(...) To tak samo jak Ty :biggrin: :biggrin:Jeśli gdzieś wyślesz to czas z przesyłka i szlifem od 7-14 dni jak sezon to czekasz około miesiąca:/.Końcówka wydechu nic tu nie da. Najpierw zrób remont jesli dalej będzie słabo, będziesz się tym martwił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DK Motocykle Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Nie widzialem jeszcze cr 250 z "wnetrznosciami" w dyfuzorze,maja raczej fabrycznie puste.znowu pomyłka, chodziło mi o końcówkę wydechu :Dfaken, ja juz sie nie wypowiadam :) nie mam czasu za bardzo na skrupulatne teksty :) Najpierw zrób remont jesli dalej będzie słabo, będziesz się tym martwił :Dświetna rada. To po co dyskusja.odpowiedź - zrób remont :D I tak można w sumie na wszystkie tematy związane z mechaniką gdy coś dolega sprzętowi :) Cytuj Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 ok rozkręciłem i musze kupić nowy kompklet tłok pierścienie itp. "zregenerowanym" czyli wybebeszonym??a nie wiek ktoś gdzie najbliżej robią szlify cylindrów kolo wadowic i jak to wygląda ze wyszlifują i dopasują tłok? ile takie coś kosztuje? znowu pomyłka, chodziło mi o końcówkę wydechu :Dfaken, ja juz sie nie wypowiadam :) nie mam czasu za bardzo na skrupulatne teksty :) świetna rada. To po co dyskusja.odpowiedź - zrób remont :D I tak można w sumie na wszystkie tematy związane z mechaniką gdy coś dolega sprzętowi :)Nie dość że się nie znasz, to czytać tez nie potrafisz :banghead: .Autor napisał wyraźnie że rozkręcił i tłok jest do wymiany(specjalnie dla Ciebie zacytowałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DK Motocykle Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Pozostawię to bez komentarza :) Bo zamiast szukać meritum problemu to czytam posty jakiegoś napinacza... Nie rozumiem was ludzie internetu :) Cytuj Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 120 z góry i pod góre ? ile rpm przy tych 120 ? może przełożenia brakuje, jak to zapodaje we 2 osoby pod góre 120 to chyba niema co się czepiać. Ile faktycznie da rady wyciągnąć z tych 125ccm ? bo w te 160 to nie moge za nic uwierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 mam już wszystko teraz pytanie czy posmarować pierścienie trochę olejem jak bd wkładał do cylindra?i jak ustawić ten zawór wydechowy zeby był mocny szybki i zrywny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 mam już wszystko teraz pytanie czy posmarować pierścienie trochę olejem jak bd wkładał do cylindra?i jak ustawić ten zawór wydechowy zeby był mocny szybki i zrywny ?? Chcąc ją naprawić musisz wiedzieć jak,a ta potrzebna Tobie wiedza opisana jest w serwisówce -polecam zanim coś popsujesz Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos1922 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 mam już wszystko teraz pytanie czy posmarować pierścienie trochę olejem jak bd wkładał do cylindra?i jak ustawić ten zawór wydechowy zeby był mocny szybki i zrywny ?? tak ale takim od mieszanki 2t a co do zaworu to na nieodpalonym silniku wyregulować tak aby otwów w cylindrze pokrywał się z zaworem a wygląda to tak i powinno być git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 I na początek zalecam spokojna jazdę po remoncie z czego tłok masz Meteor, wossner, vertex ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) I na początek zalecam spokojna jazdę po remoncie z czego tłok masz Meteor, wossner, vertex ??To bardzo zle zalecasz :D Przy docieraniu musisz robić cykle tzn. jedziesz pokojnie i full maneta przez 15-20 sek i tak duzo razy. Generalnie można mu dawać ostro tylko trzeba uważać żeby nie przegrzać, wiadomo jak tłok stanie w cylindrze to jest już lipa:/ P.S poczytaj sobie o tym dokładnie Edytowane 27 Stycznia 2014 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 tłok to wossner a jak z tą jazdą. mam go docierać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 http://www.motor-tech.katowice.pl/ wejdz w technike i tam jest docieranie, poczytaj o co w tym chodzi.Jeśli będziesz wolno docierał i go zamulał to poźniej będzie miał mniejszą moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 no ok a jak ja jeżdżę amatorsko po wsi ale nieraz chce wyprzedzić i czuć moc zeby był nie zamulonyto jak docierać tak zeby sobie pochodził na wolnych obrotach a potem mu troche depnąć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Docieraj na drodze mało uczęszczanej lub jakiejś leśnej -Twoje bezpieczeństwo to podstawa Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.