Skocz do zawartości

YAMAHA DTR 125 PROBLEM


sasecka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dobra dzięki za odpowiedzi czkam teraz ile może potrwać taki szlif?

a jeszcze takie mógł by ktoś dać link do jakiejś fajnej końcówki tłumika??

bo nie wiem jak wpisać jak wpisuje to mi wyskakują takie po 1000zł z dyfuzorem nowe a mi chodzi o coś taniego moze być uzywane .

Edytowane przez sasecka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) wydaje mi się że autor tematu nie jest zbytnim znawcą mechaniki(...)

To tak samo jak Ty :biggrin: :biggrin:

Jeśli gdzieś wyślesz to czas z przesyłka i szlifem od 7-14 dni jak sezon to czekasz około miesiąca:/.

Końcówka wydechu nic tu nie da. Najpierw zrób remont jesli dalej będzie słabo, będziesz się tym martwił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzialem jeszcze cr 250 z "wnetrznosciami" w dyfuzorze,maja raczej fabrycznie puste.

znowu pomyłka, chodziło mi o końcówkę wydechu :D

faken, ja juz sie nie wypowiadam :) nie mam czasu za bardzo na skrupulatne teksty :)

 

 

Najpierw zrób remont jesli dalej będzie słabo, będziesz się tym martwił :D

świetna rada. To po co dyskusja.

odpowiedź - zrób remont :D

 

I tak można w sumie na wszystkie tematy związane z mechaniką gdy coś dolega sprzętowi :)

Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozkręciłem i musze kupić nowy kompklet tłok pierścienie itp.

"zregenerowanym" czyli wybebeszonym??

a nie wiek ktoś gdzie najbliżej robią szlify cylindrów kolo wadowic i jak to wygląda ze wyszlifują i dopasują tłok? ile takie coś kosztuje?

 

znowu pomyłka, chodziło mi o końcówkę wydechu :D

faken, ja juz sie nie wypowiadam :) nie mam czasu za bardzo na skrupulatne teksty :)

 

świetna rada. To po co dyskusja.

odpowiedź - zrób remont :D

 

I tak można w sumie na wszystkie tematy związane z mechaniką gdy coś dolega sprzętowi :)

Nie dość że się nie znasz, to czytać tez nie potrafisz :banghead: .Autor napisał wyraźnie że rozkręcił i tłok jest do wymiany(specjalnie dla Ciebie zacytowałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już wszystko teraz pytanie czy posmarować pierścienie trochę olejem jak bd wkładał do cylindra?

i jak ustawić ten zawór wydechowy zeby był mocny szybki i zrywny ??

 

Chcąc ją naprawić musisz wiedzieć jak,a ta potrzebna Tobie wiedza opisana jest w serwisówce -polecam zanim coś popsujesz

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już wszystko teraz pytanie czy posmarować pierścienie trochę olejem jak bd wkładał do cylindra?

i jak ustawić ten zawór wydechowy zeby był mocny szybki i zrywny ??

 

tak ale takim od mieszanki 2t a co do zaworu to na nieodpalonym silniku wyregulować tak aby otwów w cylindrze pokrywał się z zaworem a wygląda to tak ypvs2_iso.jpg

 

 

 

i powinno być git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na początek zalecam spokojna jazdę po remoncie z czego tłok masz Meteor, wossner, vertex ??

To bardzo zle zalecasz :D Przy docieraniu musisz robić cykle tzn. jedziesz pokojnie i full maneta przez 15-20 sek i tak duzo razy. Generalnie można mu dawać ostro tylko trzeba uważać żeby nie przegrzać, wiadomo jak tłok stanie w cylindrze to jest już lipa:/

 

P.S poczytaj sobie o tym dokładnie

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...