Skocz do zawartości

kilka enduro do oceny, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

kolego musisz sam ocenic co ci pasuje bo podales modele z róznych segmentów,

xt i klr to typowe woły ciezkie robocze raczej do spokojnej jazdy, jak są w dobrym stanie do nie do zabicia tyle ze jazda na tym daje najmniej funu,

tt-r 600 ma wytrzymały silnik taki jak xt to juz niby bardziej terenowy sprzęt ale nie ma zbyt duzej mocy,

xr650 i klx 650 to całkiem szybkie pomykacze, ale xr nie ma kwitów a częsci do klxa są trudnodostępne-podjerzewam ze te obydwa egzemplarze za takie pieniądze to będą skarbonki bez dna

ta niby yzf450 to na moje oko yamaya wr bez papierów-lekki i mocny sprzęt-ale kosztowny w utrzymaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile masz kasy i czy wymagasz papiery/rejestarcje ?

 

to LC4 to raczej 98-99 napewno nie 2001 - bez papierow sa tansze , ale czesto w gorszym stanie.

 

KLR 600 , XT 600 i DR 650 bym sobie odpuscil , ta WR/YZ - tylko z pewnych rak , albo szykuj sie ze moze pochlonac sporo kasy na remont.

 

wszystko zalezy od stanu..na foto widac tylko ze stoja i trzymaja sie kupy ...jak to na foto , bez ogledzin na zywo nic nie stwierdzisz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...