adas7 Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 jezeli dwusuwowi włożysz 2T inny tłumik niż fabryka przewidziała albo niedaj boże zwykły przelotowy z 4T to licz sie ze stratą 50% mocy. Zjawiska falowe są bardzo istotne w 2T nawet głupie motorowery mają tłumiki bardziej skomplikowane niż każdy 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 25 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Dzieki Pacza na link :beer: Mysle ze zdecyduje sie na 2T ale nei wiem jaki model,teraz mysle nadalbo NSR bo jest latwiejszy dostep do czesci niz Aprilia a Suza RGV 250 na pewno suza bedzie miala lepsze osagi ale nie wiem jak to jest z czesciami do niej jak myslicie spece :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 hm zobacz w larssonie (www.larsson.pl)pytaj u dealera suzi o czesci lub w innych sklepach z japoncami no rgv to juz jest cos dobre 60 konikow ma pewnie dosc dobrego buta :P ciekawe jak trwalosc tloka ,walu no i czy da sie szlifowac cylinder czy tylko tulejowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seleron Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 na www.superbike.com.pl masz test Aprili RS 250 i Suzuki RGV 250. Tez staram sie kupic cos takiego .... A 4T 250 sa, ale glownie w Japoni. Na Europejski rynek byly produkowane w smiesznych ilosciach. A taka 250 2T ma tyle mocy i tyle potencjaly, ze moglbys nawet na niej jezdzic o wiele dluzej niz jeden sezon. Zuzywa sie tez mniej niz 125, bo nie trzeba jej tak pilowac. A najlepsza 125 to Cagiva Mito. Moj kumpel ja ma i osobiscie na niej w pelnym zlozeniu jechalem 180 ;) i pali z 5l na 100km. RS okolo 6,5 l a RGV okolo 9l :? przegiecie no nie ? a RS ma silnik z RGV tylko troche przerobiony, wiec znowu taki problem z czesciami to nie jest. Aha - pierdzenie da sie zamienic na bardziej basowe pierdzenie lub bardzo glosne pierdzenie, ale nic nie zastapi lekkosci prowadzenia dwusowow i tego, ze taki silniczek kreci sie do 17 tys obrotow :twisted: .... to niezla jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Seleron ten temat ma około rok... myśle ze zazu kupił juz sprzet. Jestes nowy to zapoznaj sie z regulaminem i nieodkopuj straych tematow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 a jakie sa roznice miedzy 4T a 2Tna pewno 2T szybciej sie zuzyje, bedzie wiecej palil, i bedzie mial smieszny dzwiek(jak komarek :) ) sa jeszcze jakies inne roznice :?: Ja w mojej Aprilii AF 125 miałem kompletny dedykowany wydech Arrow'a i... wierz mi... nie brzmiało to jak komarek... do 7tys obr przypominało cross'a... ale później to już... masakra - nie bardzo wiem do czego to porównać poza MotoGP 125. Fakt - była cholernie głośna, ale... zgodnie z zasadą "Loud pipes save lifes" mi pasowało... (zamiast klaksonu przegazówka :P )Więc ... kup 2T i... rozejrzyj się za sportowym wydechem... i powienieneś być zadowolony... (tylko nie montuj tłumika od 4T bo... to wyglada śmiesznie a nawet żałośnie - ostatnio widziałem Jawkę z wydechami "Akropovic"... tragedia) SORKI - nie doczytalem do konca tematu... znowu odkopałem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.