Skocz do zawartości

Co wybrac ? Help me


Rekomendowane odpowiedzi

jezeli dwusuwowi włożysz 2T inny tłumik niż fabryka przewidziała albo niedaj boże zwykły przelotowy z 4T to licz sie ze stratą 50% mocy. Zjawiska falowe są bardzo istotne w 2T nawet głupie motorowery mają tłumiki bardziej skomplikowane niż każdy 4T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Pacza na link :beer:

Mysle ze zdecyduje sie na 2T ale nei wiem jaki model,teraz mysle nad

albo NSR bo jest latwiejszy dostep do czesci niz Aprilia a Suza RGV 250 na pewno suza bedzie miala lepsze osagi ale nie wiem jak to jest z czesciami do niej

jak myslicie spece :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

hm zobacz w larssonie (www.larsson.pl)pytaj u dealera suzi o czesci lub w innych sklepach z japoncami no rgv to juz jest cos dobre 60 konikow ma pewnie dosc dobrego buta :P ciekawe jak trwalosc tloka ,walu no i czy da sie szlifowac cylinder czy tylko tulejowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

na www.superbike.com.pl masz test Aprili RS 250 i Suzuki RGV 250. Tez staram sie kupic cos takiego .... A 4T 250 sa, ale glownie w Japoni. Na Europejski rynek byly produkowane w smiesznych ilosciach. A taka 250 2T ma tyle mocy i tyle potencjaly, ze moglbys nawet na niej jezdzic o wiele dluzej niz jeden sezon. Zuzywa sie tez mniej niz 125, bo nie trzeba jej tak pilowac. A najlepsza 125 to Cagiva Mito. Moj kumpel ja ma i osobiscie na niej w pelnym zlozeniu jechalem 180 ;) i pali z 5l na 100km. RS okolo 6,5 l a RGV okolo 9l :? przegiecie no nie ? a RS ma silnik z RGV tylko troche przerobiony, wiec znowu taki problem z czesciami to nie jest. Aha - pierdzenie da sie zamienic na bardziej basowe pierdzenie lub bardzo glosne pierdzenie, ale nic nie zastapi lekkosci prowadzenia dwusowow i tego, ze taki silniczek kreci sie do 17 tys obrotow :twisted: .... to niezla jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie sa roznice miedzy 4T a 2T

na pewno 2T szybciej sie zuzyje, bedzie wiecej palil, i bedzie mial smieszny dzwiek(jak komarek  :) ) sa jeszcze jakies inne roznice  :?:

 

Ja w mojej Aprilii AF 125 miałem kompletny dedykowany wydech Arrow'a i... wierz mi... nie brzmiało to jak komarek... do 7tys obr przypominało cross'a... ale później to już... masakra - nie bardzo wiem do czego to porównać poza MotoGP 125. Fakt - była cholernie głośna, ale... zgodnie z zasadą "Loud pipes save lifes" mi pasowało... (zamiast klaksonu przegazówka :P )

Więc ... kup 2T i... rozejrzyj się za sportowym wydechem... i powienieneś być zadowolony... (tylko nie montuj tłumika od 4T bo... to wyglada śmiesznie a nawet żałośnie - ostatnio widziałem Jawkę z wydechami "Akropovic"... tragedia)

 

 

 

SORKI - nie doczytalem do konca tematu... znowu odkopałem :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...