Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Możesz rozwinąć myśl? Ja mam z przodu koło szprychowane z dętką i bardzo chętnie bym je zamienił na koło szprychowane bez dętki ale... Jaka felga jest właściwa a jaka nie? np. wiele motocykli BMW na szprychach ma felgi przystosowane do opon bezdętkowych :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 małaMi widze, że wyciągasz dalego idące bezpodstawne wnioski... a marek hd Cię popiera...Pytałem, o radę, bo chce zachować motocykl w oryginale, jednocześnie podnosząc jego bezpieczeństwo. Wiem, że ludzie wykonują takie zamiany, ale nie wiedziałem jak się to odbywa. A tak na marginesie - gdyby nie było mnie stać na przeróbki, to bym nie zadawał pytań na ich temat. Zgadzam się z fisu. Po co kupować coś, co można zaadaptować - mniejszym lub większym kosztem, ale osiągnąć zamierzony cel. Postaram się podjechać do jakiegoś serwisu rozeznanego w temacie, żeby ocenili stan felgi i możliwości ich uszczelnienia. Uważam, że forum jest do zadawania pytań, zwiększania swojej wiedzy i dzielenia się własnymi doświadczeniami a nie do krytykowania jeden drugiego. Bardzo dziękuję za pomoc osobą zainteresowanym tematem za porady.PozdrawiamŁukaszPopieram Łukasza w 100 a nawet 1000 % !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 np. wiele motocykli BMW na szprychach ma felgi przystosowane do opon bezdętkowych :biggrin: Tak, ale jak dobrze Piotrze wiesz taka felga "bezdętkowa" ze szprychami rożni się nieco od tego co widzimy na zdjęciu powyżej :) A problem w tym, że do klasycznej felgi Harleya chcemy zapodać (chociaż ja tak naprawdę nie jestem do tego rozwiązania przekonany) oponę bezdętkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Tak, ale jak dobrze Piotrze wiesz taka felga "bezdętkowa" ze szprychami rożni się nieco od tego co widzimy na zdjęciu powyżej :) A problem w tym, że do klasycznej felgi Harleya chcemy zapodać (chociaż ja tak naprawdę nie jestem do tego rozwiązania przekonany) oponę bezdętkową. Da się bez problemu, robiłem takie pracując w HH w/g wzoru felg do HD ze stali nierdzewnej produkowanych na Tajwanie.Ale po częstych tekstach typu " Uważam, że forum jest do zadawania pytań, zwiększania swojej wiedzy i dzielenia się własnymi doświadczeniami a nie do krytykowania jeden drugiego" uważam, że nie ma sensu podpowiadać niektórym leniwym drogi na skróty.Niedawno cynowałem cały zbiornik do Cafe Racera koledze mojego syna a po kilku tygodniach przeczytałem w gazecie jak on sobie sam pocynował :banghead: .Jestem z zawodu mechanikiem a nie nauczycielem i żyję z mechaniki. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to tylko jego problem :biggrin: . Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Spokojnie Piotrze, ja zawsze napiszę że największe zło pochodzi z Sosnowca :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Spokojnie Piotrze, ja zawsze napiszę że największe zło pochodzi z Sosnowca :biggrin: . bo to prawda, dzięki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.