Skocz do zawartości

KTM RC8 2008 Gaśnie przy redukcji biegu.


cxpeky63
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli problem tyczył się uszczelki to co to za uszczelka co puszcza po kilku miesiącach ;) Nie wiem poco autorowi to skrócenie czasu ale tak czy siak miało niewielkie znaczenie.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uroki KTM-a - :) , proste naprawy , moglbys robic sam , kup jakis zestaw kluczy , manual w lape i dzialaj. Sam sie czaje na Lc8 990 Adv - ale takie niby pierdoly do roboty troszke mnie zniechecaja do niego ... VFR ma 142 tys nalotu i poza okresowym serwisem , filtrowo , swiecowo , zaworowym nic nie ma do roboty.. doslownie nudny motocykl...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uroki KTM-a - :) , proste naprawy , moglbys robic sam , kup jakis zestaw kluczy , manual w lape i dzialaj.

Chyba będę musiał tak zrobic. :) Może się wreszcie czegoś nauczę. Puki co to tylko olej potrafię wymienic :/

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nie odzywałem się trochę ale chciałem się "upewnic" że bzdur nie pletę.
wymieniłem Olej, świece, filtr powietrza na K&N i przestał gasnąc.
Może na chwilę mu się polepszyło ale oby na zawsze już tak pozostało.

 

Przygoda ze świecami:
Kupiłem dwie bo przecież dwa cylindry a potem wyczytałem że ma 4 świece i że bardzo ciężko się do nich dostac i że trzeba cały airbox zdejmowac.
Otóż jak już oczywiście kupiłem kolejne dwie to okazało się że RC8 ma dwie a RC8R ma 4 i jest to ładnie opisane chocby na wikipedii :/

A więc ta na tylnym cylindrze jest bardzo łatwo dostępna wystarczyło zdjąc zbiornik i głęboko osadzona jest łatwa do wykręcenia kluczem do świec o rozmiarze 14 polecam takie z wąską ścianką (ja mam do pistoletu pod kompresor).

(rear spark plug ktm rc8 2008)

post-51094-0-86932200-1418254698.jpg

 

Przednia to już zupełnie inna bajka:

(front spark plug ktm rc8 2008)

post-51094-0-26769200-1418255370.jpg

 

Trzeba zdjąc filtr powietrza i pod nim jest zaślepka na 3 śruby kiedy ją odkręcimy dokładnie przez środek przechodzą linki gazu. i tu zaczynają się schody nawet z wyciągnięciem "ignition coil" sorry ale nie wiem jak to po polsku. Potrzebne są super wąskie i zwinne palce i nie lada opanowanie. Jak już jedna uporałem się z tym "ignition coil" to musiałem kombinowac jak wykręcic świecę bo dostac się tam to naprawde droga przez mękę. Dwie łamane przedłóżki z grzechotką i dałem radę.
I wykręciłem coś takiego:
post-51094-0-69547300-1418254663_thumb.jpg

 

Najwyraźniej poprzedni właściciel poległ próbując ją wykręcic.

 

Piszę to wszystko ponieważ może się to komuś przydac. Kiedy ja szukałem to nic na ten temat nie znalazłem.

Kolejna rzecz to Owners manual nie podaje ile oleju wlac do silnika. Co dziwi mnie strasznie. Mi weszło 2.75L i jest prawie max.

 

I moje pytanie.
Sprzęgło zaczyna mi ślizgac. I idąc za waszą radą mam zamiar wymienic sobie je sam :)
Tylko co ja potrzebuje? Czy wystarczy mi tylko to:
http://www.ebay.co.uk/itm/Answer-RC-High-Bite-Low-Wear-RC8-Clutch-Shoes-ANSCS0003-Thunder-Tiger-EB4-S3-/331279314068?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item4d21c92c94

 

Czy muszę kupic coś jeszcze?
Czy poradzę sobie sam?

Jakieś regulacje są potem potrzebne?
Jak nie ciężko zauważyc żadne ze mnie znawca tematu ani mechanik.

Szerokości!

Edytowane przez cxpeky63

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zazwyczaj kosz skrecany jest na kilka srub z glowka 8 - 10 mm dociskajacych sprezyny , odkrecisz reka bez problemu, udar musial bys miec do zdjecia kosza z walka , ale do wymiany tarcz to nie jest potrzebne.

 

p.s sprawdz sprezyny czy nie sa juz za krotkie i stan przekladek stalowych

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wymianę sprzęgła zleciłem profesjonalistom.

Sprzęgło 190Funtów plus 1,5godziny roboty po 45Funtó każda.

Dodam że ASO powiedziało mi 4godziny a normalny serwis robiący wszystkie motocykle 3godziny a zrobił to w półtora i za tyle skasował.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO znalazlo by nawet rzecz ktorej nie ma :) , ale pieniadze za to juz na rachunku sa :) .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...