macio129 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 dzien dobry potrzebuje pomocy . W mojej dt 125 gdzie są blokady czy co to moze byc.Do piątego biegu jedzie dobrze ale na 5 i 6 biegu nie ma mocy jechac nawet jak sie na czwurce wkręci go to i tak nie chce sie na tych swych biegach jechac . Co mozna tu Robić . Z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Być może masz już słabą kompresję i silnik po prostu nie ma siły gdyby miał blokady to na pewno miał byś blokadę obrotów i na każdym biegu nie kręcił by ci do końca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Kompresja jest dobra do konca nie kreci dzisiaj sie pytałem znajomego to podobniesz na module jest blokada czy cos jak to mozna odblokowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 DT ma dwie blokady. 1. na module (ogranicza obroty do bodajże 7tys.) 2. w układzie wydechowym. Jaką masz prędkość maksymalną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 3. na zaworze wydechowym (trzeba poprawnie wyrególować)4. guma od flitra powietrza (odciąc kawałek, niektórzy wywalają cała)5. po tym wszystko tzreba zmienic dysze w gazniku (na 240)6. rozwiercić Gas Box ( ale nie wiem czy to coś w ogóle daje)7. w teren zmienić zebatke z zprzodu na 14z, w bardzo cięzki teren nawet na 13z.8. opona z tyłu max 100 przy szerszej motor się męczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 predkosc max to około 75km/h czy da sie jakos moduł samemu odblokowac . A jak powinno sie dobrze ustawic zawur wydechowy. dysze teraz mam 180-tke to przymała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Poszukaj na forum DT. Jest tam wszystko na temat odblokowania. Nie warto pisać po raz setny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A jeszcze do tego zawory wydechowego powinna byc linka chyba jak jej nie ma to bendzie sie dało wyregulowac czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A jeszcze do tego zawory wydechowego powinna byc linka chyba jak jej nie ma to bendzie sie dało wyregulowac czy niePowinny byc dwie linki,od silniczka do zaworu,jak nie ma to w ogóle zawór nie bedzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Do zaworu idą dwie linki krórymi streruje ekektryczny silnik. Tu masz wszystko o DT 125 dlaczego sobie nie zajzysz. Są tam opisane blokady, metody zdjęcia i wiele innych poradników: http://yamahadt.net/mechanika-f14.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.