Skocz do zawartości

Różnice między EGS a EXC 200 1999r


rybex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Możecie pomóc zebrać mi informacje o różnicach w EGS 200 i EXC 200 z 1999r ?

Nie kótrzy piszą że brak różnic , że tylko tak do 2000 KTM nazywał po prostu te motorki

 

Inni za to mówią że te motory są dławione, mają blokady itp

 

 

Kupiłem EXC 2001 okazało się sprawdzając VIN dzisiaj po dwóch tygodniach że to EGS 1999r

 

Dlatego mma dylemat czy sądzić się i oddawać motor czy zostawiać bo za wiele różnic nie ma w EGS a EXC

 

pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może być EXC ale poniżej 2000r, tak jak wyżej jjanak pisał inny wahacz, inne lagi.Ile dałeś? Z tym oddaniem to nie takie proste,trzeba było chociaz fotki poogladac jak wyglada 2001 rok, teraz to "popij wodą" :/ Postrasz chociaz tego co Ci sprzedał bo i tak sprawa nie warta świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to "mój", widzę, ze za duzo to na nim nie najezdzili, pogoniłem go rok temu i był na tych samych oponach, wtedy kat byl ok 50mth po kapitalce silnika i wszystko inne tez było ogarnięte, oczywiście sprzedający powiedział ci ze w cylindrze jest tuleja? no chyba ze zmienił cylinder, ale wątpię( bo jak nie mieli 30zł na boczek...)- jeśli jest wygrawerowany na cylku znaczek motor techu to tuleja, a co do rocznika to była tam dziwna akcja bo mi wychodzilo po vinie ze to 2000r ale na bank jest to EGS taki jak w 99r

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upierał się ze tam jest nicasil dałem 5200

 

Dobrze Jjank Ci ten motocykl chodził? Gdzie kupowales tłoka do tej tuleji?

 

Były tam jeszcze jakieś wady?

 

Czyli moja wtopa czy do przeżycia?

 

Opony Michelin z 2012r

 

Zamówiłem dzisiaj tłoka w intrrcars wiseco mam mu robić szlifa i go wkładać

 

Słuchaj ty pisałeś na umowie 2001 z nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz znak motortechu cylindrze?

mi sprawował się dobrze, w momencie sprzedaży wszytko cykało, jak na tamte lata to był cacy, ale to stary motor i sporo rzeczy podmeczonych, mechanizm zaworu, gwinty itp

z wad to był tlok do wymiany bo mial cały sezon za sobą ale jeszcze pewnie by polatal ze 30mth, regulacja przedniego zawiasu słabo działala, tylny amor tez się kończył o czym informowalem

 

opony były praktycznie nowe masz je do tej pory

 

ja nie pamiętam czy w ogóle pisalem z nim umowę, ale napewno nie wpisałbym tam rocznika 01 tylko 00 lub 99, sprzedałem go ok rok temu, moze na początku grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoka wsadzałeś może A selekcje ? i pod to Ci robili szlifa ? bo takiego tłoka tam znalazłem, mocno wykończonego

 

chyba mam właśnie wybite logo motortech ale sprawdze dokładnie dzisiaj jak bede u mechanika

 

ogólnie to wielkie dzięki za pomoc :)

 

 

a i podstawowe pytanie ODBLOKOWYWAŁEŚ GO ? czy on nadal jest zablokowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiałem tuleję i tłok nominalny wossnera, korbę proxa i wszystkie łożyska w silniku, do tego poprawili mi plaszczyzny karterów i rózne pierdołki, membrany itp w ASO kata, w zimie 2011/12,

nic nie wiem o zadnych blokadach w tym modelu, moc miał taką jak powinien kiedy się wkręcał, tyle ze często wymagal regulacji,

ogarnij ten sprzęt, lej do wahy pełny syntetyk i bedzie lotoł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...