Przemal XR Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 A właściwie problemów jest kilka, moto ciężko pali z kopa a właściwie jego odpalenie z kopa jest nie osiągalne czy z deko czy bez, z pychu pali bez problemu. Na rozgrzanym silniku słyszę stukanie zaworu, (gdy jest zimny pracuje jak zegarek) dodatkowo zauważyłem wyciek oleju w okolicy świecy...Moto również nie ma mocy w górnym zakresie obrotów gdy jest zimny silnik, po rozgrzaniu jest ok. Od czego zacząć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Od podstaw. Nie wkręcaj zimnego silnika na wysokie obroty bo Ci korba wyjdzie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 od nauki podstaw-nie spotkałem jeszcze silnika co ma moc zimny i na pełnych obrotach, a kręcenie go na siłę na wysokie obroty to proszenie się o koszta..... tak ciężko chwilkę zaczekać ?? to jest wiatrołap z dosyć przyżyłowaną powierzchnią chłodząca(xt 600 ma np o niebo ,,bujniej'' użebrowany cylinder z większą powierzchnią odprowadzania ciepła niż xr) , olej osiąga te 60 stopni w naprawdę chwilkę..... ja to zauważyłem że ten motocykl chyba jak junak-musi się pocić , jak się leje olej to znaczy że jest i to powód do radości :D natomiast skoro zawór ci stuka to w czym problem zobaczyć czemu ?? najpierw z góry luz zobaczyć..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.