Skocz do zawartości

obsluga naprawa akumulatora bezobslugowego!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec niedawno jade sobei jade az ty nagle motocykl mi przygasa no i w koncu pada patrze na kontrolki i widze ze to problem z pradem ledwo swiecily! podnosze kanape a z akumulatora leci dym jedna z cel byla tak nagrzana ze prawie nei szlo jej dotknac ale tylko jedna! mam w zwiazku z tym pytanie czy akumulator ma jakies zwqarcie?? czy moze bedzie mozna zalac ta cele woda i pozyje jeszce???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli aku by mial zwarcie, to by się momentalnie zagotował i mógłby nawet wybuchnąć. Sądzę że u ciebie winne jest złe ładowanie, masz coś rozwalonego z regulatorem napięcia, dlatego gotuje ci aku. Odpal moto i zmierz miernikiem jaki masz prąd na aku. Powinno być lekko poniżej 13V, jeśli więcej to wiesz już co masz zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to sam sobie odpowiedziałeś. najprawopodobniej "obsypało" ci się wypełnienie płyty lub sama płyta ci się oberwała - diagnoza jest jedna wymienić. gdybyś miał problemy z ładowaniem to by się cały grzał :oops: , lub by w ogóle nie ładował a napisałeś,że z innym było spoko.

NARA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo spoko do czasu:D dzisiaj stwierdzilem ze ostatecznie sprawdze czy to wina akumulatora ten ktory sie grzal ostatnio to byl 7 Ah a ten teraz 5 Ah i po jakis 30 km dizisja a przedtem moze 120 rozladowal sie na amen ledwo do chaty wrocilem takce zmieniam temat nei chodzi o akumulator chyba tylko o ladowanie moze rzuce nowy temat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź do ręki miernik z woltomierzem i na chodzącym silniku sprawdź napięcie ładowania... Powinno byc około 14,5V zawsze niezależnie od tego czy masz włączone światła czy nie i czy obroty to 2000obr/min czy dajmy na to 6000obr/min. Z tego co piszesz to prawdopodobnie masz napiecie poniżej tych 14,5V i akumlator nie jest doładowywany. Ten poprzedni akumlator najprawdopodobniej miał zwarcie w jednej celi. To spowodowało to nagrzanie sie właśnie tej celi i spadek napięcia do około 10V pod obciążeniem akumlatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...