Kacper98 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Witam,interesuję się zabytkami, nawet kilka posiadam (no może kilkadziesiąt) ale nie mam ruska.Czytałem trochę i polecają dolnozaworowe i z napędem. W których modelach był napęd i silnik dolnozaworowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 MW750 i Dniepr MT12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper98 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki kolego. Ile kosztował by generalny remont silnika wszystko nowe prócz karterów i trybów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki kolego. Ile kosztował by generalny remont silnika wszystko nowe prócz karterów i trybów? Czapkę drobnych i dwie flaszki :ohmy: :cool: :banghead: :wub:Na tak postawione pytanie można tylko w ten nieco frywolny sposób odpowiedzieć. Taki remont może kosztować 500 ale równie dobrze i 5000 zł. Zależy czy części masz, będziesz kupował sam, przez kogoś. Czy złożenie i regenerację wykonasz w takim czy innym miejscu. Niektórych części tzw. nowych nie warto nawet kupować, bo lepsze efekty da regeneracja ( wał, cylindry). Innych detali jeśli chce się dostać towar dobrej jakości trzeba szukać w różnych miejscach. Radziecki sprzęt to nie japonia, że wchodzi się na net, w wyszukiwarce wpisuje potrzebne numerki części i wie się co ile kosztuje. No ale ponieważ masz kilkadziesiąt zabytków, to zapewne zdajesz sobie sprawę ze skali problemu. Zasadniczo remont motocykla w całości to koszt 1-3 wartości materiału do remontu, plus kupa własnej pracy. Jak nie robi się samemu to chyba lepiej w ogóle za to się nie brać, bo wiele osób już doświadczyło tego, że koszty przerosły wartość rynkową.No ale przecież w tym przypadku jak u Harleya, kupuje się marzenia a nie motocykl. Ten jest do nich gratis. :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Chłopaki robia remonty pieca w granicach 100-1500zł, wchodzi w to wybebeszenie silnika, naprawa wału, nowe tłoki Almot, lub inne zrobione u nas, nowe zawory(Paradowscy) ...no w skrócie wszystko nowe. Nie kupuj Dniepra, a czemu to juz temat rzeka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Kolega powyżej podkoloryzował co nieco niestety. Remont mechaniki w dolniaku z napędem, jak ma być zrobiony DOBRZE, a nie po łebkach, to koszt conajmniej 2-3 koła w górę (zależy ile ocaleje z tego co kupisz). Plus oczywiście kasa na częste wyjazdy na bajzle w poszukiwaniu dobrych gratów.Spokojnie Dniepra MT12 możesz brać, uważać trzeba z górniakami (czyli jak napędowiec to z MT16). Polecam odwiedziny kolyaska.pl i redmotorz.eu, tam poznasz ludzi i dowiesz się dokładnie tego co potrzebujesz, dowiesz się też dlaczego i od kogo warto brać jakie i po ile części do napędów, jakie tłoki, gdzie robić i ile to naprawdę kosztuje. A kto wie, może i znajdziesz sobie tam moto ;-). EDYTA: Przyznaję sam sobie i koledze powyżej złotą łopatę ;-). Edytowane 11 Lutego 2014 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.