MaciekV Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witam. wszystkich jestem tu nowy a nie znalazlem dzialu powitan jeśli jest gdzieś taki to mnie nakierujcie. Wracając do tematu motocykla mam problem z vtr 1000 f a w necie nie znalazlem odpowiedzi na dolegliwosc mojego motocykla minowicie przy niskich obrotach 1500 -3000obr/min gdy trzyman gaz w stalym polozeniu i jade z jedna predkoscia moto szarpie jak by przesatwal dzilac na jeden gar lub nie dostawal paliwa do tego jest slaby w tym zakresie jak na 1000cc tak jest do 2900obr/min gdy wejdzie na 3000 trzeba sie mocno trzymac bo wyrywa do przody jak opętany. przy rospedzaniiu sie nie ma tego zjawiska występuje tylko przy jezdzie ze stala predkoscia ponizej 3000obr/min do tej pory aby wyeliminowac szarpanie wymienilem filtr powitrza , wyczyscilem gazniki i wyregulowałem, synchro nie mam czym zrobic ale na wolnych pracuje rowno przyspiesza tez ladnie tylko w zakresie niskich obrotow jest lipa (synchro zrobie jak pozycze waku) sprawidzilem ustawienie rozrzadu na tylnym cylindrze, luzy zaworowe , napinacz oraz sprawdzona iskra i zmienione przeody WN ale nic nie przynioslo rezultatow. Na przednim sprawdze nastepnym razem bo nie mam moto pod domem. W necie wyczytalem ze moze to byc wina sysytemu dopalania spalin generalnie zaworu podcisnieniowego ktory jest przykrecony do filtra powietrza gdy sie zacina moto lubi szarpac ale w calym zakresie obrotow a nie tylko przy niskich. Doradzcie mi co moge jeszcze sprawdzic gdy sie za to zabiore chce sprawdzic kilka rzeczy odrazu. Moze jest tu ktos kto dobrze zna sie na hondach albo mial podobny problem. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 a to bylo wczesniej czy dopiero teraz sie pojawilo ? V ki ni lubia niskich obrotow , moja VFR tez ponizej 3 tys drga i szarpie przy 2 tys. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) mam ja od niedawna i podczas przejazdzki i ogledzin tego nie zauwarzyjem skupilem sie na pracy silnika, oddawaniu mocy i wyzszych obrotach. szkoda mi silnika bo na pewno nie powinien tak pracować. gdy sie rozpedzam jest ok ale przy stalej predosci na stalych obrotach szarpie az slychać jakby jakis metal o metal w silniku uderzał, nie wiem moze napinacz szwankuje i rozrzad sie przestawia gdzy spada napiecie lancucha (dosc mocno naciagana teoria ale juz nie mam pomyslow) myslalem ze to wina zbyt wysokiego biegu i ze silnik ma ciezko ale to zjawisko wystepuje nawet na 1 biegu. reakcja jest taka - jade na 1biegu 2.500obr/min ok 2sekuny i zaczyna szarpac. ciezko opisac dzwiek i zachowanie motocykla ale spróbuje szarpanie- jakby jeden z cyl nie chodził moto odpycha sie skokami do przodu na zegarze z tego co pamietam to obroty nie spadaja. Dzwieki z silnika- metaliczny dzwiek uderzania jakby walic młotkiem w pusta matalową rure zgrzytanie jakaies piski oraz jakby odbijajaca sie od czegos sprezyna. te dzwieki slychac wszystkie na raz po dodaniu gazu moto w ciszy silnika i brzmieniu wydechow wyrywa do przodu. Mam zamiar sprawdzic jeszcze rozrzad w przednim cylindrze moze cos faktycznie jest nie tak z rozrzadem. poza tym czasami slycha klekotanie przy ruszaniu jakby zawory ale za kazdym razem jak sie wsluchuje przestaje klekotac. przy zchodzeniu z obrotow lub po poszczeniu manetki normalnie zwalnia bez szarpania jedynie czasem strzeli z wydechow-Przelotowe (pociete oryginalne puste w srodku) wiec to normalka jak dla mnie. Jakieś pomysły panowie? Edytowane 13 Października 2013 przez MaciekV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Takie przelotówki, a tym bardziej samoróbki na pewno nie pomagają w ustawieniu gaźników.Na jakiej podstawie twierdzisz, że gaźniki masz wyregulowane dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Wydechy takie juz mialem jak go dostałem w swoje łapki. Z regulacja nie było tak trudno. synchro mam zrobione z waku wlasnej konstrukcji rurka olej strzykawki i deska z podzialka. w poprzednich motocyklach spelnialy swoje zadanie a waku pozycze w kwestji weryfikaji wskazan. A sądze ze sa dobrze - Nie Idealnie ustawione na podsatwie reakcji motocykla na gaz, zchodzeniu z obrotow, brak falujacych obrotow, po gwaltownym dodaniu gazu moto ladnie schodzi do obrotow jalowych bez przyduszania sie. Poza tym nie pierwszy raz to robilem wiec mniejwiecej sie orientuje jak to ma dzialac. Ale nie to to chodzi. Przed jak i po czyszczeniu i regulacji moto dalej ma muła do 3000obr/min poza tym te dziwne dzwieki.Chciałbym to wyeliminowac i chciałem a byscie doradzili cos poz tym co znalazlem w necie. Wiem jak zachowuje sie moto ze zle wyregulowanymi gaznikami ale na moje oko to nie to. Obstawiam ten zawor ale moze macie jeszcze jakies pomysly. zbieram informacje i jak bede mial chcwile czasu to wezme sie za motocykl. Narazie na okraglo siedze w robocie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) Najlepiej poszukajc jakiegos forum vtr i popytaj czy oby to nie bylo normalne , moze znajdziesz kogos z okolicy kto ma taka sama i porownasz na zywo. Tu trafilem cos podobnego http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=51&t=13817 Edytowane 15 Października 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dzieki za fatyge ale stronka jest dla posiadaczy VFR a temat jest o VTR 1000 SP1 (czyli sportowa wersja na wtrysku) Niby podobny ale w temacie chodzilo o szarpanie i gasniecie nie zaleznie od obrotow. Ale zapytam tam moze cos pomoga. Właśnie rozgladam sie juz a jakims VTR w pobliżu. A może któryś z forumowych kolegow jest z warminsko mazurskiego okolice Olsztyna i jezdzi VTR? Bo w necie nic w poblizu nie widze. Jak mi sie uda to nagram filmik jak moto sie zachowuje przy tych obrotach podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 To w końcu jaka to VTR? Firestorm czy SP?Bo trochę to zagmatwane.Nie jest trudne się domyślić jeśli kolega pisał że czyścił gażniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Yuby temat jest o VTR 1000 Firestorm 1998r Nitomen podrzucił link do tematu gdzie wystepowało szarpanie oraz gasniecie silnika ale w VTR 1000 SP1 ktore jest na wtrysku wiec tamten temat w ktorym rozwiazaniem bylo skasowanie bledow nic mi nie pomoże... Moze ktorys z forumowych kolegów jest z okolic olsztyna i jeżdzi VTR 1000 Firestorm ???? Potzrebuje w kwestii pracy silnika oraz zachowania podczas jazdy na niskich obrotach. Bede wdzieczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dysze oryginalne 178 180 jak dobrze pamietam. mam gdzies zapisane jakie byly.otzrymalem widomosc od wlasciciela vtr z ogloszenia sprzedazy z ktorym chcialem sie umowic na jazde zeby zobaczyc czy to normalna reakcja w tych motocyklach sprzedajacy okazal sie na tyle w porzadku ze jest chetny udostepnic mi moto w celu weryfikacji pracy oraz dzwiekow silnika oto czesci wiadomosci od niego ktora mnie co nie co uspokoila Witam przy niskich obrotach przy dodaniu gazu silniki typu V2 oddająszarpania na napęd i wydają dźwięki podobne do stukania panewki i tojest normalne także możesz być spokojny to fachowo nazywa się spalaniestukowe. A co do przejażdżki to u mnie z czasem jest ciężko i możeznalazłbym dopiero w niedziele co myslicie o tej opini sprzedajacego? Wątpie zeby sciemnial bo przeciez nie kupuje moto tylko uczciwie zapytalem jak u niego wyglada praca silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Stary podleć do mnie do Iławy latałem na vtr 1000f to Ci powiem czy tak ma być czy silnik gruz :) przy okazji możemy w weekend polatać gdzieś po okolicach jak będzie pogoda. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Spoko. Wyslij mi na priv jakis namiar do siebie to sie zgadamy. W wekeend moze byc u mnie marnie z czasem ale na pewno jeszcze pogoda w tym roku dopisze wiec sie wybiore jak bede mial chwile to sie odezwe. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz woch Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 WitamMam identyczny problem z moją honda vtr czy temat został rozwiazany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.